Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ حبیب الله طاهرخانی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در جمع خبرنگاران گفت: سیاست ایجاد شهر جدید پرند جلوگیری از حاشیه نشینی و پذیرش جمعیت تهران بود. رشد جمعیت پذیری شهر پرند در مقایسه با سایر شهرهای جدید دیگر در صدر جدول قرار دارد به همین دلیل تامین زیر ساخت ها و خدمات روبنایی در این شهر در اولویت برنامه های شرکت عمران قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: با توجه به وضعیت استقرار این شهر و همچنین وضعیت ژئو استراتژیک پرند با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی وزارت صمت شهرک سازی در حوزه صنعت را انجام خواهیم داد تا بتوانیم گامی مهم در حوزه اشتغال این شهر برداریم.  ایجاد پارک های فناوری با همکاری سازمان فناوری و توسعه در دستور کار قرار داده ایم.

او گفت: در حال برنامه ریزی برای انتقال نمایشگاه صنعت ساختمان به شهر پرند هستیم.  با ایجاد نمایشگاه های دائمی و فراهم کردن دسترسی باعث پیشرفت پرند خواهیم شد.

او افزود: در بحث توسعه حمل ونقل ریلی اقداماتی صورت گرفته و از طریق ریل باس خدمات ارائه می شود به طوری که ۲۶ رام قطار از پرند به تهران حرکت می کند و خدمات ارائه می‌دهند. با هماهنگی راه آهن مشارکت آن ها در حال ۲ خطه شدن مسیر تهران پرند هستیم.

طاهرخانی در پایان گفت: راه اندازی مترو تهران-پرند از مطالبه عمومی مردم این شهر است، مجری اصلی اين پروژه مترو تهران است،البته ما نیز با برگزاری جلسات مشترکی میان مترو تهران و وزارت راه و شهرسازی آمادگی خود را اعلام کرده ایم. پیش بینی می شود با همکاری مترو تهران و سایر دستگاه ها مترو تهران-پرند تا نیمه اول سال آینده راه اندازی شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مترو تهران شهر جدید پرند مترو تهران تهران پرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ هادی زند از جابه‌جایی ۴۰ هزارو ۳۰۰ نفر از تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و فولاد مبارکه سپاهان با این ناوگان خبر داد و درباره میزان جابه‌جایی مسافر توسط شبکه مترو تهران و حومه در این مسابقه گفت: ایستگاه ورزشگاه آزادی در خط پنج مترو چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مجموع رفت و برگشت پذیرای ۴۰هزارو ۳۰۰تماشاگر فوتبال بود.

وی افزود: در ساعات قبل از شروع بازی ۱۷هزار نفر با مترو به مجموعه ورزشی آزادی انتقال داده شدند و بعد از پایان این مسابقه نیز ۲۳هزارو ۳۰۰ نفر از تماشاگران به این ایستگاه مراجعه و از طریق مترو به ایستگاه تهران (صادقیه) و ایستگاه گلشهر منتقل شدند.

زند خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مسافری و به منظور رفاه بیشتر تماشاگران و مسافران علاوه بر قطار‌های برنامه ریزی شده ۴ حرکت فوق‌العاده نیز اعزام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • ارتقای حمل‌ونقل عمومی در پرند ضروری است
  • جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • تور بازدید خط ۱۰ مترو تهران
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • سرانجام پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام