Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه "یورک" اعلام کرد که از ترم آتی ۸۰ درصد دوره‌های این دانشگاه به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سی‌بی‌اس، تصمیم اخیر دانشگاه یورک کانادا بر این است که دانشجویان به دانشگاه بازگردند ولی این تصمیم با واکنش برخی از کارکنان و دانشجویان این دانشگاه روبه‌رو شد و آنها معتقدند، این تصمیم عجولانه و ناامن است و باعث می‌شود دانشجویان نتوانند به موقع فارغ‌التحصیل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اواخر ماه اکتبر بود که دانشگاه یورک به اعضای خود اعلام کرد از ماه ژانویه و از ابتدای سال میلادی جدید، دیگر کلاس‌ها از پلتفرم "زوم"( Zoom) ارائه نخواهد شد. در عوض ۸۰ درصد کلاس‌ها فقط به صورت حضوری ارائه خواهد شد. مگر اینکه دانشجویان بتوانند به صورت موردی با اساتید خود تعامل کنند.

پس از آن، حدود ۱۰ هزار نفر طوماری را امضا کردند که در آن از مسئولان دانشگاه یورک خواسته شده بود نسبت به این موضوع انعطاف پذیر باشند و به دانشجویان اجازه دهند در صورت تمایل به یادگیری آنلاین ادامه دهند.

کری کوپر از دانشجویان سال آخر دانشگاه یورک اظهار کرد: ما هستیم که شهریه می‌پردازیم و باید سعی کنیم از دوران کووید-۱۹ عبور کنیم و فارغ‌التحصیل شویم.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته، برای اینکه هزینه تحصیلم را به دست آورم، که حدود ۷۵۰ دلار در هر دوره است، دو شغل پاره وقت داشتم و همزمان در کلاس‌های آنلاین شرکت میکردم. اما از ۱۹ نوامبر، اغلب دوره‌های ما به صورت حضوری ارائه می‌شود که به دلیل همزمانی کار و تحصیل، امکان فارغ‌التحصیلی با نمرات ممتاز وجود ندارد. ما هنوز درگیری یک پاندمی هستیم و نمیدانم چرا اینگونه رفتار میکنیم که کرونا تمام شده است.

"یانی داگوناس" سخنگوی دانشگاه یورک گفت: دانشگاه یورک برنامه‌های خود را مداما از طریق ایمیل به دانشجویان اطلاع‌رسانی می‌کند.

وی افزود: ما میدانیم، دانشجویانی برای برنامه‌ریزی ترم‌های آتی به پیش‌بینی نیاز دارند. در این راستا به دانشجویانی که آموزش آنلاین را ترجیح می‌دهند، توصیه شده دوره‌هایی را انتخاب کنند که برای ارائه آنلاین برنامه ریزی شده است.

این در حالی است که "مایجا گورانسون" دانشجوی روانشناسی دانشگاه یورک گفت: ظرفیت دوره‌هایی که به صورت آنلاین ارائه می‌شود، همه تکمیل شده‌اند و ۴ یا ۵ دوره‌ای که قرار بود آنلاین ارائه شود، اکنون فقط به صورت حضوری است.

این دانشجو ادامه داد: من مخالفم ارائه آموزش حضوری نیستم و فقط میخواهم فرصت بیشتری به ما بدهند تا آماده شویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه های جهان کرونا در جهان صورت حضوری دانشگاه یورک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۴۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد قربانی گلشن‌آبادی معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن حضور در کلاس نوستالوژیکی دانشجویان ورودی سال 1372 رشته علوم اجتماعی تبریک روز معلم به استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: با توجه به اوضاع سیاسی جهان و شرایط پیش آمده وظیفه استادان این است که تمامی مفاهیم روز دنیا را به دانشجویان ارائه دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه سی‌وپنجم موقتا غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه کتاب موقتا غیرفعال است
  • پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا به صورت رایگان و با تمام امکانات در ایران
  • ماجرای اتمام حجت دانشگاه فرهنگیان با معلمان تازه استخدام شده چیست؟
  • پلیس لس‌آنجلس با تمام قوا آماده سرکوب دانشجویان معترض شد
  • ایستادن
  • پلیس لس‌آنجلس با تمام قوا خود را برای سرکوب دانشجویان آماده کرد
  • موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد
  • موزه‌های آنلاین طراحی شد
  • استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند