Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@09:41:19 GMT

بسیج رسانه به دنبال امید آفرینی باشد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۳۱۱۷

بسیج رسانه به دنبال امید آفرینی باشد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه تویسرکان در همایش یکروزه مدیران بسیج رسانه استان در این شهرستان گفت: بسیج رسانه چندین ماموریت اصلی دارد که مهمترین آن‌ها امید آفرینی در جامعه و برطرف کردن مشکلات مردم است.

او افزود: بسیج رسانه امروزه در خط مقدم رسانه‌ای مبارزه با تهاجم دشمنان در عرصه فرهنگی خبری و فضای مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کریمی اظهارداشت: بسیج رسانه باید با کمک سایر تشکل‌های قانونی در کشور و وزارت ارشاد به دنبال برطرف کردن مشکلات جامعه رسانه‌ای و به دنبال رفاه اجتماعی خبرنگاران باشد.

او بیان کرد: بسیج رسانه در با اینکه در مدت کوتاهی است تشکیل شده، ولی اثرات خوب و مفیدی در بدنه سپاه و جایگاه خوبی دربین رسانه‌ها بازکرده به طوری که بسیاری از مردم برای حل مشکلات خود به بسیج رسانه متوصل می‌شوند.

در ادامه این همایش ناصر قوامی مشفق مسئول بسیج رسانه استان همدان خبر از افتتاح دفاتر بسیج رسانه بهار و کبودرآهنگ در آینده نزدیک داد و گفت: در شهرستان‌های بزرگ استان مانند ملایر نهاوند و تویسرکان بیش از ۵ سال است که دارای دفاتر بسیج رسانه هستیم.
او اظهار داشت: هدف از برگزاری همایش‌های دوره‌ای در شهرستان‌های استان آشنایی نزدیک با مشکلات خبرنگاران و دفاتر بسیج رسانه می‌باشد که به صورت گفت گو محور انجام می‌شود.

مسئول بسیج رسانه استان افزود: در طول ایام کرونابسیج رسانه شهرستان‌ها و مرکز استان به کمک محرومان آمدند و بیش از ۵۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی را جمع آوری و در بخش‌های مختلف توزیع کردند.

این مقام مسئول گفت: بسیج رسانه همدان و نهاوند در مورد مشکلات عدیده پل قاسم آباد و مشکل مغازه داران محله نزدیک پمپ بنزین به کمک رسانه و خبرنگاران به خوبی ورود کردند که مسئولان مربوطه قول مساعد دادند مشکلات آن‌ها را به زودی برطرف کنند.

او تصریح کرد: برگزاری دومین دوره مسابقات جام شهدای رسانه استان همدان در دورشته فوتبال و دومیدانی به میزبانی نهاوند به کمک رسانه‌ها بخصوص روزنامه سپهر غرب و نشریه فریاد نهاوند و بسیج رسانه از اقدامات بسیار ارزشمند بود.

قوامی مشفق افزود: اقدامات رفاهی و گردشگری مناسبی مانند اینترنت رایگان استفاده از امکانات گردشگری همراه با تخفیف از جمله کار‌های ما در این دوره بوده و به زودی با کمک بسیج رسانه خبرنگاران بسیجی به مشهد و اردو راهیان نور اعزام می‌شوند.
در پایان مسئولان بسیج رسانه شهرستان‌ها در مورد مشکلات حوزه کاری خود به گفتگو پرداختند.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج رسانه همایش مدیران رسانه استان بسیج رسانه شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۳۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بزی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هیرمند گفت: به مناسبت هفته سلامت به همت بیمارستان شهدای هیرمند و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند و بسیج جامعه پزشکی، طرح ویزیت و توزیع داروی رایگان با حضور دکتر صدیق سرپرست بیمارستان شهدا در روستای صدیف سنچولی اجرا شد.
وی افزود: در این طرح  بیش از ۷۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شده و دارو دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است