Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@09:04:12 GMT

لطفاً با فوتبال خوب تا کنید!

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۵۸۱۷

رضا میرزاییان، ورزشی نویس پیشکسوت و با تجربه رسانه ها، در یادداشتی که برای انتشار در اختیار رسانه طرفداری قرار گرفت، به وضعیت امروز فوتبال ایران پرداخت...

به گزارش طرفداری، انگار قرار نیست لیگ برتر بی حرف و حدیث به پیش برود و گویی خودمان دوست داریم آب خوش از گلوی لیگ برتر پایین نرود تا باشگاه‌ها، هواداران و داوران چوب اهمال کاری دیگران را بخورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر واقعا ابتیاع و راه‌اندازی سیستم پیشرفته داوری ناممکن است، پوست کنده بگویند و این همه قصه جورواجور سرهم نبافند. مگر می‌شود در قرن بیست و یکم و در عصر سیطره تکنولوژی اصرار به قواعدی داشته باشیم که دنیای فوتبال با آن قرابتی ندارد. تا چه زمان موج سواری؟ تا کی شعار و وعده و وعیدهای پوچ؟

باشگاه‌ها، هواداران و حتی جامعه داوری چه گناهی مرتکب شده اند که باید این همه خون دل بخورند؟ هفته ای نیست که بحث تکراری داوری در لیگ برتر ورد زبان نباشد که علت اصلی آن به بی عرضگی مدیریتی مربوط می شود. انگار در ظاهر تمام هم و غم فدراسیون فوتبال صعود به جام‌ جهانی است، غافل از آنکه راهیابی به این مسابقات نباید تنها هدف غایی باشد. زمانی می توانیم به این رویکرد بنازیم و پز بدهیم که شاخ و برگهای مزاحم را کنار بزنیم و از حداقل‌ های فوتبال بهره مند باشیم. 

گاف های بی پایان در لیگ شکننده ما آن هم در برهه ای که ریخت و پاش در آن موج می زند، جامعه فوتبال را دلزده کرده است. ماههاست که در محافل مختلف فقط حرف های زیبنده در خصوص نصب وی ای آر بر زبان جاری می سازند اما مثل اینکه کابینه عزیزی خادم نمی دانند "دوصد گفته چو نیم کردار نیست."

در این اوضاع به غایت غبارآلود، این فوتبال است که ذبح می‌شود چون با لیگش، تیمهایش، داورانش، هوادارانش خوب "تا" نمی کند. رییس فدراسیون تصور می کند با صرف خوش و بش با اینفانتینو و عکس يادگاري با رئیس فیفا کار را تمام کرده است.

نه آقای عزیز، فدراسیون جهانی فوتبال جدی تر از آنی است که شما و امثالهم تصور می کنید. اگر از اولتیماتوم فیفا همانند دیگر موارد سرسری عبور کنید، شک نکنید باید توان سنگینی را بدهید.

طی دو برنامه اخیر که بنده از نزدیک شاهد و ناظر آن بودم (گرامیداشت استاد نایب رویین دل و پرویز دهداری) عزیزی خادم دائما از راهیابی به جام جهانی گفت و کلی باد در غبغب انداخت.

کاش عزیزی خادم بجای اتکاء به نظرات مشاوران رسانه ای خود که متاسفانه اغلب فرصت طلب هستند، نقد پذیر باشد و هشدارهای دلسوزانه را جدی بگیرد.

رییس فدراسیون باید نیک بداند دلالیسم، جادوگریسم و... برای او و فوتبال قاتل جان است نه قاتق نان.

رضا میرزاییان

آقای عزیزی خادم، دل به به و چه چه کنان برای فوتبال نمی سوزد، مواظب جیبتان باشید و لطفا نقدهای منصفانه و نقشه راه دلسوزان را جدی بگیرید و برایش تره خرد کنید.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! ادامه رقابت نزدیک علی کریمی و علی پروین / نتایج تیم منتخب قرن (36) رضا عنایتی: حامد لک گل به خودی زد و هیچ خطای هندی رخ نداد خوش بینی رئال مادرید به جذب آزاد آنتونیو رودیگر بارسلونا و فروپاشی کامل؛ دی یونگ و تراشتگن در لیست فروش / آ اس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۵۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال تراکتور که در دیدار برگشت لیگ برتر شکست سنگین ۴ بر یک را در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل ذوب‌آهن متحمل شد، به دلیل تخلف هوادارانش در این بازی باید جریمه سنگینی را پرداخت کند.

فدراسیون فوتبال در این باره نوشته است: «دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد که کمیته انضباطی رای خود را به این شرح صادر کرد: باشگاه تراکتور به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران منتسب در چندین نوبت و نقض اصول کلی رفتار و مستند به مواد ۵۱ و ۸۶ با جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی مواجه شده که این رای قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.»

باشگاه تراکتور در این فصل و به ویژه دور برگشت چندین مقطع اقدام به رایگان کردن مسابقات خانگی خود کرد که فدراسیون فوتبال در این باره هم به سرخ پوشان تبریزی هشدار داده است.

در پایان رای انضباطی برای باشگاه تراکتور عنوان شده: «به باشگاه اخطار می‌گردد چنانچه بلیت فروشی مطابق مقررات انجام نشود، با تنبیهات شدیدتری مواجه خواهند شد.»

کد خبر 848305 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!