Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@13:33:59 GMT

شهرستان طبس در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۴۰۲۱

شهرستان طبس در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استانها_ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی  ودرمانی بیرجند با تاکید براینکه رعایت پروتکل های بهداشتی نیازمند عزم و اراده جمعی است گفت: شهرستان طبس یکی ازدو شهرستان کشور است که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند ، سید محمد موسوی میرزائی شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیماری کرونا یکی از مهمان های ناخوانده اخیر در دنیاست اظهارداشت: این بیماری چالش های زیادی در حوزه بهداشت و درمان و مشکلات بسیاری در مسائل اجتماعی، اقتصادی و سلامت مردم ایجاد کرده است

وی با اشاره به تحت کنترل قرار گرفتن بیماری کرونا در موج‌های اخیر به کمک مدافعان سلامت و اقشار مختلف جامعه افزود: متاسفانه ما امروزه شاهد عادی انگاری نسبت به این بیماری هستیم، به طوری که در برخی جاها پروتکل ها رعایت نمی شود و رفتارهایی صورت می پذیرد که باعث به خطر افتادن سلامت جامعه می شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی بیرجند بابیان اینکه شهرستان طبس یکی ازدو شهرستان کشور است که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد خاطرنشان کرد: براساس گزارشاتی که دریافت می شود، متاسفانه عادی انگاری در طبس بیشتر است و تردد به این شهرستان از تمامی کشور بسیار زیاد است و همچنین در اواخرهفته نیز شاهد مسافرت از شهرهای اطراف طبس هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی میرزایی با بیان اینکه میزان مرگ و میر بیماران به طرز قابل توجهی کاهش یافته است گفت: از عموم مردم حتی کسانی که برای دریافت نوبت سوم واکسن فراخوان شده اند، دعوت می شود برای واکسیناسیون کرونا اقدام کنند.

"درمان‌محوری" بلای جان مردم در ایام کرونا/ "سودهای کلان" در درمان است نه در پیشگیری! "جذب گردشگر از کشورهای همسایه" بهترین راهبرد برای توسعه گردشگری ایران در شرایط کرونا کرونا، دیدار تاتنهام مقابل برایتون را هم به تعویق انداخت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی  ودرمانی بیرجند با تاکید بر اهمیت واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی تصریح کرد: با انجام واکسیناسیون کمک می شود تا از ظهور کرونا جلوگیری شود و اگر خدای ناکرده فردی کرونا گرفت عارضه جانی به دنبال نداشته باشد.

 

انتهای پیام/250/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۴۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه

محمدرضا نادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیرو گزارشات مردمی با سامانه ۱۹۰ و کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان یک واحد غیر مجاز و زیر زمینی تولید لبنیات سنتی در کرمانشاه کشف و ضبط شد.

وی افزود: این واحد در شرایط غیر بهداشتی اقدام به تولید لبنیات (پنیر سنتی)، انواع ترشیجات و انواع شوریجات نموده و در شرایط غیربهداشتی و نامناسب انبار می‌کردند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مواد غذایی غیر بهداشتی پس از کشف و با هماهنگی با اداره اماکن، نیروی انتظامی و مرجع قضائی از چرخه مصرف خارج و مکان مورد نظر پلمپ گردید.

وی ادامه داد: همشهریان می‌توانند بصورت ۲۴ ساعته تخلفات بهداشتی را با سامانه ۱۹۰ در میان بگذارند.

کد خبر 6091363

دیگر خبرها

  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد