Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه قزوین گفت: افرادی که رشوه می‌دهند و با ظالمان معامله می‌کنند، به خاک زبونی و ذلت می‌افتند و آنهایی هم که ظلم و خیانت را می‌بینند و سکوت کرده و یا با ظالمان همراهی می‌کنند، به بدترین دردها گرفتار می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی بعد از ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین که در شبستان مسجدالنبی(ص) شهر قزوین اقامه شد اظهار داشت: فرهنگ منحط غرب برای زن و مرد احترام و کرامت قائل نیست و این در حالی است که غربی‌های سعی دارند با تبلیغات خود این‌ گونه وانمود کنند که اسلام نسبت به زن نظر درستی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: به همین خاطر ما به الحاد، انحطاط و شرک در فرهنگ غربی معترض هستیم چرا که شناختی از شأن انسانی ندارند و به همین خاطر حرمت آدمی را زیرپا می‌گذارند و امروز شاهد این هستیم که بدترین اهانت‌ها به ساحت مقدس انسانی توسط دولت‌های غربی و آمریکا انجام می‌شود که در قالب مدعیان تمدنی متوحشانی بیش نیستند.

عابدینی با اشاره به جنایات مختلف آمریکایی‌ها در طول تاریخ استعماری این کشور ادامه داد:‌ هر جا پای آمریکایی‌ها باز شد، سیل خون به راه افتاد و این رفقای شیاطین حتی از کشتار زنان و کودکان هم عبایی ندارند همچنان که دیدیم هواپیمای مسافری ما را با وحشی‌گری تمام منهدم کردند و با این کار توحش خود را ثابت کردند و به همه فهماندند که از حقوق انسان‌ها اطلاعی ندارند.

وی یادآور شد: تنها دلسوزان واقعی مردم خداوند، انبیای الهی و علمای دین هستند و به جز آنها کسی برای حقیقت وجود زنان و مردان احترامی قائل نیست و باید از فرهنگ آمریکایی و غربی که فقط به کشتار و قتل عام مردم است، حذر کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امام‌ خمینی(ره) چون آمریکا را کوچک می‌دید، فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و همین سلوک را از حضرت زینب(س) در مجلس جشن یزید ملعون دیدیم که چون این حضرت حقیقتاً یزید را کوچک می‌شمرد، به این ملعون فرمودند که کوچکی تو را نشان خواهم داد.

عابدینی در ادامه با بیان اینکه کسانی که ذلت غرب را می‌پذیرند،‌ ذلت آلوده بودن به گناه را قبول می‌کنند، اضافه کرد: امروز کسانی که به اموال مردم دستبرد می‌زنند و با دنیاپرستان و بی‌تقوایان همراه می‌شوند، عزت خود را از دست می‌دهند و حق ندارند خود را پیرو زینب کبری(س) بدانند.

توصیه امام جمعه قزوین به استاندار: به افراد "صادق، باتجربه و پای کار" مسئولیت بدهیدامام جمعه قزوین: دانشگاه بین‌المللی امام‌ خمینی به کانون پرورش سفرای نظام تبدیل شود ‌امام جمعه قزوین: مدیریت شهری عدالت و سلامت اقتصادی در شهر قزوین را بازآفرینی کند

وی ادامه داد: افرادی که رشوه می‌دهند و با ظالمان معامله می‌کنند، به خاک زبونی و ذلت می‌افتند و آنهایی هم که ظلم و خیانت را می‌بینند و سکوت کرده و یا با ظالمان همراهی می‌کنند، به بدترین دردها در دنیا گرفتار می‌شوند.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد نماز جمعه استانداری قزوین ستاد نماز جمعه استانداری قزوین امام جمعه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • پراپ تریدینگ: سفری هیجان‌انگیز در دنیای معاملات با سرمایه شرکتی
  • تجلیل از اساتید خواهر و برادر حوزه علمیه استان قزوین
  • آثار شهید مطهری عقل را تسلیم و دل را راضی می‌کند
  • بارش‌های پراکنده برای استان قزوین
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • شاخص کل بورس تهران با کاهش روبرو شد
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس