Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@05:36:27 GMT

قیمت شوفاژ برقی (پرفروش ترین ها ۱۹ آذر)

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۳۶۴۲

قیمت شوفاژ برقی (پرفروش ترین ها ۱۹ آذر)

اقتصاد آنلاین - سمانه باقری؛ بر اساس گزارش اقتصادآنلاین از بازار امروز لوازم خانگی تغییر قیمت شوفاژ برقی نسبت به هفته گذشته بررسی شد.

در بازار امروز  لوازم خانگی قیمت شوفاژ برقی سانفورد  مدل SF1212OH با قیمت  ۲میلیون و ۸۵۰هزار تومان فروخته شد. همچنین قیمت شوفاژ برقی دلونگی  مدل TRD40820 مبلغ ۵میلیون و ۱۶۰ هزار تومان قیمت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

 

پربیننده ترین قیمت ال نود صفر ۱۴۰۰ کشف خیره کننده در تخت جمشید + عکس بورسی‌ها حتما بخوانند / پیش بینی دقیق شاخص کل تا پایان سال جاری / پرتفوی سهامداران خرد، امسال به سوددهی نمی رسد ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی الزامی است ثبت نام ایران خودرو ( ۱۸ آذر + لینک )

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: لوازم خانگی بخاری برقی شوفاژ شوفاژ برقی قیمت شوفاژ برقی لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۰۹ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۰ میلیون و ۷۹۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۷ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۱۷ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۴۱۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کاهشی شدن قیمت سکه و طلا
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت