Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین همدان، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس یازدهم به همراه سعید نظری نایب رئیس شورای شهر همدان و مدیر بیمارستان، از بخش های اورژانس, عفونی, خون, داخلی, اورولوژی و دیالیز
بیمارستان بهشتی همدان بازدید کردند.

حجت الاسلام فلاحی در این دیدار ضمن عرض تبریک به مناسبت روز پرستار گفت: مدافعان سلامت این روزها با از خود گذشتگی در حال خدمت‌رسانی به بیماران، به ویژه بیماران کرونایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افزود: این از خودگذشتگی و فداکاری با هیچ پاداشی قابل تقدیر نیست.


نماینده مردم همدان و فامنین سلامت جامعه را مرهون فداکاری بی نظیر و زینب گونه کادر درمان دانست.


وی افزود: پرستاران ما شبانه روز در راه خدمت رسانی به بیماران از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند‌.


حجت الاسلام فلاحی با تقدیر از خانواده های کادر سلامت بیان داشت: خانواده کادر درمان همواره در کنار فرشتگان سلامت بوده اند و دوری ها و خستگی آن ها را تحمل میکنند.


نماینده مردم همدان و فامنین در پایان گفت: از همه دست اندرکاران می خواهیم در بهبود وضعیت زندگی پرستاران اهتمام ویژه داشته باشند و پرستاران زحمتکش شرکتی و جایگزین را در اولویت تعیین تکلیف استخدامی و تبدیل وضعیت قرار دهند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: همدان فلاحی بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران

با تصویب مجلس شورای اسلامی ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل نمایندگان در سال جاری اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: دوستان دولت و کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادند که از ردیف جدول هفت مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: براین اساس بنابر موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • پرستاران بیشترین نقش را در زمینه سلامت جامعه دارند
  • نظام سلامت مرهون اساتید و آموزگاران است
  • پرستاران ۳۰ درصد از جمعیت نظام سلامت هستند
  • معلم، نماد بی بدیل فداکاری برای آموختن
  • کارگران بازوان توانمند جامعه‌
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است