Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با بیان اینکه بیگانگان امروز همچنان درگیرند که مذاکره را با مذاکره پیش ببرند، گفت: اما مذاکره به تنهایی برای ما موضوعیت ندارد و ما به دنبال رفع تحریم‌ها هستیم.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به رسوایی امریکا، افزود: امروز نیز مذاکرات پیگیری می‌شوند اما برای رفع تحریم‌ها، نه صحبت در مورد مسائل هسته‌ای و وقت‌کشی کردن که اگر به دنبال برگشت به برجام با حفظ تحریم هستند باید گفت این عمل نشدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکونام با بیان اینکه مسئله اساسی امروز استان آب است، اظهار داشت: قبلاً نیز تذکر داده بودیم به جای اینکه در مسئله آب یک دیگر را متهم کنیم به خداوند پناه ببریم و به دعا و نیایش رجوع کنیم که مشکل آب جز از این طریق حل نمی‌شود هرچند فعالیت‌های مدیران در جای خود لازم است.

امام جمعه شهرکرد بیان کرد: حرکات معنوی از اصفهان شروع شد که امیدواریم ادامه پیدا کند که البته تنها نباید به نماز باران خلاصه شود بلکه در همه حالات باید دعا کرد تا خداوند آب را بر ما نازل کند.

تنها تغییر دستورالعمل‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی کافی نیست

امام جمعه شهرکرد به رویکرد جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد و افزود: درست است که دستورالعمل‌‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی بازسازی شد اما تنها با این روش کار درست نمی‌شود بلکه این اعضا باید نگاه‌هایشان را با نکته‌های رهبر انقلاب تغییر دهند و درک کنند منظور از تغییر چیست و دانشجویان باید در چه عرصه فرهنگی و علمی رشد کنند، سعی کنند تا سند تحولی آموزش و پرورش اجرایی شود و فرهنگ اسلامی توسعه یابد که این اقدامات لازمه یک حکومت اسلامی است.

امام جمعه شهرکرد بیان کرد: نگاه نکنید که در درون کشور یک سری افراد مادی وجود دارند و نگاه‌های مادی و ضعیف را تلقین می‌کنند بلکه باید واقعیت را دید، در رسانه‌های استکباری همه مطالب علیه دین خدا و اسلام است ولی پشت این پرده حقایقی انکارناپذیر است که علیرغم این همه تبلیغات مستکبرین با قدرت پیش می‌رود. 

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری نمازجمعه شهرکرد شورای عالی انقلاب فرهنگی امام جمعه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسماعیل مطلق، در اولین نشست هماهنگی رؤسای دبیرخانه‌های سلامت دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، افزود: تأمین سلامت و امنیت غذایی مردم مستلزم توجه به همه ابعاد آن است و همه دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی باید اولویت‌های برنامه‌ای خود و چالش‌های اجرایی را در سال جاری به دبیرخانه جهت گزارش به رئیس جمهور ارسال نمایند.

وی ضمن اشاره به رهنمودهای رئیس جمهور در جلسه هجدهم شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در خصوص تاکید ویژه به امنیت غذایی و تأمین غذای سالم برای مردم کشور، اظهار داشت: اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه، مستلزم تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرایی شدن سند در محورهای مختلف از جمله تأمین و تولید پایدار غذا، دسترسی اقتصادی، توجه به سلامت و ایمنی غذا و فرهنگ‌سازی برای تغذیه سالم است.

کد خبر 6088255 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است
  • تقدیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا