Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین و آخرین مرحله از رقابت دو صحرانوردی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش مردان و زنان با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به پایان رسید.

خبرگزاری میزان - مرحله نهایی از نخستین دوره مسابقه دو صحرانوردی قهرمانی باشگا‌های کشور، امروز در شهر ورزقان از شهر‌های استان آذربایجان شرقی با حضور ۵ تیم آغاز و با پیشتازی تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های اشتهاد سازه مشهد و مقاومت بسیج تهران به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

در این مسابقه که برای نخستین بار و با هدف بسط و گسترش دو‌های استقامتی در کشور و ترغیب باشگاه‌ها برای سرمایه گذاری برای پرورش دوندگان استقامتی، برگزار شد دوندگان مسیر ۱۰ کیلیومتری را در کنار دریاچه زیبای شهر ورزقان طی کردند.

ورزشکاران در قالب تیم‌های باشگا‌های و دسته‌جات آزاد؛ پلیمر خلیج فارس خرم آباد، آکادمی دو و میدانی گیلان، اشتاد سازه مشهد و مقاومت بسیج تهران و آذربایجان شرقی به مصاف یکدیگر رفتند.

*در بخش انفرادی بانوان نتایج به شرح ذیل است:

۱- پریسا عرب- پلیمر خلیج فارس خرم آباد
۲- سمیرا خداترس- پلیمر خلیج فارس خرم آباد
۳- پریچهر شاهی- پلیمر خلیج فارس خرم آباد

*در بخش تیمی نتایج به شرح ذیل است:

۱- پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد
۲- اشتاد سازه مشهد
۳- مقاومت بسیج تهران

مرحله پایانی از نخستین دوره مسابقه دو صحرانوردی قهرمانی باشگا‌های کشور، صبح امروز به میزبانی شهر زیبای ورزقان در استان آذربایجان شرقی آغاز شد که، در بخش آقایان سید امیرزمانپور از تیم ذوب آهن اصفهان قهرمان شد و تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با یکه تازی در صدر جدول رده بندی قرار گرفت و قهرمان اولین دوره این مسابقات در سال ۱۴۰۰ شد.

این مسابقه با حضور ۱۳ تیم برگزار شد که تیم‌های ذوب آهن اصفهان و مس سونگون ورزقان تا پایان مرحله دوم به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند.

ورزشکاران در قالب تیم‌های باشگا‌های و دسته‌جات آزاد؛ نیروی زمینی، هیات دو و میدانی پردیس، مس سونگون ورزقان، هیات دو و میدانی ارومیه، مهاجرین افغانستان، آکادمی دو و میدانی پارس، هیات دو و میدانی ایلام، سروش همدان، ذوب آهن اصفهان، پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، اشتاد سازه مشهد و آکادمی دو و میدانی رحیمیان و سلکتور در مسیر ۱۰ کیلومتری به مصاف یکدیگر رفتند.

*در بخش انفرادی آقایان نیز نتایج به  شرح ذیل است:

۱- سید امیر زمانپور- ذوب آهن اصفهان
۲- منصور بیات- پلیمر خلیج فارس خرم آباد
۳- رحیم عبدی- پلیمر خلیج فارس خرم آباد

*نتایج بخش تیمی نیز به شرح ذیل است:

۱- پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد
۲- ذوب آهن اصفهان
۳- مس سونگون ورزقان

بیشتر بخوانید: فصیحی: حضور در کمیسیون ورزشکاران مسئولیت سنگینی برای من است

انتهای پیام/

برچسب ها: دوومیدانی فدراسیون دوومیدانی دو صحرانوردی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوومیدانی فدراسیون دوومیدانی دو صحرانوردی پلیمر خلیج فارس خرم آباد دو و میدانی شرح ذیل ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۴۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

« از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این برنامه از دو بخش اصلی برگزاری کارگاه‌های ویژه با موضوع شعرخوانی، سرودخوانی در مرکز و همچنین اجرای برنامه در کنار سواحل خلیج گرگان و دریای خزر تشکیل شده بود.

فاطمه ریاحی، مربی مسوول مرکز در این برنامه خطاب به کودکان و نوجوانان حاضر، از خلیج فارس به عنوان بخش جدایی ناپذیر هویت ملی ما ایرانیان عنوان کرد و گفت: ایجاد شادی، شور و نشاط دربین کودکان و نوجوانان، معرفی ظرفیت های محیط زیستی، پاسداشت زیبایی و ­پاکیزگی، حفظ و نگهداری و در نهایت معرفی این خلیج بزرگ به کودکان امروزی، از اهداف کانون در اجرای این برنامه بوده است.

در این روز سخنان و کارگاه‌هایی با هدف انتقال مفاهیم شناخت و موقعیت حساس جغرافیایی خلیج فارس به کودکان و نوجوانان صورت گرفت و یکی از کارشناسان اداره محیط زیست این شهرستان نیز به بیان مواردی در خصوص چگونگی حفظ و نگهداری از این نعمت خدادادی پرداخت.

در پایان والدین، کودکان و نوجوانان بندرگزی با تشکیل زنجیره انسانی شعار « از خزر تا خلیج فارس» را بر زبان آوردند.

دیگر خبرها

  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان