Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، منابع عبری‌زبان، صبح امروز (جمعه)، بخش‌هایی از مصاحبه اختصاصی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا با «باراک راوید» خبرنگار وبگاه صهیونیستی «واللا» را منتشر کردند.

خبرنگار واللا که اخیرا تحت عنوان «صلح ترامپ» کتابی در ارتباط با اقدامات رئیس‌جمهور سابق آمریکا منتشر کرده، مصاحبه‌ای اختصاصی با دونالد ترامپ در کتاب خود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع صهیونیستی از جمله روزنامه عبری‌ «یدیعوت آحارانوت» بخش‌هایی از گفته‌های دونالد ترامپ را امروز جمعه منتشر کردند.

دونالد ترامپ در بخشی از مصاحبه مذکور گفته است: «انتخابات در این کشور -ایالات متحده آمریکا- از من دزدیده و گرفته شده است آن هم به خاطر یک عده آدم کودن و ضعیف که برای رئیس‌جمهور نجنگیدند».

رئیس‌جمهور سابق آمریکا می‌افزاید: «کسی به اندازه من برای نتانیاهو کار انجام نداده است؛ کسی به اندازه من برای اسرائیل کار نکرده است. جولان معامله بزرگی بود. من این کار را پیش از انتخابات انجام دادم و بسیار به نتانیاهو کمک کردم».

وی در ارتباط با جولان اشغالی بیان کرد: «برخی به من گفتند که این هدیه (جولان) ده‌ میلیارد دلار ارزش دارد. من این کار را پیش از انتخابات کردم. این کار به او خیلی کمک کرد. او بدون من شکست می‌خورد. به لطف من [در انتخابات] به تساوی رسید».

ترامپ ادامه داد: «من نتانیاهو را خیلی دوست داشتم. هنوز هم او را دوست دارم؛ اما وفاداری را هم دوست دارم! نتانیاهو اولین کسی بود که سراسمیه برای تبریک به بایدن رفت. او فقط به [بایدن] تبریک نگفت بلکه این کار را در قالب یک ویدئوی ضبط شده انجام داد».

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در پایان این بخش از اظهاراتش گفت: «اشتباه بزرگی بود. من از آن زمان تاکنون با او حرف نزده‌ام. لعنت به او! من او را نخواهم بخشید».

بنا بر گزارش پایگاه خبری «عرب۴۸» ترامپ در بخش دیگری از این مصاحبه عنوان کرده است: «اگر من به [ریاست جمهوری آمریکا] نمی‌رسیدم فکر می‌کنم که اسرائیل ریشه‌کن می‌شد. خوب؟ می‌خواهی حقیقت را بدانی؟ تا این لحظه هم فکر می‌کنم که اسرائیل نابوده شده است».

وی در پایان گفت: «میان آن‌ها (نتانیاهو و بایدن) دوستی‌ای نبود چراکه اگر این دوستی وجود داشت، با ایران توافق امضاء نمی‌کردند. آن‌ها یک بار دیگر این کار را خواهند کرد. اگر به توافق هسته‌ای بازگردند، اسرائیل بسیار در خطر خواهد بود! بسیار!»

انتهای پیام/

کد خبر 642306

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رئیس جمهور سابق آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است

 جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با حمایت همه جانبه از اسرائیل و بدون اشاره به حملات این رژیم به غزه با استفاده از تسلیحات آمریکایی مدعی شد: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه و کمک رسانی به مردم این منطقه است.

به گزارش ایرنا، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: دیروز با عبد الفتاح السیسی رئیس جمهور مصر و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر برای محقق شدن آزادی گروگان‌ها به همراه آتش‌بس فوری در غزه تماس‌ و گفتگو داشتم.

رئیس جمهور آمریکا ادعا کرد: ایالات متحده با مصر و قطر برای اجرای کامل مفاد این توافق و انجام تمامی تلاش‌ها برای محقق کردن آزادی گروگان‌ها از دست حماس همکاری خواهد کرد. حماس اکنون تنها مانع بر سر راه آتش‌بس فوری و امداد رسانی به غیرنظامیان در غزه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین