Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدرضا ناصری، صبح جمعه ضمن بازدید از مرکز واکسیناسیون ۱۴ معصوم (ع) امامشهر یزد، از تلاش‌های کادر درمان به ویژه پرستاران که در دوران شیوع کرونا درگیر مشکلات بسیاری شدند، تقدیر کرد.

وی، نامگذاری روز ولادت حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستار را بسیار بجا و مناسب دانست و گفت: حضرت زینب (س) نیز بعد از واقعه کربلا التیام بخش روح و جسم بازماندگان این حادثه بزرگ بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری، حسن خلق را مهمترین ویژگی پرستاران دانست و اظهار داشت: بیماران بستری در بیمارستان‌ها علاوه بر مشکلات جسمی، دچار اضطراب و نگرانی و مشکلات روحی ناشی از بیماری خود می شوند و پرستاران می توانند با حسن خلق، صبر و حوصله و این نگرانی را از بین ببرند.

امام جمعه یزد از تلاش‌های کادر درمان به ویژه پرستاران در دوران شیوع کرونا تجلیل کرد و یادآور شد: متاسفانه در این دوران در سطح کشور پرستاران بسیاری را از دست دادیم که اجر آنها نزد خداوند متعال محفوظ است.

وی از تعهد به عنوان مهمترین ویژگی پرستاران ایرانی به ویژه پرستاران یزد یاد کرد و گفت: در حالی که در کشورهای غربی در زمان شیوع کرونا، پرستاران از بیمارستانها فرار می کردند، پرستاران ما از جان خود نیز دریغ نکردند و با تعهد به خدمت خود ادامه دادند که اقدامی بسیار ارزشمند است.

گفتنی است؛ علاوه بر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس نیز از این مرکز بازدید و از پرستاران تجلیل کردند.

کد خبر 5372076

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد امام جمعه یزد روز پرستار محمدرضا ناصري بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا روز دانشجو کرمانشاه سانحه تصادف گرگان عکس استانها روز پرستار مطالبات مردم لرستان از دولت خرم آباد آلودگی هوا سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۴۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین جواد فاطمی نسب؛ مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه، ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد.
 
در مراسم معرفی ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر شروینه، ماموستا سیدمحمد محمدی؛ امام جمعه جوانرود، حجت الاسلام میرعباس سالمیان؛ معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه، حق پناه؛ بخشدار شروینه و جمعی از معتمدین این شهر حضور داشتند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا