Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:29:28 GMT

قدردان زحمات و پیگیر مطالبات پرستاران هستیم

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۳۴۹۱

قدردان زحمات و پیگیر مطالبات پرستاران هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، عابدین خرم پیش از ظهر امروز جمعه همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز، از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کادر بهداشت و درمان استان به ویژه پرستاران قدردانی کرد.

خرّم در این دیدار صمیمی، مجاهدت کادر بهداشت و درمان بویژه پرستاران در مقابله با کرونا را تبلور ارزش‌های والای انسانی و اسلامی و نشانگر متناسب بودن انتخاب میلاد حضرت زینب (س)، اسوه صبر و ایثار به عنوان روز پرستار دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قدردان زحمات پرستاران هستیم و تمام توان خود را برای پیگیری مطالبات به‌حق پرستاران در زمینه حقوق، مزایا و مسائل استخدامی به کار خواهیم گرفت.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در آئین ملی گرامی‌داشت روز پرستار که به صورت ارتباط زنده تصویری با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شد، شرکت کرده و لوح تقدیر پرستاران منتخب ملی و استانی را به ایشان اهدا کرد.

کد خبر 5372025

منبع: مهر

کلیدواژه: پرستار استانداری آذربایجان شرقی عابدین خرم بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا روز دانشجو کرمانشاه سانحه تصادف گرگان عکس استانها سیدابراهیم رئیسی خرم آباد روز پرستار مطالبات مردم لرستان از دولت آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۳۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید

حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی، پیام آیت الله مکارم شیرازی در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی را به سردار رادان ابلاغ کرد.

به گزارش رسا، حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی در مراسم تکریم از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور که صبح روز جمعه با حضور مدیران مدارس حوزه علیمه، روحانیون و مسئولین در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار شد، اظهار داشت: سربازی حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه مخصوص ملبسین به لباس روحانیت نیست و افراد دیگری مانند سردار رادان شایستگی این مقام را دارند.

وی با اشاره به اینکه برای حضور در این جلسه خدمت حضرت آیت الله مکارم شیرازی رسیدم، گفت: حضرت آیت الله مکارم شیرازی سلام رساند، خداقوت گفت و از زحمات سردار رادان تشکر کرد؛ خصوصا از طرح نور تشکر کرد و گفت که با قوت این برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود و احترامات رعایت شود، سست نشوید و محکم ادامه دهید و برای موفقیت نیروی انتظامی دعا کرد.

دیگر خبرها

  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است
  • آخرین امتیازهای میلاد عبادی‌پور در روسیه به درد نخورد
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید