Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی و بازیکن پیشین استقلال معتقد است اگر این تیم نتواند سپاهان را در تهران شکست بدهد، از کورس قهرمانی لیگ برتر عقب می‌ماند.

به گزارش قدس آنلاین، صادق ورمزیار درباره پایان تساوی‌های استقلال با پیروزی ۳ بر صفر مقابل پیکان گفت: پیکان می‌خواست توپ را به استقلال بدهد و در ضدحملات صاحب موقعیت شود که نفرات لازم را برای این تاکتیک نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو تیم رو به بازی مستقیم آوردند و توپ را از خط دفاع به یک سوم دفاعی حریف ارسال می‌کردند. استقلال روی توپ‌های سوم بهتر بود و مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت.

«مربیان استقلال آنالیز خوبی از پیکان داشتند و می‌دانستند مدافعان وسط پیکان روی ارسال‌ها ضعف دارند.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: استقلال از روی نقاط ضعف پیکان بهره برد و در مجموع روی نقاط ضعف حریف به گل رسید. امیدوارم این سه گل، دلیلی باشد بر اینکه استقلال در هفته‌های آینده هم قدرتمند عمل کند و خودش را در کورس قهرمانی قرار دهد.

پیشکسوت استقلال در مورد دیدار سه‌شنبه آبی‌ها مقابل سپاهان و نقطه ضعف تیم مجیدی در این مسابقه اظهار داشت: استقلال بازی بسیار دشواری دارد و تیم حتماً باید پیروز شود تا خودش را در کورس قهرمانی نگه دارد؛ وگرنه از رقبا عقب می‌ماند. استقلال در برخی پُست‌ها نفرات خوبی دارد. حتی زیادی نفرات باعث شده است این بازیکنان چرخشی به میدان بروند و از هماهنگی دور شوند.

ورمزیار با انتقاد از وینگرهای استقلال بیان کرد: استقلال در خط هافبک و به ویژه هافبک وسط، نفرات خیلی خوبی دارد که می‌توانند نقطه قوت این تیم باشند. با این حال تیم مجیدی در جناحین مشکل دارد که این مسئله باید حل شود. استقلال با اینکه مالکیت توپ را مقابل پیکان در اختیار داشت، از این مالکیت به خوبی استفاده نکرد و در طول مسابقه نتوانست موقعیتی از عمق دفاع و کانال‌های عرضی ایجاد کند. امیدوارم استقلال با قدرت پیش ببرد و هواداران همیشه شاد باشند.

وی درباره نمایش کوین یامگا و رودی ژستد برابر پیکان عنوان کرد: وقتی بازیکن خارجی می‌آوریم، می‌خواهیم او بهتر از نفرات ایرانی باشد و نتیجه دیدارها را برای ما تغییر دهد. من این ویژگی را در خارجی‌های استقلال ندیده‌ام.

منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال سپاهان لیگ برتر صادق ورمزیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل

پپ گواردیولا رکورددار پیروزی‌های قاطع در لیگ برتر است. 

طرفداری | در شب فوق‌العاده ارلینگ هالند، منچسترسیتی مقابل وولورهمپتون به برتری 5-1 دست یافت. 

به نقل از اسکواکا؛ منچسترسیتی از سال 2016 و با ورود پپ گواردیولا به لیگ برتر، 50 بار مقابل رقبای خود حداقل 4 گل به ثمر رسانده است. طی این سال‌ها هیچ نتوانسته به رکورد سیتیزن‌ها دست یابد. طی دوران حضور گواردیولا در منچسترسیتی، 4 بازیکن برای او حداقل 4 بار موفق به گلزنی شده‌اند: سرخیو آگوئرو مقابل لسترسیتی، گابریل ژسوس در دیدار با واتفورد، کوین دی بروین و ارلینگ هالند نیز مقابل وولورهمپتون چنین مهمی را به ثبت رسانده‌اند. 

ورزشگاه اتحاد بیش از سایر استادیوم‌های فوتبال انگلیس شاهد هتریک بازیکنان بوده است (30). ارلینگ هالند هتریک شماره 41 یک بازیکن منچسترسیتی را به ثبت رساند. تنها بازیکنان لیورپول (42) در طول تاریخ لیگ برتر عملکرد بهتری داشته‌اند. 

منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون؛ متخصص در کشتن رویاها

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد