Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بازداشتگاه اوین در جشن تولد سربازان وظیفه آذرماهی گفت: سربازی یکی از دوران‌های بسیار مهم و حساس در زندگی است و این مدت می‌تواند به یکی از زیباترین سال‌های زندگی تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، مراسم جشن تولد سربازان وظیفه آذرماهی در بازداشتگاه اوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی هاشمی در ابتدای این مراسم که در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده بود، با تقدیر از زحمات نیروهای یگان حفاظت گفت: بیشترین توجه به وضعیت رفاهی، بهداشتی و امور اصلاحی و تربیتی زندانیان می شود ولی نباید سربازان وظیفه به عنوان جوانانی که در امنیت زندان و جامعه سهیم هستند، غافل شد.


مدیر بازداشتگاه اوین تصریح کرد: سربازی یکی از دوران‌های بسیار مهم و حساس در زندگی می‌باشد و این مدت می‌تواند به یکی از زیباترین و خاطره انگیزنرین سال های زندگی تبدیل شود و شخصیت وی را شکل دهد.


وی با اشاره به سن سربازان که گذار از دوران نوجوانی به جوانی است، افزود: بسیاری از جوانان در این زمان، برای آینده خود تصمیم می گیرند و حتی شغل خود را انتخاب می کنند، بنابراین آموزش مهارت یا حرفه ای مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است.


مدیر بازداشتگاه اوین با تاکید بر سرکشی شبانه به آسایشگاه سربازان گفت: شما به عنوان امانت خانواده هایتان دو سال در لباس مقدستان امنیت زندان و به دنبال ان، جامعه را فراهم می کنید و ما مسیولان وظیفه داریم امانتدار خوبی باشیم.


بنا به این گزارش، در ادامه مراسم یکی از سربازان وظیفه نمونه مورد تقدیر قرار گرفته، پانزده نفر از سربازان نیز که آذرماهی بودند، هدیه دریافت کردند.


شایان ذکر است هر ماه مراسم جشن تولد برای سربازان متولد همان ماه در بازداشتگاه اوین برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشن تولد سربازی بازداشتگاه اوین بازداشتگاه اوین سربازان وظیفه جشن تولد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب الله لبنان به مقر سربازان صهیونیست + فیلم

در ادامه حملات حزب الله لبنان به مقرهای سربازان رژیم صهیونیستی، اینبار در شهرک شتولا یکی دیگر از این مقرهای نظامی مورد هدف حملات نیروهای حزب الله لبنان قرار گرفت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • عکس | پیام احساسی نفس بازغی برای تولد مادرش
  • پیام احساسی نفس بازغی برای تولد مادرش + عکس
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • (ویدئو) جزئیات ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا
  • حمله حزب الله لبنان به مقر سربازان صهیونیست + فیلم
  • واکنش حماس به شهادت ۲ فلسطینی در بازداشتگاه‌ و اقدام ترکیه در قطع روابط تجاری با رژیم صهیونیستی
  • این اتوبوس شمیران به در و دیوار می‌خورد
  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه فاطمیه نقده
  • جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • پیشرفت‌های علمی نتیجه آموزش‌های معلمان است