Web Analytics Made Easy - Statcounter



حسن یزدانی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک در دیدار نیمه نهایی لیگ کشتی آزاد مقابل حریف روس به میدان نرفت.

به گزارش ایسنا، در جریان یکی از دیدارهای نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد، تیم های فولادین ذوب آمل و شرکت داروسازی سهند ارس به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده آمل با برتری ۸ بر ۲ راهی فینال شد و تیم یهند ارس نیز به رده بندی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان مبارزه وزن ۸۶ کیلوگرم دو تیم، حسن یزدانی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک و عضو تیم فولادین ذوب آمل برابر آرتور نایفونوف روس به میدان نرفت. هادی وفایی پور در این مبارزه به جای یزدانی کشتی گرفت و در پایان با نتیجه سنگین ۱۲ بر یک مقابل نایفونوف تن به شکست داد اما در دیگر مبارزه های مهم، علیرضا سرلک دارنده مدال نقره جهان ۲۰۲۱، برابر رضا اطری از تیم آمل با نتیجه ۴ بر ۴ تن به شکست داد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم نیز یکی از نتایج عجیب این رقابت ها رقم خورد و مرتضی قیاسی دارنده مدال برنز آسیا برابر ژاگیر شاخیف دارنده مدال طلای جهان ۲۰۲۱ از روسیه و عضو تیم سهند ارس با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید.

در وزن ۷۴ کیلوگرم، تیمور بیژوئف دارنده مدال برنز جهان ۲۰۲۱ از روسیه مقابل مصطفی حسین خانی از تیم سهند ارس با نتیجه ۲ بر ۲ به برتری رسید.

محمدحبیب گاژی ماگمدوف دارنده مدال نقره المپیک توکیو نیز به سختی و با نتیجه ۸ بر ۷ از سد محمد نخودی دارنده مدال نقره جهان ۲۰۲۱ از تیم سهند ارس گذشت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز علیرضا کریمی چهره شاخص کشتی ایران و دارنده مدال های نقره و برنز جهان برابر امیرحسین فیروزپور قهرمان جوانان جهان با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد.

علت کشتی نگرفتن حسن یزدانی مقابل حریف روسی

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد علت غیبت حسن یزدانی در مرحله نهایی لیگ را تشریح کرد.

درستکار که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، در مورد اینکه چرا یزدانی در مرحله نهایی لیگ کشتی حاضر نشده، افزود: یزدانی امسال دو رویداد بزرگ المپیک و جهان را پشت سر گذاشته و است و از سوی دیگر آسیب‌دیدگی هم داشت که باید فیزیوتراپی می‌کرد، به همین دلیل ترجیح این بود که او در مرحله نهایی لیگ شرکت نکند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بازگشت حسن یزدانی به روی تشک کشتی

 در این ویدئو تصاویری از حضور حسن یزدانی بر روی تشک کشتی را می‌بینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایسنا

tags # حسن یزدانی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • (ویدئو) بازگشت حسن یزدانی به روی تشک کشتی
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید