Web Analytics Made Easy - Statcounter

مینو رایولا، مدیر برنامه ارلینگ هالند و پل پوگبا در مصاحبه ای طولانی با Sport1 در مورد بازیکنان خود و آینده آن ها صحبت کرده است. به گزارش طرفداری و به نقل از وبسایت Sport1، مینو رایولا در مورد احتمال پیوستن پل پوگبا به تیمی در بوندسلیگا گفت:

ممکن نیست چون ذهنیت آلمانی ها متفاوت است. آن ها نمی توانند و نمی خواهند چنین دستمزدهای بالایی را بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها باشگاه آلمانی که می تواند این کار را انجام دهد، بایرن مونیخ است اما حتی آن ها نیز این کار را نمی کنند. آلمانی ها در کف هرم بین المللی دستمزدها قرار دارند. این برای بوندسلیگا تاسف بار نیست؟ فکر نمی کنم. در نتیجه این ذهنیت، فوتبال آلمان بسیار سالم است. قانون ۱+۵۰ برای آلمانی ها مقدس است. شما هیچ شانسی در قبال آن ندارید و فکر می کنم این چیز خوبی است. فکر می کنید روزی این شرایط تغییر می کند؟ تا اینجا آلمانی ها واقعاً خوب کار خود را پیش برده اند. باشگاه هایی مانند لایپزیش، هوفنهایم و وولفسبورگ نیز در بوندسلیگا هستند. آن ها این سیستم را بر هم زده اند؟ خیر. بوندسلیگا نشان داده با قانون ۱+۵۰ نیز انجام فوتبال فوق العاده، ممکن است. وقتی شور و اشتیاق افراد در دورتموند را می بینید، این فوق العاده است. هر بازیکنی عاشق این دیوار زرد است، از جمله ارلینگ هالند. او به دورتموند آمد چون می خواست مقابل این سکو بازی کند. اتفاقاً برای دورتموند خیلی راحت تر و شاید بهتر بود که ارلینگ را در تابستان بفروشد اما به دلایل ورزشی با این کار مخالفت کرد. این سزاوار بیشترین احترام از سوی من است.

بر اساس بند فسخ ۷۵ الی ۹۰ میلیون یورویی هالند، دورتموند از فروش او در این تابستان درآمد کمتری کسب خواهد کرد.

انتقال او در تابستان گذشته قطعاً از نظر اقتصادی برای دورتموند بهتر بود اما آن ها به منفعت باشگاه و چیزی که برای باشگاه بهتر بود، هواداران، تیم و موفقیت باشگاه توجه کردند. من احترام زیادی برای تصمیم آن ها قائلم. البته که هالند قدم بعدی را می تواند بردارد و خواهد برداشت. بایرن مونیخ، رئال مادرید، بارسلونا و منچسترسیتی، باشگاه های بزرگی هستند که هالند می تواند به آن ها بپیوندد. منچسترسیتی در سال های اخیر پنج بار قهرمان لیگ برتر شده است، به طرز قابل توجهی بیشتر از منچستریونایتد. وقتی هالند به دورتموند پیوست، همه ما می دانستیم که این قدم و این مرحله فرا خواهد رسید. این قدم کی برداشته خواهد شد؟ شاید این تابستان یا شاید در تابستان بعدی. اما به احتمال زیاد ارلینگ در این تابستان از دورتموند جدا می شود. خواهیم دید.

هالند بازیکنی است که می خواهد پیشرفت کند و به دنبال چالش های جدید است و البته که بحث تیم بعدی نیز مطرح است. شما وقتی تیم خود را تغییر می دهید که گزینه بهتری داشته باشید. تابستان بسیار عجیبی خواهد بود. ما یک ماه و نیم فوتبال بازی می کنیم و سپس همه چیز متوقف می شود و برای جام جهانی به قطر می رویم. این عجیب است. در زمستان با دورتموند در مورد آینده هالند صحبت خواهیم کرد، همیشه کار ما همین بوده است. در هفته های آینده تصمیم خواهید گرفت؟ فکر نمی کنم. به دورتموند خواهیم گفت که ایده ما چیست و دورتموند نیز ایده و تفکرات خود را به ما خواهد گفت اما در زمستان تصمیمی گرفته نخواهد شد.

درست است که هالند بند فسخی ۷۵ الی ۹۰ میلیون یورویی دارد؟

گوش کنید، هر چیزی که در یک قرارداد وجود دارد، فقط در آن وجود دارد. آن بین من و بازیکن می ماند. فقط دو طرف هستند که می توانند چیزی را به دنیای خارج از باشگاه بگویند: خود باشگاه و بازیکن. من هرگز در مورد جزئیات صحبت نمی کنم. ما و دورتموند دقیقاً می دانیم چه اتفاقی باید رخ دهد. قراردادی باشد یا نه، ما همیشه با واتسکه، تسورک و حالا کِل رابطه بسیار باز و خوبی داریم. ما با هم صادقانه رفتار می کنیم. این بسیار مهم تر از آن چیزی است که روی کاغذ نوشته می شود. کاغذ فقط برای زمانی است که مشکلی پیش بیاید و سپس به آن نیاز پیدا کنید.

به پوگبا بازگردیم. او منچستریونایتد را ترک خواهد کرد؟ گفتید در آلمان فقط بایرن مونیخ از پس دستمزد او بر می آید، آن ها پیشنهادی برای پوگبا داده اند؟

او پیشنهادات زیادی دارد، از جمله پیشنهاد تمدید قرارداد. خواهیم دید که چه چیزی برای او بهترین تصمیم است. در مورد بایرن مونیخ، هنوز نه اما شاید در آینده پیشنهادی برسد. این سوال را باید از بایرن مونیخ بپرسید. فکر می کنم در فاصله دو ماه دیگر، چیزهای بیشتری خواهیم دانست. در واقع می دانستید که ما در آستانه انتقال دلیخت به بایرن مونیخ بودیم؟ مذاکرات بین ما خوب پیش می رفت و باعث تاسف است که در نهایت این اتفاق رخ نداد.

توپ طلا؟

نمی توانم آن را جدی بگیرم. به نظر من امسال لواندوفسکی باید برنده این جایزه می شد. زلاتان هم تا الان باید برنده آن می شد. کیفیت همیشه یک مورد غالب در دموکراسی نیست. احساسات در تصمیم گیری نقش دارند. چه کسی را دوست دارم و چه کسی را دوست ندارم. گاهی فکر می کنم، این همه جایزه و قیمت را کنار بگذاریم اما مردم آن را دوست دارند. آن ها جایزه اسکار را نیز دوست دارند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بایرن مونیخ آلمانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در ادامه جستجوهایش برای یافتن مربی جدید به رالف رانگنیک رسیده است. او که با تیم ملی اتریش نمایش‌های خوبی ارائه داده و به یورو ۲۰۲۴ راه یافته اکنون در دوراهی سختی قرار گرفته است.

امروز در خبری جدید اعلام شد که مذاکرات بین بایرن و رالف رانگنیک در حال حاضر در مراحل اولیه است. حقوق برای او مسئله‌ای نیست، بلکه رانگنیک می‌خواهد در مورد پروژه، برنامه‌های بلندمدت، بازیکنان ورودی، خروجی‌ها و نقش او بر تصمیم‌ها بداند.

دقایقی پیش مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال اتریش هم پیشنهاد بایرن را تایید و ابراز امیدواری کرد که رانگنیک در تیم ملی بماند. پیتر شوتل گفت:«او در اینجا احساس راحتی می‌کند و از کار در تیم ملی راضی است. چیزهایی که در سال گذشته به آنها دست یافتیم برای ما دستاورد است و به خوبی آنها را کسب کرده‌ایم. وقتی نام باشگاهی مانند بایرن مونیخ به میان می‌آید کار برای ما سخت‌تر می‌شود. من امیدوار هستم که رالف نه‌تنها ما را انتخاب کند، بلکه در چند سال آینده نیز مربی اتریش باقی بماند.»

دیگر خبرها

  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • بدون دانش ایرانیان اجرای طرح بزرگ «اومااویا» غیرممکن بود
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد