Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان بر توسعه ورزش همگانی به عنوان پایه اصلی سلامتی و پشتوانه قهرمان سازی تاکید کرد.

صادق خلیلیان در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ویژه خانواده های کادر بهداشت و درمان که امروز (۱۸ آذرماه) به مناسبت روز پرستار برگزار شد، اظهار کرد: طبیعتا در این شرایط که مردم به سلامتی و تندرستی نیاز دارند، ورزش به عنوان یکی از ارکان سلامتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه به ویژه ورزش همگانی و در ورزش همگانی پیاده روی و در ورزش همگانی پیاده روی خانوادگی اهمیت بالایی دارد تا خانواده ها با شادابی کنار هم باشند که در این شرایط به این روحیه شادابی نیاز داریم.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به استقبال خوب از این همایش، افزود: از هفته گذشته این کار در خوزستان آغاز شده و هر هفته تداوم خواهد داشت.

استاندار خوزستان گفت: برای رواج ورزش همگانی باید امکانات عمومی برای استفاده همگان فراهم شود. ورزش همگانی پایه اصلی سلامتی و پشتوانه قهرمان سازی است، بنابراین در این دولت ورزش همگانی را در دستور کار قرار دادیم.

خلیلیان گفت: ورزش همگانی را توسعه خواهیم داد تا پشتوانه ای برای ورزشکاران باشد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از پرستاران استان خوزستان تجلیل شد و به قید قرعه به شرکت کنندگان حاضر در همایش جوایزی اهدا گردید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان ورزش همگاني صادق خليليان ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۵ موکب شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیاده‌راه بجنورد

ایسنا/خراسان شمالی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد گفت: پنج موکب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام عصر امروز در پیاده راه بجنورد آغاز به کار کرد.

محمدرضا موفق در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق (ع) پنج موکب با همکاری شهرداری بجنورد و اداره کل اوقاف در مرکز شهر بجنورد راه‌اندازی شد و به مردم متدین و عزادار شهر ارائه خدمت کردند.

وی افزود: پیاده راه یا برنامه جمعه‌های بدون خودرو نیز همزمان در حد فاصل چهارراه مخابرات تا میدان شهید مطابق برنامه‌ریزی‌های هر هفته برگزار شد و این موکب‌ها برای ارائه خدمات به عزاداران امام جعفر صادق علیه السلام برپا شدند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز در گفت‌وگو با ایسنا از برپایی ۵۰ موکب در استان طی فردا خبر داد. 

حجت الاسلام هدایتی افزود: به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام فردا هیأت‌های مذهبی بجنورد به صورت متمرکز اقدام به دسته‌روی می‌کنند.

وی بیان کرد: این پیاده‌روی ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان شهید به سمت معصوم‌زاده انجام و سپس مراسم محوری در امامزاده سید عباس (ع) برگزار می‌شود.

به گفته وی قرار است در هر شهرستان پنج موکب نیز برپا شود که در کل استان به ۵۰ موکب می‌رسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهر رزن
  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه
  • برپایی ۵ موکب شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیاده‌راه بجنورد
  • لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • لزوم عزم همگانی برای پیشگیری از بیماری‌های منتقله از آب و غذا