Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@14:49:11 GMT

روند صادرات محصولات کشاورزی تسهیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۳۳۸۳

روند صادرات محصولات کشاورزی تسهیل می‌شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه صادرات محصولات کشاورزی تسهیل می‌شود گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای آسان کردن روند صادرات محصولات کشاورزی در دستور کار است.

به گزارش قدس آنلاین، سید رضا فاطمی امین امروز در ملاقات مردمی که در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد افزود: زمینه صادرات محصولات کشاورزی تسهیل خواهد شد و با این اقدام گام‌هایی در راستای رونق تولید برداشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: موضوع آب مسئله همه کشور است و در استان لرستان که مخزن آب است نباید مشکل کمبود آب وجود داشته باشد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: مشکلات، کمبودها و مسائل کشور متعدد است باید اولویت‌بندی شود و تلاش می‌کنیم که مشکلات حل شود.

 فاطمی امین افزود: دولت برای کسانی که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند کمک‌های خوبی در نظر گرفته  است. در وزارت صمت برنامه‌ریزی‌های لازم برای ایجاد اشتغال انجام شده است و بر همین اساس در هر شهرستان ظرفیت‌های اشتغال بررسی خواهد شد.

فاطمی امین افزود : بیکاری یکی از مهمترین مسائل کشور است و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی با ایجاد اشتغال رفع می‌شود و تا پایان سال یک برنامه برای ایجاد اشتغال با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی تدوین می‌شود.
در این دیدار شهروندان بروجردی مشکلات خود را با وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان نماینده رییس جمهور مطرح کردند.

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور صبح امروز (جمعه) به همراه برخی از وزرا و اعضای هیات دولت در یازدهمین سفر استانی خود وارد استان لرستان شد و در بدو ورود به فرودگاه خرم‌آباد مورد استقبال مسوولان لرستان قرار گرفت.

وزرای جهاد کشاورزی، نیرو، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و برخی معاونان وزرا و روسای سازمان های مختلف کشوری آیت‌الله رئیسی را در یازدهمین سفر استانی همراهی می‌کنند.

وزرای همراه به عنوان نماینده معین رییس جمهور به شهرستان‌های استان لرستان سفر کردند که سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان بروجرد انجام شده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: معاون وزیر صنعت معدن و تجارت سفر استانی صادرات محصولات کشاورزی معدن و تجارت وزیر صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات مازندران بازار خوبی در عمان دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد فلاح شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در بازدید از غرفه مازندران در ایران اکس پو۲۰۲۴ با اشاره به اینکه در سال گذشته بیشترین رشد صادرات ایران به عمان رخ داده و این تجارت رشد ۵۲ درصدی در صادرات را تجربه کرده است، تصریح کرد: در سال‌جاری حجم تجارت ایران به عمان به دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون دلار رسیده است که در بین ۱۵ کشور همسایه رتبه هشتم را کسب کردیم.

وی با اشاره به اینکه مازندران پتانسیل‌های مناسبی در بخش شیلات و کشاورزی دارد، تصریح کرد: پرورش ماهی و میگو در قفس که در مازندران از جمله اولویت هاست بازار خوبی در عمان دارد و نیز صیفی جات مازندران در این استان مشتری‌ها خوبی دارند.

فلاح از افزایش تبادلات تجاری مازندران و عمان خبر داد و افزود: یک هیأت اقتصادی در سال گذشته از مازندران در عمان حضور یافت و امیدواریم با تجدید این دیدارها، بتوانیم زمینه‌های توسعه اقتصادی را فراهم کنیم.

رایزن بازرگانی ایران در کشور عمان با تاکید بر اینکه گردشگری در ایران مورد توجه عمانی‌ها است، افزود: عمانی‌ها ایران را به شیراز و کلاردشت می‌شناسند و تمایل به این دو شهر دارند از این رو ضرورت دارد شرکت‌های گردشگری مازندران برای حضور گردشگران عمانی برنامه ریزی مناسبی انجام دهند.

فلاح با بیان اینکه خط پروازی مستقیم مسقط به رامسر که در سال گذشته دایر شده و امروز متوقف شده است می‌تواند مجدداً راه اندازی شود، بر توسعه تبادلات گردشگری عمان و مازندران تاکید کرد.

کد خبر 6094729

دیگر خبرها

  • فرصت توسعه صادرات محصولات و ماشین‌آلات کشاورزی به ترکمنستان
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • محصولات مازندران بازار خوبی در عمان دارد
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بزرگ‌ترین رویداد تولید،تجارت و صادرات
  • سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران
  • اشتغال بیش از ۶ هزار نفر در صنعت زنبورداری استان اردبیل
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • خودکفایی، اشتغال و معیشت با استفاده از پساب‌های کشاورزی