Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@14:13:02 GMT

ضرورت تشکیل بخش مددکاری در بیمارستان بوعلی چادگان

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۴۴۴۳

ضرورت تشکیل بخش مددکاری در بیمارستان بوعلی چادگان

امام‌جمعه چادگان با اشاره به نبود بخش مددکاری در بیمارستان بوعلی چادگان، گفت: خیریه‌ها و انجمن‌های مردم نهاد و سازمان بهزیستی و کمیته امداد شهرستان در اجرای این مهم به میدان بیایند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام سید محمود بنی‌جمالی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چادگان با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و مناسبت روز پرستار، اظهار کرد: پرستاری از مشاغل سخت، اما با الگوگیری از حضرت زینب (س) مقدس‌ترین حرفه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پرستاران به دلیل مواجهه با مخاطرات مختلف و مرگ بیماران دچار آسیب‌های روحی و روانی می‌شوند.

امام‌جمعه چادگان با اشاره به بازدید از بیمارستان بوعلی چادگان به مناسبت روز پرستار، گفت: دغدغه اصلی پرستاران این بیمارستان نداشتن توانایی مالی بیماران مراجعه کننده بود از این رو خواستار رسیدگی به وضعیت مستضعفان شهرستان شدند.

بنی‌جمالی با اشاره به نبود بخش خدمات مددکاری در بیمارستان بوعلی چادگان، گفت: بخش مددکاری بیمارستان بخش مردم نهاد محسوب می‌شود لذا ضرورت دارد خیریه‌ها و انجمن‌های مردم نهاد، سازمان بهزیستی و کمیته امداد شهرستان در اجرای این امر مهم اقدام کنند تا هم دغدغه پرستاران کاسته شود و هم بیماران نیازمند نگران هزینه درمانی نباشند.

وی گفت: نبود حمل و نقل عمومی در مسیر دسترسی به بیمارستان بوعلی چادگان از دیگر مشکلاتی است که بیماران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند لذا دستگاه مربوطه نسبت به ساماندهی حمل و نقل این مسیر اقدام کند.

امام‌جمعه چادگان از اجرای کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه چادگان خبر داد و گفت: هفته آینده با همکاری دانشگاه پیام نور چادگان و حوزه علمیه داران همایش وحدت حوزه و دانشگاه به میزبانی شهر چادگان برگزار می‌شود، صاحبان قلم با پرداختن به آن در ارتقای این برنامه نقش آفرینی کنند.

کد خبر 540939

منبع: ایمنا

کلیدواژه: چادگان امام جمعه چادگان خطبه نماز جمعه بیمارستان پرستار دانشگاه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیمارستان بوعلی چادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت برخورد جدی با شرب خبر در جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ،آیت الله حسینی با بیان اینکه شرب خمر از گناهان بزرگ است ، افزود: باید از این گناه دوری کرد تا در جامعه عادی انگاری نشود و نهاد های مرتبط باید با این عمل به جد برخورد کنند.   نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن عواقب دینی و شرعی شرب و خمر گفت: در جامعه اسلامی شراب خواری حرام بوده و فرمان خداوند بر این است که در خصوص این مجالس باید تذکر و جلوگیری شود. وی یا اشاره به آیاتی از قران کریم و توصیه به توجه به رهنمود‌های خداوند در قران گفت: باب توبه و استغفار باز است و کسانی که توبه می‌کنند همه گناهانشان بخشیده و می‌شود و در برخی موارد نیاز به جبران هست و حق مردم باید اداشود و حق الله را باید جبران کرد. آیت الله سید نصیر حسینی در ادامه افزود: توبه تنها استغفار زبانی نیست بلکه باید قلبی و عملی باشد تا این توبه پذیرفته شود. امام جمعه شهر یاسوج در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته گفت: کسانی که با خداوند مخالفت می‌کنند کیفری سخت در انتظار آنهاست و رعایت تقوی و دوری از گناه ضرورت دارد. آیت الله سید نصیر حسینی وجود امام را ضرورتی بر جامعه دانست و گفت: اگر امام نباشد نظام تکوین و تشریع از بین خواهد رفت . وجود امام برای نظام آفرینش حجت است و در کنار قران وجود امام برای هدایت و رفع مسائل لازم و ضروری است. آیت الله حسینی با اشاره به اینکه امام جعفر صادق (ع) انقلاب بزرگی در مذهب ایجاد و اساتید زیادی برای ترویج دین تربیت کردند، با برشمردن خصوصیات امام ابراز داشت: خداوند است که تاج امامت را بر سر شخص می‌گذارد چرا که امام از خطا‌ها مبرا و مافوق تصورات انسان هاست. وی خصلت دیگر امامان را علم لدنی عنوان کرد و گفت: علم امام متصل به علم الهی است و همه عالم زیر نظر اوست و باید به حجت خداوند ایمان داشته باشیم. آیت الله سید نصیر حسینی با تبریک روز ماما و روز جهانی هلال احمر گفت: امدادگران در لحظات سخت در کنار مردم هستند و از زحمات آنها تقدیر و تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم
  • ضرورت برخورد جدی با شرب خبر در جامعه
  • ضرورت یکپارچه‌سازی مدیریت سد و کانال در اردبیل
  • عزت و اقتدار یک کشور در گرو هدایت صحیح نوجوانان وجوانان است
  • ضرورت تأمین زیرساخت‌ها و ایجاد جاذبه در آموزش و پرورش
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • تأمین معیشت کارگر برای همه مسؤولان ضرورت دارد
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان