Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی انوشه  در مراسم رونمایی از محصولات رسانه‌ای آستان قدس رضوی افزود: با توجه به اینکه مخاطبان رسانه‌های اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی علاقه‌مند به حضرت امام رضا (ع) هستند باید با تولیدات موثر، پاک، اسلامی و ناب در رسانه‌های بین المللی با آن حضرت بیشتر آشنا شوند. 
وی ادامه داد: باید در بخش رسانه بیشتر فعال باشیم و مسائل محتوایی و محورهای معنوی را بیشتر به مخاطبان برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی، ظرفیت این اتحادیه را در بیش از ۳۲ کشور بیش از ۳۰۰ عضو دانست و گفت: نزدیک به ۱۵۰ شبکه تلویزیونی و ۹۰ شبکه رادیویی و موسسات تولیدی این امکان را دارند که ارتباط خوبی با آستان قدس رضوی داشته باشند تا بتوانند تولیداتی را که نگاه بین‌المللی دارد هم در ایران و هم در پایتخت معنوی جهان اسلام به زبان‌های مختلف زبان گردانی کنند و در مناسبت‌های مختلف در اختیار شبکه‌های مختلف قرار دهند.
در حوزه رسانه شرمنده حضرت امام رضا (ع) هستیم
معاون صدای سازمان صدا و سیما نیز در این مراسم گفت: اعتراف می‌کنیم که در این حوزه شرمنده حضرت امام رضا (ع) هستیم چرا که دشمن ۳۰۰ شبکه به زبان فارسی در حوزه سیما برای مخاطبان ایرانی و فارسی زبان دارد و برای قوم کرد  ما ۴۰ شبکه تدارک دیده است ولی ما هنوز در ابتدای راه هستیم.
علی بخشی زاده با اشاره به رفتار نامطلوب برخی مدیران سابق آستان قدس رضوی با شبکه‌های رسانه‌ای افزود: اکنون دوستان ما در جایگاهی هستند که به زبان هنر و نیاز امروز سخن می‌گویند و همه باید در خدمت باشیم و اقناع کنیم.
وی ادامه داد: حضرت امام رضا (ع) در یک زمانی غریب بودند آیا باز هم باید غریب بمانند یا باید فعالیت جهادی شبانه روزی داشته باشیم ؟در این مراسم از هشت محصول فرهنگی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی رونمایی شد.
همچنین در این مراسم از ۶ خادم آستان قدس رضوی که مستند آن‌ها تولید شده است قدردانی گردید.
علاوه بر آن استودیوی رادیویی شهید حاج قاسم سلیمانی در صحن جامع رضوی افتتاح شد و با رونمایی از پوستر و تیزر جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) دومین دوره این جشنواره آغاز شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آستان قدس تولیدات موثر آستان قدس رضوی حضرت امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۴۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در روز‌های پایانی دومین هفته از اردیبهشت ماه با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شبکه‌های سیما همراه باشید؛ «زاده شده برای پرواز»، «مصلحت»، «محموله نهایی»، «نامیرا»، «رادیکال» و «گریز از مرگ» فیلم‌های جدیدی هستند که این هفته از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند.
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «زاده شده برای پرواز»، «محاکمه ۷ شیکاگویی»، «مالکوم ایکس»، «هدیه»، «استشهادی برای خدا»، «پرنده طلایی»، «مصلحت»، «معصومیت از دست رفته ۱ و ۲»، «محموله نهایی»، «کلاهبرداران»، «نامیرا»، «پل ۲۱»، «بادیگارد»، «رادیکال»، «جاده‌های سرد»، «بی نظیر»، «ریو ۱»، «گریز از مرگ»، «پل سفید»، «بیرون از بهشت»، «تفنگ‌های هفت دلاور»، «۳۰ نابغه»، «مرد کار»، «آخرین اتوبوس»، «نسخه سحرآمیز»، «هندوستان آزاد»، «پهنه شب»، «سرقت»، «برادران باد»، «کلاس ۸۳»، «کوهستان»، «نامرئی»، «آتش»، «هویت»، «بهترین دوست من»، «شش قهرمان»، «ریکا»، «ویل هانتینگ نابغه»، «۲۱ پل»، «قصه‌های مجید»، «داستان‌های خودمانی»، «طلا و مس»، «ضربه مغزی» و «گودزیلا» پنج‌شنبه، جمعه و شنبه ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه مصادف با شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • حمله به کنیسه‌ای در پایتخت لهستان با ۳ بمب آتش‌زا
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • رونمایی از ترجمه کتاب جنبش علوی، هجرت رضوی به زبان پشتو
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد