Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@20:30:39 GMT

مرادی به تمرینات استقلال بازگشت

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۴۵۳۹

مرادی به تمرینات استقلال بازگشت

هافبک تیم فوتبال استقلال پس از مدت‌ها غیبت به دلیل مسئله انضباطی، از امروز در تمرین آبی‌پوشان حضور یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از برتری 3 بر صفر مقابل پیکان از ساعت 13 امروز (جمعه) در یکی از سالن‌های ورزشی تهران برگزار شد.

* بابک مرادی هافبک استقلال که به دلیل عدم تمکین از دستور فرهاد مجیدی از تمرینات کنار گذاشته شده بود، روز گذشته در جریان بازی با پیکان از سرمربی آبی‌پوشان عذرخواهی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن امروز با بازیکنان تمرین کرد، ولی قرار است در کمیته انضباطی باشگاه حضور یابد و در مورد رفتارش تصمیم‌گیری شود. مجیدی البته به او مجوز بازگشت به تمرینات را داده است.

* آرش رضاوند که به دلیل مصدومیت بازی با پیکان را از دست داده بود، در تمرین حضور داشت. وریا غفوری اما به دلیل مصدومیت غایب بود.

* بازیکنان پس از صحبت‌های کوتاه مجیدی به کار با وزنه و تمرین ریکاوری مشغول شدند.

* تمرین فردای تیم استقلال از ساعت 13 در مجموعه ورزشی آرارات برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، تیم استقلال از ساعت 15 سه‌شنبه هفته آینده در چارچوب هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

عذرخواهی هافبک استقلال از مجیدی در دیدار با پیکان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۴۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت سنگین در انتظار هافبک استقلال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، امید حامدی‌فر هافبک استقلال را به دلیل درگیری با بازیکن ذوب آهن در پایان مسابقه احضار کرده است.

طبق پیگیری‌ها، حامدی‌فر به احتمال فراوان از سوی کمیته انضباطی جریمه نقدی خواهد شد و محرومیت هم شامل او خواهد شد که به نظر شدید خواهد بود.

استقلال در هفته آینده رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خواهد رفت که روزبه چشمی و صالح حردانی به دلیل ۴ اخطاره بودن غایب خواهند بود.

دیگر خبرها

  • محرومیت سنگین در انتظار هافبک استقلال
  • پوشش جالب همسر هافبک خارجی پرسپولیس در تمرین امروز
  • خانواده گولسیانی در تمرین امروز پرسپولیس+ عکس | پوشش جالب همسر و فرزند هافبک سرخپوشان را ببینید
  • پائز: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ نیاز به پویایی و انرژی جوان‌ها داشتیم
  • نکونانم تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • راه‌اندازی رشته آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • آخرین تمرین رئال مادرید و بایرن مونیخ قبل از بازی مرگ و زندگی / عکس
  • تقوی: جایی برای حسرت نگذارید/ عبادی‌پور فرمانده تیم والیبال است
  • اشک‌های هافبک استقلال بعد از برتری مقابل ذوب آهن+عکس
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!