Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اتمام چهار خطه‌های ورودی و خروجی استان تا پایان دولت گفت: جاده خرم آباد- پلدختر تا پایان دولت به اتمام می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، رستم قاسمی ظهر امروز در بازدید از جاده خرم آباد- پلدختر -معمولان که در سیل 1398 آسیب دید، اظهار داشت: این پروژه امروز مورد بازدید قرار گرفت که این مسیر در سیل دچار آسیب شده بود و بخش قابل توجهی از آن از بین رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه در چهار قطعه انجام می شود که دو قطعه در حال اجرا و بخش سوم هم  پیمانکار انتخاب شده و قطعه چهارم هم  واگذار می شود که برای پلدختر اتمام این پروژه مهم است که بخشی از این اعتبار در سفر تامین شده و بخشی هم از طریق بانکها پیش بینی شده و مابقی اعتبار نیز تامین می شود که این پروژه تا پایان دولت تمام شود.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: برای بقیه طرح‌های استان که حدود  200 کیلومتر از مسیرها که باید چهار خطه شوند را در دست اجرا داریم که هم در سفر اعتبار دیده شده که تا پایان دولت بحث چهار خطه های ورودی و خروجی استان تمام شود.

ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در زمین‌های وقفی/ رستم قاسمی: قانون جهش تولید مسکن ایراد داردرستم قاسمی: احیاء قراردادهای خرید هواپیما به لغو تحریم‌ها بستگی دارد/تصمیم‌گیری برای ثبت‌نام مجردها در طرح مسکن، آخر هفتهرستم قاسمی: هنوز با کشوری برای ورود فناوری نوین ساخت مسکن به توافق نرسیده‌ایم

قاسمی عنوان کرد: همچنین آزاده راه از خرم آباد تا بروجرد تمام شده برای قطعه بعدی بروجرد-اراک، پیمانکار انتخاب شده و کار را آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/ی

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تا پایان دولت خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با توجه به بودجه ۱۴۰۳ شهرداری گفت: در خصوص بودجه عمرانی بر اساس اولویت‌هایی که تعیین شده ، اقدام خواهد شد و اولویت اصلی اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و تلاش خواهیم کرد که هیچ پروژه‌ای در سال ۱۴۰۳ نیمه‌تمام باقی نماند.

مرتضی پیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: جهش و افزایش قابل‌توجه در رقم بودجه شهرداری ارومیه با هدف افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان انجام گرفته است.

وی افزود: عمده درآمدهای شهرداری از محل درآمد و عوارض‌های محلی تأمین می‌شود و توسعه اقدامات عمرانی در سطح شهر و خدمات‌رسانی به شهروندان در گرو مشارکت همه آن‌ها است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اولویت مدیریت شهری در مباحث جاری حقوق و مزایای پرسنل شهرداری و هزینه‌های جاری فعالیت‌های شهرداری است و در کنار این در خصوص بودجه عمرانی بر اساس اولویت‌هایی که تعیین شده اقدام خواهد شد و اولویت اصلی اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و تلاش خواهیم کرد که هیچ پروژه‌ای در سال ۱۴۰۳ نیمه‌تمام باقی نماند.

پیری تصریح کرد: در سال‌جاری تلاش خواهیم کرد که پروژه‌های سرمایه‌گذاری نیمه‌تمام را نیز با پیدا کردن راه‌حل‌هایی به چرخه اقتصادی و فعالیت بازگردانیم.

وی با بیان اینکه ترافیک امروز جز دغدغه‌های اصلی شهر ارومیه است، ادامه داد: امروز گره‌های ترافیکی آسایش شهروندان را گرفته است و هر چقدر به سمت زندگی ماشینی حرکت می‌کنیم، موجب بروز هرچه بیشتر مشکلات ترافیکی می‌شود.

پیری عنوان کرد: شورای شهر همواره در برابر شهروندان پاسخگو است و به مطالبات آن‌ها جواب می‌دهد و اگر موردی نیز بوده که اجرایی نشده، حاضر به روشنگری و تنویر افکار عمومی برای بیان دلایل آن است.

وی تأکید کرد: امروزه بزرگترین آفت در شهر ارومیه مدیریت ترافیک است و شورای ترافیک باید به فکر حل موضوعات باشد تا منجر به سیال‌سازی و روان‌سازی ترافیک شود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: باید ترافیک شهر را به صورت کلی و با در نظر گرفتن تمام شاخص‌ها و مدنظر قرار دادن سیاست‌های انسان‌محوری به جای ماشین‌محوری کنترل کرد و بافت مرکزی شهر باید از ترافیک تخلیه و کنترل شود.

پیری افزود: ایجاد پیاده‌راه در مرکز شهر ارومیه راهکار کنترل و مدیریت ترافیک است و باید خیابان‌های هسته مرکزی شهر تبدیل به پیاده‌راه شود.

وی تأکید کرد: تا وقتی تمرکززدایی از موضوع ناوگان حمل‌ونقل عمومی انجام نشده باشد و به طول و مسیر سفرها توجهی نشود و پارک‌سوارها را از هسته مرکزی شهر منتقل نکرده‌ایم، ترافیک کماکان پابرجا خواهد ماند.

پیری تصریح کرد: با انتقال مشاغل مزاحم و ایجاد مجتمع‌های تخصصی در مناطق خارج از هسته مرکزی شهر، ترافیک کنترل می‌شود و حتی در برخی شهرها مشاغل دولتی نیز از هسته مرکزی شهر منتقل شده‌اند.

وی ادامه داد: بودجه مناسبی برای والیبال در سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است و در تیم‌داری با قدرت پیش خواهیم رفت و تیم به بهترین شکل بسته خواهد شد و در سال‌جاری سعی خواهیم کرد که بهترین نتایج را کسب کنیم.

کد خبر 750574

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است