Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:14:57 GMT

موانع پیش روی کسب‌وکار زنان روستایی برداشته می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۴۵۷۷

موانع پیش روی کسب‌وکار زنان روستایی برداشته می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی امروز جمعه در جمع بانوان شاغل شهرستان کوهدشت در مدرسه علمی فاطمه الزهرا (س) این شهرستان، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار و با یادآوری نقش این بانوی بزرگ اسلام در تبیین حماسه عاشورای حسینی گفت: باید از حضرت زینب (س) درس بگیریم و از فرصت‌ها استفاده کنیم، همانطور که شهید عزیزمان سردار سلیمانی با الگو گرفتن از نقش حضرت زینب (س) از فرصت‌ها بهره بردند و در عصر حاضر حماسه آفرینی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات استان در حوزه زنان و خانواده اشاره کرد و تاکید کرد: دولت با تمام توان خود به میدان آمده تا مسائل و مشکلات استان‌های مختلف پیگیری و برطرف شود.

وی ادامه داد: ما نیز در همین راستا تلاش خواهیم کرد در حل مشکلات مختلف این شهرستان ازجمله آسیب‌های اجتماعی و موانع توانمندسازی بتوانیم گامی مؤثر برداریم تا به یاری خداوند در سال‌های آینده شاهد شکوفایی بانوان این شهرستان در عرصه‌های گوناگون باشیم.

خزعلی ادامه داد: از آنجا که معاونت امور زنان و خانواده استان لرستان را به عنوان پایلوت برای طرح راه اندازی کسب و کارهای پایدار خانوار محور انتخاب کرده است، به نظر می‌رسد که این شهرستان یکی از شهرستان‌هایی است که در خصوص حل مشکلات زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در زمینه رفع مشکلات طرح شده در روستاها، تسهیلات روستایی را افزایش خواهیم داد. همچنین تلاش می‌کنیم مشکلات و موانع فراوانی که برای دریافت ضمانت و یا کسب مجوزهای کسب و کار بر سر راه زنان روستایی وجود دارد، برطرف نمائیم.

بنابراین گزارش، در ابتدای این نشست صمیمانه، تعدادی از بانوان این شهرستان به نمایندگی از اساتید، فرهنگیان، دانشجویان و زنان سرپرست خانوار به بیان مشکلات موجود پرداختند.

کد خبر 5372108

منبع: مهر

کلیدواژه: انسیه خزعلی معاونت امور زنان ریاست جمهوری کوهدشت بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا روز دانشجو کرمانشاه سانحه تصادف گرگان عکس استانها روز پرستار مطالبات مردم لرستان از دولت خرم آباد آلودگی هوا سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: باشکایت تعدادی از زنان کهنسال مبنی بر سرقت طلاجات آنان توسط فردی ناشناس بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.


سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به اینکه این سارق با فریب مالباختگان پس از سرقت طلا به سرعت محل را ترک می‌کرد افزود: با شناسایی این سارق، وی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.


وی گفت: این متهم سارق به ۱۱فقره سرقت طلا جات از زنان کهنسال و کم توان اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل شد.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • دین اسلام مدافع اصلی حقوق زنان است
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • اجرای طرح کنترل پوکی استخوان برای زنان بالای ۵۰ سال در زاهدان