Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه بندرعباس منطق جمهوری اسلامی در مذاکرات وین را قابل قبول و دیپلماسی آن را عمل‌گرا دانست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار داشت: نهضت مطالبه‌گری در هرمزگان بسیار حائز اهمیت است چنانچه خود من این نهضت را در استان آغاز کردم و دانشجویان را جهت طرح مسائل و مطالبه‌گری در مسجد جامع بندرعباس گردهم آوردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این دیدارها و نشست‌های مطالبه‌گرانه از این پس باید ادامه داشته باشند چرا که مطالبه‌گری و نقد منصفانه در شرایط فعلی کمک به دولت انقلابی محسوب می‌شود و در شرایط سختی که مردم با آن روبه‌رو هستند یک سوپاپ اطمینان است.

عبادی‌زاده بیان کرد: تقویت ارتباط بین مردم و مسئولان منجر می‌شود که اعتماد در جامعه افزایش پیدا کند چرا که زمانی که مسئولان نسبت به مطالبات مردم پاسخگویی از خود نشان دهند اعتمادها افزایش پیدا می‌کند و همچنین مسئولان نیز این فرصت را پیدا می‌کنند در مطالبه‌گری‌ها عملکرد خود را اطلاع‌رسانی کنند.

امام جمعه یاسوج: مذاکره کنندگان مقتدرانه دنبال رفع کامل تحریم‌ها باشندامام‌ جمعه قم: شجاعت در مذاکرات مورد تأکید تیم مذاکره‌کننده کشورمان باشدسلیمی: عواملی به دنبال گروگان‌گیری معیشت مردم برای فشار به تیم مذاکره‌کننده هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان ضمن تبریک روز پرستار تصریح کرد: پرستاران در دوران کرونا خوش درخشیدند و شخصیت والای خود را برای جامعه به نمایش گذاشتند، تلاش آنها در شرایط سخت کرونایی همیشه در یاد مردم خواهد ماند لذا باید از زحمات آنها قدردانی کرد.

وی همچنین با اشاره به مذاکرات وین ادامه داد: این روزها نظام دیپلماسی کشورمان درگیر مذاکره با غربی‌ها است اما شرایط فرق کرده است؛ غربی‌ها باید بدانند که تهدیدهایشان برای ما نخ نما شده است و نمی‌توانند با ایجاد هجمه‌های روانی نظرات خود را به جمهوری اسلامی ایران دیکته کنند.

عبادی‌زاده اظهار داشت: برای گرفتن امتیاز از ایران اسلامی دیگر نه تهدید کارساز است و نه ایجاد جنگ روانی چرا که ایران اسلامی در مذاکرات از منطقی قبول برای دنیا استفاده می‌کند و همین امر موجب شده است که طرف‌های غربی مذاکره کننده دچار تشتّت شوند.

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: امروز منطق دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران یک منطق قوی و دیپلماسی ما یک دیپلماسی عمل‌گرا است ما می‌خواهیم غربی‌ها و آمریکایی‌ها به تعهداتشان در معاهده با ایران اسلامی عمل کنند چرا نمی‌شود دولتی قراردادی را امضا کند و به آن پایبند نباشد.

وی ضمن تقدیر از حضور استاندار هرمزگان در میدان توسعه و حل مشکلات خاطرنشان کرد: حدفاصل رودان و میناب مسیری مال رو وجود دارد که اگر جاده‌ای در آن ساخته شود مسیر ما بین این 2 شهرستان بسیار کوتاه‌تر خواهد شد و نیاز است این بحث جدی گرفته شود. 

انتهای پیام/864

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مطالبه گری امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۴۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران امروز چگونه است؟

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

مهر در خبری نوشت: این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۶ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۷ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۵ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901616

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • کیفیت هوای تهران امروز چگونه است؟
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای تهران قابل قبول است
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای امروز تهران