Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه در ارومیه ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: قشر پرستار در ایام شیوع بیماری کرونا زحمات بسیار زیادی را متحمل شدند و توانستند رضایت مردم را جلب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه جامعه پرستاری و افرادی که از یک بیمار مراقبت می‌کنند در پیشگاه خداوند از مقام بالایی برخوردار هستند گفت: مسئولان باید به مطالبات و مشکلات پرستاران رسیدگی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: باید مسئولان تلاش کنند افرادی که بیمار هستند و توان مراجعه به مراکز درمانی را ندارند با حضور پزشکان و پرستاران در منزل معالجه شوند.

خطیب جمعه ارومیه ادامه داد: هدف دشمنان اسلام این است که یاس و نامیدی را در بین این ملت تزریق کنند، رسانه‌های غربی در تلاش هستند تا با انتشار خبر‌های دروغین افتخارات ایران اسلامی را پنهان کنند و امید ملت ایران را ناامید کنند از این رو از مسئولین فرهنگی و رسانه‌های داخلی انتظار می‌رود در این زمینه تلاش بیش از پیش داشته باشند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی عنوان کرد: دولت جدید به تازگی پای کار آمدند لذا از مردم انتظار می‌رود اندکی تامل و صبر داشته باشند تا دولت بتواند مشکلات موجود را ساماندهی کند.

نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در پایان تصریح کرد: استان آذربایجان غربی در زمینه‌های مختلف ظرفیت بسیار بالقوه‌ای دارد از این رو امیدواریم با جذب سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف بتوانیم از این ظرفیت‌های موجود به نحوه احسن و در مسیر رشد و شکوفایی استان استفاده کنیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرمایه گذاری آذربایجان غربی نمازجمعه جمعه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، واحدیان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: به دلیل عقبه ذهنی که در ده سال گذشته درباره برج‌های دو قلو پیش آمده سرمایه گذاران برای خرید برج‌ها اطمینان خاطر ندارند.
وی افزود: تمام بدهی‌ها پرداخت شده و مجوز‌ها و کاربری‌ها انجام شده و برای خرید مشکلی نیست.
واحدیان گفت: تسهیلات خاصی برای فروش برج‌های دو قلو در نظر گرفته شده است تا سرمایه گذاران بیشتری جذب شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تلاش ۴ ساعته نجاتگران هلال احمر برای یافتن مفقودی در دره انبی، روستای انبی ارومیه 
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه/آب منطقه‌ای آذربایجان غربی جوابیه داد
  • خداوند همه را مکلف کرده که به معلمان احترام بگذارند
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • رفع نیاز‌های فناورانه صنایع معدنی با کمک ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان