Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@03:27:40 GMT

دری: داشتن انتظارات غلط از ملت ایران اشتباه محض است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۴۵۱۳

دری: داشتن انتظارات غلط از ملت ایران اشتباه محض است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه اراک اظهار کرد: با وجود مذاکرات قبلی آمریکایی‌ها بی‌توجه به تعهدات بین‌المللی، تحریم‌های بی‌رحمانه‌ای را علیه ایران اعمال کردند و امروز اگر خواهان بازگشت به برجام هستند باید تحریم‌ها را به صورت کامل لغو کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ایران اجازه نخواهد داد کسی بخواهد به این ملت زور بگوید، داشتن انتظارات غلط از ملت ایران اشتباه محض است، چرا که ایران به کسی باج نخواهد داد.

امام جمعه اراک بر لزوم آزادسازی پول‌ها و روابط بانکی ایران شد و تاکید کرد: ایران طی سال‌های گذشته همه فشارها و سختی‌ها را تحمل کردند و اجازه نخواهند داد کسی حقوق این ملت را پایمال کند.

دری نجف آبادی افزود: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها اگر بخواهند ابزار دست اسراییل شده و حقوق ملت ایران را به رسمیت نشناسند، از مذاکره با ایران راه به جایی نخواهند برد.

وی در ادامه با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار  خاطرنشان کرد: با شیوع کرونا این قشر پرستار بود که بیش از دیگران جان خود را در سبد اخلاص گذاشته و با فداکاری به یاری بیماران شتافتند.

امام جمعه اراک گفت: تلاش کادر درمان استان در واکسیناسیون جای تقدیر دارد چرا که  استان مرکزی در بین دیگر استان‌ها در رده‌های اول تزریق واکسن قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ایران اراک انتظارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۴۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل فلورین ویرتز به آاس رم روی اشتباه کارسدورپ (آاس رم 0-1 بایرلورکوزن)

فلورین ویرتز گل اول لورکوزن را به ثمر رساند.

دانلود (4.1MB)

دیگر خبرها

  • افت شاخص انتظارات تورمی به پیش از آغاز تحریم/ تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد یا اشتباه فنی بود؟
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • گل فلورین ویرتز به آاس رم روی اشتباه کارسدورپ (آاس رم 0-1 بایرلورکوزن)
  • لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند