Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، بابک بهداد رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند به همراه شهرام درخشان، هادی آفریده و رضا عاطفی اعضای هیئت مدیره این انجمن با حضور در ستاد مرکزی انجمن سینمای جوانان ایران، با مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان و جمعی از مدیران این نهاد دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار طرفین ضمن تأکید بر گسترش همکاری‌های مشترک، در خصوص استفاده از ظرفیت‌های صنفی در آموزش و توانمندسازی هنرجویان و مستندسازان انجمن به تبادل نظر پرداختند.

همچنین در این جلسه که سعید پوراسماعیلی معاون فرهنگی و آموزش، آرش رصافی معاون تولید و پشتیبانی، محمدحسین امیری دستیار ارشد مدیرعامل و سیدجواد میرهاشمی مدیر انتشارات انجمن سینمای جوانان نیز حضور داشتند، استفاده از ظرفیت مستندسازان شهرستانی برای ساخت مستندهای کوتاه و نیز استمرار همکاری در برگزاری آموزش‌های برخط در حوزه مستند مورد تأکید و توافق حاضران قرار گرفت.

کد خبر 5372064

منبع: مهر

کلیدواژه: انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند مهدی آذرپندار تئاتر ایران جشنواره نمایش های آیینی و سنتی کارگردان تئاتر تالار حافظ پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت برنامه تلویزیونی سریال ایرانی سینمای مستند حوزه هنری هنرمندان تئاتر محمود سالاری فیلم کوتاه شبکه یک سیما شبکه دو سیما انجمن سینمای جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۳۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد

رحیم بایزیدی رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد گفت: فیلم کوتاه داستانی خون به نویسندگی و کارگردانی انور محمودی‌آذر، فیلم خانه من به نویسندگی و کارگردانی یاسین تپه قادرآبادی و فیلم تروما به نویسندگی و کارگردانی شرمین سلطانیان آماده نمایش شده است.

وی اضافه کرد: فیلم خون روایت مردی ۳۰ ساله به دلایل شخصی همسر خود را به قتل رسانده است و هنوزم در توهم زندگی با اوست.

بایزیدی افزود: فیلم خانه من کودکی قصد ساختن خانه‌ای برای عروسکش دارد که در ساختن خانه با مشکلاتی مواجه می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد ادامه داد: و فیلم کوتاه داستانی تروما بیانگر موضوعی است که مادری که دارای دو فرزند است به دلیل مشغله‌های فراوان یکی از کودک خود را در ماشین جا گذاشته و او برای پیدان کردن کودک گم شده اقدام می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • برگزاری اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا نماد اراده طرفین برای گسترش روابط اقتصادی است
  • اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا، اراده طرفین بر گسترش روابط اقتصادی
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد