Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام محمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز، اظهار کرد: برخی می پرسند ما این دولت را انتخاب کردیم که حداقل شاهد افزایش قیمت کالاها نباشیم پاسخ این است که تا زیرساخت‌ها حل نشود محال است اتفاقی بیفتد و دولت این عزم و اراده را دارد.

وی گفت: ۲۰ درصد از مشکلات اقتصادی امروز کشور به خاطر تحریم هاست  و ۸۰ درصد دیگر به داخل کشور مربوط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی فرد با اشاره به اینکه در اوج تحریم‌ها ما به ابرقدرت منطقه در حوزه دفاعی تبدیل شدیم پس در عرصه‌های دیگر هم می توانیم افزود: البته دولت به طوری جدی به دنبال رفع تحریم هاست هر چند خوشایند برخی ها نیست اما دولت مذاکره برای مذاکره نمی‌کند و مذاکره می‌کند تا مشکلی از مشکلات را بردارد.

وی ادامه داد:فرهنگ سازی کار جهادی همراه با عقلانیت و تدبیر ضروری است اگر مدیران رده بالا و میانی ما جهادی و انقلابی عمل کنند معجزه خواهد شد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه سه ماه از روی کارآمدن دولت  گذشته پس نباید انتظار معجزه داشت باید به این دولت فرصت داد، گفت:فروش اموال مازاد دستگاه‌ها و اموال دولتی درآمد هنگفتی برای دولت ایجاد می‌کنند یک نمونه آن فروش ساختمان منطقه آزاد اروند است که اقدامی خوبی است و سعید محمد قول داده این ساختمان را بفروشد.

وی با اشاره به  تنش بی آبی در کل کشور اظهار کرد: ۲۵ استان ما درگیر تنش آبی است و اختصاص به استان خوزستان ندارد و راه حل آن است که در کنار دعا برای نزول باران برای مدیریت آب  تلاش کنیم.

 انتهای پیام/ ق

منبع: فارس

کلیدواژه: تحریم ها امام جمعه اهواز موسوی فرد تنش آبی لغو تحریم دعای باران ساختمان منطقه آزاد اروند سردار سعید محمد جمعه اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس افزود: خلیج فارس نقشی مهم و راهبردی در کشور دارد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس افزود: مردم ما مانند همیشه باید در برابر تحریف نام خلیج فارس مراقبت کنند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده به روز معلم نیز اشاره کرد و گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی، معلمان نقش اساسی دارند.
وی افزود: معلمان رکن اصلی اجرای هر قانون مهمی در آموزش و پرورش هستند.

بیشتر بخوانید؛ خطبه نماز جمعه شهرستان‌ها هرمزگان ۳۱ فروردین
امام جمعه بندرعباس گفت: اساتید و معلمان بعد از خانواده مهمترین نقش را در تربیت دانش آموزان دارند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: جایگاه معلمان در جامعه باید بیشتر ارتقا یابد و به مشکلات آنها رسیدگی شود.
وی همچنان با اشاره به هفته کار و کارگر گفت: از زمان انقلاب تاکنون ۱۴ هزار شهید کارگر جان خود را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده اند.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: جامعه کارگری مهمترین نقش را در چرخه اقتصادی ما دارد و مسئولان باید به این قشر بیشتر توجه کنند.

دیگر خبرها

  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی