Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:58:21 GMT

آب، درمان، جاده و امنیت اولویت‌های کوهدشت است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۴۱۵۱

آب، درمان، جاده و امنیت اولویت‌های کوهدشت است

ایسنا/لرستان امام جمعه کوهدشت گفت: اولویت اول ما آب، دوم درمان و سوم جاده و امنیت ماست، که در این زمینه ما مدیون رزمندگان و خانواده‌های شهداییم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی، در شورای اداری شهرستان کوهدشت که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز دنیای مدیریت صحیح است، اظهار کرد: مدیریت ایمانی، انقلابی، سریع، چابک، با برنامه و با هدف هم در بعد فرهنگی و دینی و هم در بعد پیشرفت و عدالت می‌خواهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما در گام دوم انقلاب هستیم، لرستان دارای ظرفیت‌های گوناگون در زمینه‌هایی صنعت و معدن، کشاورزی، دامداری، آب، میراث فرهنگی، بازرگانی، حمل‌ونقل، انرژی، اجتماعی و فرهنگی، آموزش، علم‌وفناوری، محیط زیست و منابع طبیعی است.

طهماسبی افزود: سیاست‌های سرزمینی برای توسعه بخش‌های مختلفی را بیان می‌کند، به‌عنوان نمونه ما در بخش صنعت و معدن بهترین معادن بکر را داریم که سرمایه‌گذاران نیز آن را تأیید کرده‌اند که در همین بخش، حمایت و گسترش واحدهای صنعتی و معدنی کوچک و متوسط، تکمیل زنجیره‌های تولید و تشکیل خوشه‌های بخش صنعت و معدن با استفاده از فناوری‌های نوین را می‌توانیم داشته باشیم.

امام جمعه کوهدشت ادامه داد: در بخش کشاورزی نیز ایجاد سازوکارهای لازم برای توسعه زنجیره‌های تولید فعالیت‌های کشاورزی مدنظر باشد.

وی بیان کرد: شهرستان کوهدشت با چندین بخش و روستاهای فراوان با برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت پخته، جهادی و انقلابی می‌تواند از این وضعیت خارج شود.

طهماسبی با اشاره به اینکه شهرستان کوهدشت مشکل آب شرب دارد، عنوان کرد: لوله‌های زیر خاک پوسیده و باید عوض شود و خط شهری ما نیز باید اصلاح شود، در حال حاضر خیلی از روستاهای ما با تانکر آبرسانی می‌شوند، ما با استفاده از آب منطقه گردشگری شیرز با ۵۰ کیلومتر لوله‌کشی مشکل آب شرب را حل کرد.

امام جمعه کوهدشت، بیان کرد: سد معشوره از سال ۱۳۳۶ کلنگ احداثش زده شده اما بنا بر دلایلی متأسفانه احداث نشده و کوهدشت دچار مهاجرت وسیع و معضلات اجتماعی زیادی شده است.

وی افزود: از جاده بین شهری کوهدشت و خرم‌آباد پنج کیلومتر باقی مانده است که باید پل بخورد که سریعاً باید اصلاح شود، همچنین جاده‌های روستایی و بیمارستان‌های ما امکانات به شدت کمی دارند.

طهماسبی بیان کرد: ما باید تربیت نیروی کار ماهر، تسهیلات مناسب و نظارت بر آن‌ها را داشته باشیم، زراعت، دامداری، پرورش دام و طیور، اصلاح نژاد دام و اصلاح الگوی کشت باید مدنظر باشد.

امام جمعه کوهدشت عنوان کرد: در این شهرستان باید فیتیله بحث‌های سیاسی پایین کشیده شود، با تکمیل کردن روستاها جلوی مهاجرت‌های بی‌رویه را بگیریم.

وی با اشاره به مسائل آبخیزداری، بیان کرد: الان احداث سدهای مخزنی در استان و اشتغال برای ما مهم است.

طهماسبی افزود: در حال حاضر بنیادهایی مانند بنیاد برکت در استان ما کار می‌کنند که کافی نیست، درختان بلوط ما مریض هستند و آفت دارند، کشاورزان ما خوراک دام ندارند، انار ما شهرت جهانی دارد.

امام جمعه کوهدشت عنوان کرد: اولویت اول ما آب، دوم درمان و سوم جاده و امنیت ماست، که در این زمینه ما مدیون رزمندگان و خانواده‌های شهداییم.

وی عنوان کرد: کوهدشت برای پیشرفت دو چیز می‌خواهد، زمین‌های ما تشنه و جاده‌های ما افسرده است، تجهیزات و پزشک می‌خواهیم و در زمینه ورزش نیز امکاناتی نداریم، اگر ما برنامه‌های جذاب تفریحی و ورزشی نداشته باشیم قطعاً دشمن برای جوان ما برنامه دارد.

طهماسبی افزود: در کوهدشت صنعتی وجود ندارد و مردم چاره‌ای جز مهاجرت به تهران ندارند، باید زمینه را برای ماندگاری آن‌ها فراهم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی بنیاد برکت شهرستان کوهدشت سد معشوره حمل و نقل امام جمعه کوهدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان صبح دوشنبه در بازدید از پروژه‌های شاخص راهداری دشتستان با حضور مدیرکل راهداری استان و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌های بخش عمرانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر اظهار داشت: حجم اعتبارات راهداری در دولت سیزدهم چند برابر شده است.

وی گفت: با حمایت از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان بوشهر، در زمینه تسریع پروژه‌های راهداری تلاش خواهد شد.

کد خبر 6097821

دیگر خبرها

  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • مترسک؛ عرفان طهماسبی
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • کوهدشت جاده کمربندی ندارد
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات