Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@11:13:19 GMT

تساوی گاندوها در لیگ برتر فوتبال زنان

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۵۰۵۶

تساوی گاندوها در لیگ برتر فوتبال زنان

آفتاب‌‌نیوز :

هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان جام کوثر امروز (جمعه -۱۹ آذرماه) در شهرهای مختلف پیگیری شد، تیم ذوب‌آهن از ساعت ۱۱ در ورزشگاه شفق میزبان تیم بانوان البرز بود که در نهایت دو تیم در روزی که آلودگی هوای اصفهان زیاد بود، پس از نزدیک به ۱۰۰ دقیقه رقابت تن به تساوی یک بر یک دادند.

ترکیب تیم فوتبال ذوب آهن:

زهره کودایی، مینا داودی، رقیه شهبازی، انیس دشتیان‌پور، فاطمه اردستانی، زینب شاتری علی آبادی، هانیه علیمردانی، مرضیه فیضی، الهام فرهمند، مریم محمد حسینی و شیوا فاضلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی: سمیه شهبازی

ترکیب تیم فوتبال نماینده البرز: سمیرا رستمی، مریم محمدی، سارا قمی، سمیه آوج، زهرا خضری، محدثه زلفی، آیسان رضایی، فاطمه رحیمی، فاطمه بهرامپور، مریم خیل فرهنگ و زهرا معصومی.

سرمربی: پرستو کرمی

کارت زرد:

ذوب آهن: غزل مرشدی(دقیقه ۷۲)، شیوا فاضلی (دقیقه ۸۸) و مهسا آقا بزرگی (مربی تیم ذوب آهن دقیقه ۹۳)

بانوان البرز: زهرا خضری(دقیقه ۴۴)، آیسان رضایی(دقیقه ۸۷)،

کارت قرمز:

نماینده البرز: آیسان رضایی (دقیقه ۹۰)

گل‌ها:

بانوان البرز: سمیه آوج(دقیقه ۳۶)

ذوب آهن اصفهان: سمیه فیضی (دقیقه ۷۲)

بازی که به نظر می‌رسید با توجه به سبک بازی دو تیم تهاجمی و سرعتی آغاز شود، با ناهماهنگی و سردرگمی بازیکنان دو تیم به ویژه ذوب آهن آغاز شد، اما این البرزی‌ها بودند که توانستند مدیریت بازی را کم کم در اختیار بگیرند و در دقیقه ۳۶ توسط سمیه آوج به گل اول برسند، هرچند دقایقی قبل تر از آن ذوبی‌ها اعتقاد داشتند داور یک پنالتی به سود آنها را نادیده گرفته، صحنه‌ای که اعتراض زیادی را به همراه داشت.

نیمه دوم شهبازی شاگردانش را برای جبران گل خورده و بعد برتری در این بازی به میدان فرستاد، هرچند باز هم شاهد بازی کنسل کننده‌ای بودیم، اما ذوب‌آهن توانست کمی خود را در زمین پیدا کند و حملاتی بر روی دروازه حریف ایجاد کند، بازی که درنیمه دوم باز هم شاهد سوت‌های همراه با اعتراض بازیکنان بودیم.

ذوبی‌ها پس از چند حمله بی نتیجه بر روی دروازه البرز، در دقیقه ۷۲ توسط سمیه فیضی به گل رسیدند تا کار به تساوی کشیده شود و بازی با همین نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال زنان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم برنده‌ای نداشت تا کار در وقت اضافه دنبال شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌ فوتبال مس رفسنجان در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهدای مس مقابل پیکان تهران صف‌آرایی کرد که  این دیدار در 90 دقیقه با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت تا دو تیم کار را در وقت‌های اضافه دنبال کنند.

اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

 

جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه 32 زننده  گل  مس رفسنجان بود و ابوالفضل زمانی در دقیقه 48 گل تساوی را برای پیکان به ثمر رساند.

داوری این دیدار برعهده مهدی اجاقی است که علی قربانی از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • فوتبال جوانان کافا؛ برتری دختران ایران برابر تاجیکستان
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • قهرمانی کافا در مشت دختران زیر 19 سال
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید