Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@20:07:06 GMT

مسئولان به مطالبات پرستاران توجه کنند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۴۴۷۶

مسئولان به مطالبات پرستاران توجه کنند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی، امام جمعه قم، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته قم که در مصلای قدس اقامه شد با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علی‌ها و روز پرستار، پرستاری و مراقبت از بیماران را سخت و طاقت فرسا دانست و گفت: مردم قدردان تلاش کادر سلامت در ایام کرونا هستند و دولت سیزدهم نیز باید با درک جایگاه کلیدی و حساس پرستاران در نظام سلامت نسبت به مطالبات این قشر زحمت‌کش توجه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در ایران اسلامی مناسبت‌های مختلف با اعتقادات دینی و مذهبی مردم گره خورده است و روز پرستار هم مزین به نام مبارک حضرت زینب (س) اسوه صبر و استقامت است.

امام جمعه قم همچنین با تاکید بر جایگاه و نقش زنان در نظام و انقلاب اسلامی که برگرفته از الگو‌های بزرگی همچون حضرت زینب کبری (س) است، افزود: انقلاب اسلامی ایران حسینی و زینبی است و زنان در پیروزی و استمرار آن نقش برجسته‌ای ایفا کرده اند.

آیت‌الله سعیدی ادامه داد: دشمن و صهیونیست‌ها به اهمیت نقش زنان آگاهی دارند و با توطئه افکنی تلاش می‌کنند آن‌ها را از فرهنگ اصیل اعتقادی و انقلابی مانند عفاف و حجاب و جهاد دور کنند و به سمت فرهنگ منحط غربی سوق دهند.

او با بیان اینک دشمن برای تحقق این هدف شهر مقدس قم را به عنوان پایگاه و مرکز انقلاب اسلامی نیز نشانه گرفته است، افزود: دشمن در این مسیر با ابزار فساد و ابتذال به میدان آمده است، اما با هوشیاری مردم شکست می‌خورد.

خطیب جمعه قم در ادامه با اشاره به اهمیت مشارکت فعال مردم در واکسیناسیون کرونا، این اقدام را نوعی تشکر از پرستاران خواند و گفت: مراجع عظام تقلید نسبت به تزریق واکسن اقدام و واکسیناسیون را یک امر دینی و ملی، رعایت حقوق مردم و هدیه مبارک قلمداد کردند.

آیت الله سعیدی با بیان این که امکان تزریق واکسن از شرکت‌های مختلف در کشور فراهم است، از افرادی که تاکنون واکسن دریافت نکرده اند خواست در این امر مهم مشارکت کنند.

انتهای پیام /ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه نماز جمعه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اختلاف نظر برخی مسئولان درباره مبارزه با بدحجابی، گفت: دلسوزان حجاب هر سلیقه‌ای دارند در میدان هستند، انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست و مشکل بی حجابی را حل نمی‌کند، مجلس و شورای نگهبان پای کار هستند و مطمئن باشید ما از دین عبور نمی‌کنیم و مسئولان نظام اسلامی هر کجا باشند فدائی دین هستند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: حجاب از ضروریات دین است، ده آیه در قرآن در مورد حجاب آمده است و صد‌ها روایت در این باره وجود دارد، مقام معظم رهبری فرموده اند؛ بی حجابی هم خلاف شرع است و هم خلاف قانون و به فضل خدا نظام اسلامی در مقابل این ناهنجاری خواهد ایستاد، کسی را به زور بهشت نمی‌بریم، اما نظام در برابر ناهنجاری می‌ایستد و عقب نشینی هم ندارد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست