Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع لبنانی اعلام کردند که فعلا رئیس جمهور و نخست وزیر لبنان تمایلی برای برگزاری جلسه کابینه از بیم بروز تشدید اختلافات ندارند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، برخی منابع وابسته به «میشل عون» رئیس جمهوری و «نجیب میقاتی» نخست وزیر لبنان در گفتگو با الجمهوریه به اخبار مربوط به اختلاف نظر زیاد میان این دو درباره موضوعات سیاسی و اساسی واکنش نشان دادند و آنرا بی اساس دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع افزودند که همکاری میان این دو در همه زمینه‌ها برقرار است و طرفین بر حسب جایگاهی که دارند به وظایف خود عمل می‌کنند و با یکدیگر هماهنگ هستند و با همه امور را به پیش می‌برند.

منابع مذکور گفتند که مواضع هر دو درباره طرح فرانسه یکی است.

سیگنال‌های خطرناک از طرح آمریکا برای فعال کردن تروریسم در لبنان

این منابع بیان کردند: عون و میقاتی تمایل دارند که فعلا درباره دعوت به برگزاری جلسات کابینه دست نگه داشته شود تا اختلافی پیش نیاید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ارتقای اقتصاد مکمل میان ایران و کشورهای آفریقایی

سیدابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در «دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا» ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این اجلاس بین جمهوری اسلامی ایران و قاره پرظرفیت آفریقا، بر اهمیت برنامه‌ریزی دقیق با زمان‌بندی مشخص برای تحقق اهداف اجلاس تاکید کرد. رئیس جمهور با بیان اینکه زمینه‌های همکاری خوبی میان ایران و کشورهای آفریقایی وجود دارد خاطرنشان کرد: امیدوارم این نشست منشاء تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های سازنده و موثری برای ارتقای اقتصاد مکمل و اثربخش میان ایران و کشورهای آفریقایی و منشا پیشرفت اقتصادی بیش از پیش برای دو طرف باشد.

دریافت 81 MB

تدوینگر: امین نصراللهی                       

دیگر خبرها

  • لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق
  • تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  • عملیات ضدصهیونیستی در شهر رمله
  • ویدیو/ ارتقای اقتصاد مکمل میان ایران و کشورهای آفریقایی
  • سیاست ارزی غلط دلیل احساس نشدن درآمدهای سرشار نفتی و رشد اقتصادی در زندگی مردم
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح