Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@08:33:50 GMT

تجلیل شورای شهر از پرستاران بیمارستان هاجر

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۵۸۰۹

تجلیل شورای شهر از پرستاران بیمارستان هاجر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ظهر امروز جمعی از اعضای شورا و شهردار شهرکرد به مناسبت روز پرستار و میلاد باسعادت حضرت زینب (س) به صورت سر زده از بیمارستان هاجر شهرکرد بازدید کرده و با شاخه گلی از مقام پرستاران این بیمارستان تجلیل کردند.

محمدرضا بیاتی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه حضرت زینب(س) حافظ اسرار و آرام‌بخش آلام تمام اهل بیت بعد از واقعه کربلا بودند، گفت: نام‌گذاری روز میلاد این بانو به نام پرستاران و مدافعان سلامت سعادتی بزرگ است که باعث یادآوری زحمات این قشر به جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر شهرکرد افزود: زحمتکشان و مدافعان عرصه سلامت در راه سلامتی هموطنان خود راه شهادت را برگزیدند و در سطح کشور بسیاری به فیض شهادت نائل آمدند که ایام و مناسبت‌های این چنینی فرصتی پدید می‌آورد تا بتوانیم قدردان خستگی و زحمات این جامعه باشیم البته توجه به این قشر نباید تنها در این روز خلاصه شود.

وی ادامه داد: پرستاران ۲ سالی است که در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا همراه مدافعان خاموش در آرامستان‌ها بودند و بسیاری به مدت‌های طولانی حسرت دیدن فرزندان و خانواده‌هایشان را داشتند.

بیاتی اظهار داشت: در سایه تلاش‌های کادر درمان و پرستاران شاهد کنترل و مدیریت بیماری کرونا هستیم و امیدواریم تا ریشه کنی کامل کرونا مردم همکاری لازم را انجام دهند. 

وی افزود: امیدواریم هیچ پرستاری از مشکلات کاری و معیشتی رنج نبرده و مسئولان نسبت به دغدغه و امنیت شغلی‌ آنان حساسیت لازم را داشته و اقدامات قانونی را معمولی دارند و برای این قشر فرهیخته سلامت، آرامش و رفاه را آرزومندیم.

محمدتقی جاپلقی در حاشیه این بازدید خطاب به پرستاران گفت: شما پرستاران به بیماران زندگی اهداء می‌کنید که قطعاً در جواب این خدمات پاداشی را از خداوند و ائمه دریافت می‌کنید.

شهردار شهرکرد ادامه داد: پرستاران باید به خود افتخار کنند میلاد بانوی پرستار بزرگ عالم حضرت زینب کبری(س) در تقویم به نام پرستار نامگذاری شده است.

وی بیان کرد: امیدواریم پرستاران با الگو گرفتن از رفتار و شخصیت والای حضرت زینب(س) در همه مراحل زندگی خود، بهترین راه و روش زندگی را انتخاب کنند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر بازدید بیمارستان روز پرستار محمدتقی جاپلقی بیاتی شهرکرد حضرت زینب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین زنگ سپاس معلم در مدارس آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، در این مراسم همزمان با سراسر کشور، از تلاش‌های معلمان فداکار در امر تعیلم و تعلم دانش آموزان تجلیل شد.
مراسم زنگ استانی سپاس معلم در دبیرستان حضرت معصومه آبادان نواخته شد.

در این آیین تاکید شد: معلم در هر جامعه‌ای با هر دین، مذهب و فرهنگ، قابل احترام است همان گونه که تعلیم و تربیت در اسلام زمان و مکان نمی‌شناسد. دانش آنقدر جایگاه دارد که انسان‌ها باید تمام زندگی خود را وقف آن کنند.
امام جمعه آبادان در این مراسم گفت: همه ما باید قدردان زحمات و تلاش معلمان زحمتکشی باشیم که به گردن ما حق دارند.
حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه علم‌اندوزی انسان را از غرور و خودپسندی دور می‌کند افزود: معلمان سمبل آموزش و علم‌اندوزی هستند و ما باید تلاش معلمان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم. 
در این مراسم همچنین از بانوان معلم با اهدای شاخه گل تجلیل شد.
 

دیگر خبرها

  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • طنین زنگ سپاس معلم در مدارس آبادان
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • تجلیل از ۲۸ کارگر نمونه شهرداری شهرکرد + تصاویر
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • موافقت مجلس و دولت با فوق‌العاده شغل پرستاران
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد