Web Analytics Made Easy - Statcounter

با واردات دو محموله جدید واکسن کرونا به کشورمان در ساعات گذشته، مجموع واکسن وارداتی کشورمان از ۱۵۰ میلیون دوز فراتر رفت.

به گزارش «تابناک»، بعد از مدت‌ها از توقف واردات کووید ۱۹ به کشورمان، در ساعات اخیر دو مجموله جدید واکسن وارد گردید تا مجموع واکسن وارداتی کشورمان به ۱۵۰ میلیون و ۲ هزار و ۷۰۸ دوز برسد؛ واکسن‌هایی که بسیاری شان تزریق شده اند تا جایی که بر اساس آمار تا دیروز بالغ بر ۱۰۹ میلیون دوز واکسن تزریق شده که عمده آن‌ها از محل واردات تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اما دلیل واردات این دو محموله اخیر چیست؟ آن گونه که یونیسف ایران اعلام کرده، یکی از این دو محموله که سامل یک میلیون و ۸۷ هزار و ۱۰۰ دوز واکسن آسترازنکا-آکسفورد است، اهدایی کشور ایتالیا به ایران است که از طریق سازوکار کوواکس به کشورمان وارد شده و بعد از طی تشریفات قانونی، در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته است.

تکمیل می‌شود...

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین روز پرستار سایت غنی سازی نطنز بودجه 1401 ویروس کرونا واکسن کرونا کووید19 واردات واکسن آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین روز پرستار سایت غنی سازی نطنز بودجه 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد

به گزارش خبرگزاری والیبال و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیهبشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت و مارسلو مربی بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان نیز روز دوشنبه با ورود به تهران به کادر فنی تیم ملی پیوست.

لئوناردو دیگر مربی برزیلی تیم ملی والیبال کشورمان نیز صبح امروز وارد تهران شد و از امروز به جمع کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پیوست.

بدین ترتیب ترکیب کادر فنی تیم ملی ملی والیبال ایران در تهران کامل شد و تمرینات تیم ملی با جدیت و تمرکز بیشتری در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6095633

دیگر خبرها

  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد
  • صادرات دومین محموله ریلی افغانستان به ترکیه
  • حرکت دومین محموله ریلی افغانستان از مسیر ایران به ترکیه
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد