Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ۴ دیدار همزمان از هفته نهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵  در اراک، مسجدسلیمان، مشهد و کرمان برگزار شد. گل‌گهر بعد از گلزنی پدیده بازگشت طلایی داشت و توانست به پیروزی برسد و به صدر جدول رسید. آلومینیوم اراک هم با یک برد خانگی به رده سوم جدول صعود کرد. مس با کسب چهارمین برد متوالی  در رده پنجم جدول قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال و پرسپولیس در رده‌های چهارم و ششم جدول قرار گرفتند.

**نتایج  این ۴ مسابقه به شرح زیر است:

پدیده مشهد  یک – گل گهرسرجان ۲

داور: عبدالنبی پورخلف

کمک داوران:  حسن ظهیری- رحیم حاجی پور

کارت زرد: مهرداد بایرامی( پدیده)

کارت قرمز:-

گل: ابوالفضل عکاشه( دقیقه ۶۰) برای پدیده، سعید صادقی( دقیقه ۶۴)، رضا شکاری( دقیقه ۷۰) برای گل گهر

با این برد گل‌گهرسیرجان ۱۹ امتیازی و  صدرنشین لیگ برتر شد. پدیده هم با این شکست همچنان بدون برد و با ۲ امتیاز در قعر جدول قرار دارد. پدیده تنها تیم بدون برد لیگ است.

نفت مسجدسلیمان یک – ذوب آهن اصفهان یک 

داور: اشکان خورشیدی

کمک داوران:  علیرضا ایلدروم- دانیال باشنده

کارت زرد: مجتبی لطفی( نفت)

کارت قرمز:-

گل: جاسم کرار( دقیقه ۳۷) برای نفت محمد خدابنده لو( دقیقه ۶۵) برای ذوب آهن

نفت مسجدسلیمان با این تساوی ۷ امتیازی شد و در رده سیزدهم باقی ماند. ذوب آهن یازده امتیازی نهم است.

مس رفسنجان  ۳- تراکتور تبریز ۲

داور: سعاد وفاپیشه

کمک داوران:  سعید علی‌نژادیان- سعید زیبا

کارت زرد: مجید علیاری، مهرداد رضایی، فرشاد محمدی مهر، محمدرضا سلیمانی( حیدر رضایی- سرپرست) ( مس) سامان نریمان جهان، محمد مسلمی پور، عبدالله حسینی( تراکتور)

کارت قرمز:-

گل: گادوین منشا( ۳۲- پنالتی)، مجید علیاری( دقیقه ۶۷)، فراز امامعلی( دقیقه ۸۳)  برای مس ابوالفضل رزاق پور( دقیقه ۶۶)، محمد قنبری( دقیقه ۳+۹۰) برای تراکتور

مس رفسنجان چهارمین برد متوالی این فصل خود را به دست آورد و با ۱۷ امتیاز در رده پنجم جدول و بالاتر از  پرسپولیس ایستاد. تراکتور هم ۸ امتیازی در جدول لیگ در رده دوازدهم باقی ماند. این دومین شکست متوالی تراکتور با سولدو مربی کروات است.

آلومینیوم اراک  یک – فجرشهید سپاسی صفر

داور: احمد محمدی

کمک داوران: علی میرزابیگی- علیرضا طاهرخانی

کارت زرد: رضا بابایی، علی ملایی ( فجرشهید سپاسی) امیر محمد هوشمند( آلومینیوم)

کارت قرمز:

گل: محمود قائد رحمتی(۸۰) 

آلومینیوم با این برد ۱۹ امتیازی و در رده سوم جدول ایستاد. فجرشهیدسپاسی ۹ امتیازی و یازدهم شد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کارت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد

در رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی که ۲ بار از حریف اراکی خود با اختلاف ۲ گل پیش افتاده بود، در نهایت بعد از تساوی ۴ بر ۴ در ضربات پنالتی مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سرخ‌پوشان در این دیدار حساس علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان و امید عالیشاه، کاپیتان این تیم را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و به عبارتی بدون ۲ مهره کلیدی خود به مصاف شاگردان مجتبی حسینی رفتند.

نکته جالب توجه این است که پیش از این بازی تنها باخت پرسپولیس و اوسمار ویرا، سرمربی این تیم، در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر رقم خورد. سرمربی برزیلی پرسپولیس در آن بازی نخستین تجربه خود روی نیمکت قرمزها را پشت سر می‌گذاشت و در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف آلومینیوم رفت و با تک گل امیر نوری برابر این تیم شکست خورد.

این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم در همان بازی نیز عالیشاه با توجه به دریافت کارت زرد در بازی با مس رفسنجان در هفته پانزدهم، چهار کارته شده بود و به دلیل محرومیت در بازی با آلومینیوم اراک در لیگ برتر حضور نداشت. قرمزها در بازی دیروز نیز بدون کاپیتان خود مقابل آلومینیوم قرار گرفتند و شکست خوردند. با این تفاصلی به نظر می‌رسد که سرخ‌پوشان هر زمان که کاپیتان‌شان از ترکیب اصلی دور بوده موفق به برتری نشده‌اند.

با حضور اوسمار به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس، عالیشاه نقش ویژه‌ای در این تیم پیدا کرده است. سرخ‌پوشان با حضور ویرا روند مثبتی را در جدول لیگ برتر در پیش گرفته‌ و حالا در یک قدمی استقلال صدرنشین قرار دارند.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • بلای جان پرسپولیس پس از 120 (عکس)
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد