Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: شناخت نیازهای فکری جامعه امروز باید در شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد توجه قرار گیرد و با به‌کارگیری اندیشمندان، امکانات پژوهشی را در حوزه و دانشگاه برای پاسخگویی به نیازهای مردم به عرصه آورند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، ماموستا مامد کلشی‌نژاد امروز در خطبه‌های  نماز جمعه اهل‌ سنت ارومیه، نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات دعوت کرد و اظهار داشت: برخی به صورت جوانمردانه و آزادمردانه برای رفع مشکلات و برای رشد، توسعه و تعالی کشور گام برداشته و ضمن بی‌توجهی به ملامت‌ها، تهدیدها و ترعیب‌ها، در جهت پیشرفت و پویایی همه جانبه کشور تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با تبریک روز دانشجو گفت: دانشجویان قلب تپنده و مغز متفکر جامعه در جوامع اسلامی به ویژه ایران هستند و در پیش از انقلاب اسلامی نیز به عنوان شخصیت‌های مهم برای استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و استبداد، الگوی کاملا مناسب بودند و راه را به ملت نشان دادند که باید در برابر استکبار و استبداد قد علم کرده و پوزه آنها را به خاک مالید تا کشور از لوث کثیف آنها پاک شود.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه در ادامه با تبریک تشکیل شورای انقلاب فرهنگی در روز 19 آذر توسط امام خمینی(ره) بیان کرد: این یک موهبت الهی بود که امام راحل(ره) برای بهره‌گیری بهتر از نخبگان و شخصیت‌های مهم و اهل‌دل و دلسوز، شورایی تشکیل داد تا در مورد مسائل مختلف کشور به ویژه مسائل فرهنگی به عنوان مرجع عالی سیاست‌گذاری، تعیین خط‌مشی و تصمیم‌گری و هماهنگی و هدایت امور فرهنگی، آموزشی و پژوهشی کشور در چهارچوب قانون و سیاست‌های کلی نظام حرکت کنند.

وی افزود: از مسائل مهمی که در شورای عالی انقلاب فرهنگی باید بدان توجه داشت، شناخت نیازهای فکری و ضروری جامعه امروز است و در این راستا باید اندیشمندان را به کار گرفته و امکانات پژوهشی را در حوزه و دانشگاه برای پاسخگویی به نیازهای مردم به عرصه آورد و طرح‌های لازم را ارائه دهند تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه: شخصیت منحصر به فرد پیامبر(ص) همواره به عنوان الگو برای مسلمان معرفی می‌شودامام جمعه اهل سنت ارومیه: حقوق بشر در غرب وجود ندارد

ماموستا کلشی‌نژاد اظهار داشت: همچنین باید طرح‌هایی ارائه داد تا جلوی نفوذ دشمن و تهاجم آنان گرفته شود و جامعه به سمت قهقرا، ضلالت و گمراهی و انحرافات مختلفی که به دور از شان اسلام و یک فرد مسلمان است نرود.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای عالی انقلاب فرهنگی اهل سنت شورای عالی انقلاب فرهنگی اهل سنت امام جمعه اهل سنت ارومیه انقلاب فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می توان به جرات گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

انتهای میام

دیگر خبرها

  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • امنیت شغلی یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه کارگری است
  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است