Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام محمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز، اظهار کرد: برخی می پرسند ما این دولت را انتخاب کردیم  که حداقل شاهد افزایش قیمت کالاها نباشیم پاسخ این است که تا زیرساخت‌ها حل نشود محال است اتفاقی بیفتد و دولت این عزم و اراده را دارد.

وی با بیان اینکه اگر این تحریم ها از بین نرود ما چگونه می توانیم مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم گفت:20 درصد از مشکلات اقتصادی امروز کشور به خاطر تحریم هاست 80 درصد دیگر به داخل کشور مربوط است وقتی مدیریت جهادی و پاکدست روی کار نباشد نتیجه این می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی فرد با اشاره به اینکه در اوج تحریم ها ما به ابرقدرت منطقه در حوزه دفاعی تبدیل شدیم پس در عرصه های دیگر هم می توانیم افزود: البته دولت به طوری جدی به دنبال رفع تحریم هاست هر چند خوشایند برخی ها نیست اما دولت مذاکره برای مذاکره نمی‌کند مذاکره می‌کند تا مشکلی از مشکلات را بردارد.

وی ادامه داد:فرهنگ سازی کار جهادی همراه با عقلانیت و تدبیر ضروری است اگر مدیران رده بالا و میانی ما جهادی و انقلابی عمل کنند معجزه خواهد شد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه سه ماه از روی کارآمدن دولت  گذشته پس نباید انتظار معجزه داشت باید به این دولت فرصت داد گفت:فروش اموال مازاد دستگاه‌ها و اموال دولتی درآمد هنگفتی برای دولت ایجاد می‌کنند یک نمونه آن فروش ساختمان منطقه آزاد اروند است که اقدامی خوبی است و  دکتر سعید محمد قول داده این ساختمان را می فروشد.

وی با اشاره به  تنش بی آبی در کل کشور اظهار کرد:25 استان ما درگیر تنش آبی است اختصاص به استان خوزستان ندارد تنها راه این است برای باران دعا کنیم به جای اینکه بیاییم کف خیابان بگوییم مسؤولان آب می خواهیم برویم در اماکن مقدسه دعا کنیم و همچنین برای مدیریت آب  تلاش کنیم.

 انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: اهواز امام جمعه دعا تحریم ها جمعه اهواز تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موعود شمخانی کیست؟

به گزارش «تابناک»، بر اساس اخبار مطرح اتهام مطرح شده علیه موعود شمخانی مربوط به مسائل منطقه آزاد است. 

در سال ۱۳۹۴، موعود شمخانی، به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد. پس از وقوع حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان در سال ۱۴۰۱، شایعاتی درباره همکاری وی با حسین عبدالباقی، مالک این ساختمان مطرح شده بود. 

روز دوشنبه دوم خرداد ماه ۱۴۰۱، ساعت ۳۰:۱۲، حدود چهل درصد از ساختمان شماره (۲)، که جزء ساختمان‌های دوگانه به نام "متروپل" در خیابان امیری (امیر کبیر) آبادان قرار داشت، فرو ریخت. طبق آمار رسمی، متأسفانه در این حادثه ۴۳ نفر جان خود را از دست داده و تعدادی دیگر زخمی شده‌اند.

 خبرگزاری برنا خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و  در این باره نوشت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • موعود شمخانی کیست؟
  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم