Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور پرستاران را الگوی ایثار، مهربانی و صبوری توصیف کرد و با اشاره به اهتمام دولت بر رفع مشکلات پرستاران گفت: وزارت بهداشت و درمان وظیفه دارد مشکلات پرستاران را تا رسیدن به نتیجه نهایی با جدیت پیگیری کند. ​

به گزارش برنا، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در جریان سفر به استان لرستان در دیدار صمیمی با جمعی از پرستاران لرستان که دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور نیز به صورت ویدئوکنفرانس در آن شرکت داشتند با تبریک ولادت حضرت زینب کبری(سلام‌الله علیها) و روز پرستار گفت: شخصیت بانوی گرامی اسلام حضرت زینب کبری(سلام‌الله علیها) الگوی بی بدیلی برای همه مردان و زنان جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: بصیرت، روشن‌بینی، نقش‌آفرینی در عاشورا و رساندن پیام عاشورای حسینی از ابعاد برجسته شخصیت این بانوی گرامی اسلام است و ایشان بهترین الگو در اخلاص، عمل صالح، مهربانی به دیگران و دگرخواهی در پرتو خداخواهی هستند و امروز پرستاران عزیز ایران به خوبی درس ایثار و فداکاری و دگرخواهی را از حضرت زینب کبری(سلام‌الله علیها) آموخته‌اند.

دکتر رئیسی با قدردانی از تلاش و فداکاری شبانه‌روزی کادر درمان و به ویژه پرستاران در مقابله با بیماری کرونا گفت: شاید اگر کرونا وجود نداشت نقش پرستاران اینقدر برجسته نمی‌شد و حقیقتاً کرونا آزمونی برای همه دستگاه‌های متولی مقابله با کرونا بود و در این آزمون جامعه پرستاری کشور خیلی خوب درخشید و موفق و سربلند شد.

رئیس جمهور افزود: این در حالی است که بسیاری از کشورهای مدعی توسعه یافتگی، دارو و تجهیزات پزشکی را در فرودگاه از یکدیگر سرقت می‌کردند.

آیت‌الله رئیسی تاکید کرد: همه دستگاههایی که می‌توانند در درمان بیماری کرونا تلاش کنند، از مسئولیت دارند و در این عرصه جامعه پرستاری کشور در خط مقدم خدمت‌رسانی قرار دارد.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات پرستاران تصریح کرد: مشکلات مربوط به پرستاران حتما باید حل و فصل شود و در این زمینه وزارت بهداشت و درمان وظیفه دارد این موضوع را تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری کند.

دکتر رئیسی با اشاره به صبر و تحمل بالای پرستاران اظهار داشت: کسی که به عنوان بیمار به بیمارستان مراجعه می‌کند نباید مشکل دیگری بر وی اضافه شود و امیدوارم جامعه پرستاری همواره با مهربانی و با آستانه تحمل بالا با بیماران برخورد کنند.

رئیس جمهور تاکید کرد: اگر فردی برای انجام امور خود به کارکنان دولت و نظام اداری کشور مراجعه کرد حتما باید با روی خوش، پاسخ به موقع و کامل به وی داده شود و همه باید بدانیم که قبل از اینکه به مردم پاسخگو باشیم در محضر خداوند متعال پاسخگو هستیم و همه رفتار و کردار ما در محضر الهی ثبت می‌شود.

در این مراسم شماری از پرستاران در سخنانی مشکلات، پیشنهادها و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی علوم پزشکی ولادت حضرت زینب روز پرستار حضرت زینب مردان و زنان عاشورا ایران زینب درمان جامعه دارو تجهیزات پزشکی فرودگاه سرقت درمان بیماری مشکلات وزارت بهداشت و درمان بیمارستان دولت بیمارستان دولت سرقت مشکلات وزارت بهداشت و درمان مشکلات پرستاران رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با بیماران اتباع افغانستانی همزمان با بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد دیدار کرد.

رئیس جمهور اسلامی ایران ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد با برخی از بیماران اتباع افغانستانی نیز احوالپرسی کرد. 

حجت‌الاسلام رئیسی در جریان آخرین وضعیت طرح توسعه این بیمارستان و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نرسیده
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید/ قدرت تولید و صادرات کمتر از قدرت نظامی نیست
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید