Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:36:57 GMT

اشتغال جوانان خواسته اصلی مردم لرستان است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۵۸۹۵

اشتغال جوانان خواسته اصلی مردم لرستان است

ایسنا/لرستان نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: ما جوانان انقلابی، باسواد و انقلابی و ولایت مداری داریم که انتظار اصلی ما از شما ایجاد اشتغال برای آن‌هاست.

آیت‌الله هاشم نیازی، در دیدار نخبگان، علما، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم، اظهار کرد: معیشت مردم لرستان بسیار رنج‌آور و دردناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: انتظار می‌رود در زمینه توسعه پتروشیمی، مجتمع کشت و صنعت، راه‌اندازی کارخانه چرم و پوست با توجه به اینکه سالانه ۳۰۰ هزار رأس در استان کشتار می‌شود، راه‌اندازی نیروگاه برق استان، تکمیل راه‌آهن و راه‌های مواصلاتی استان که جنبه ملی دارد، آسیب‌های اجتماعی لرستان براثر اعتیاد، طلاق، خودکشی و بیکاری که چهره استان را مخدوش می‌کند، به داد لرستان برسید.

نیازی عنوان کرد: لرستان ۲۷ درصد سنگ تزئینی کشور را دارد اما پایانه سنگ ندارد، احداث صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش‌های کشاورزی با تسهیلات کم بهره مانند صنایع حبوبات، انجیر، انار و گیاهان دارویی

رسیدگی به طرح‌های دانش‌بنیان از سوی نخبگان و دانشگاهیان دیگر خواسته ماست.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: تکمیل سد معشوره با بالاترین ظرفیت، حمایت از معلمان غیرانتفاعی که سابقه بالاتر از ۱۸ سال دارند و در تبدیل وضعیت‌ها در حق آن‌ها اجحاف شده، ترمیم و مرمت بافت‌های تاریخی استان که تمدن و شناسنامه استان است، ایجاد زیرساخت‌های مناسب و توسعه گردشگری با توجه به ظرفیت بالای استان از دیگر خواسته‌های مردم ماست.

وی تصریح کرد: واگذاری تسهیلات کم بهره به صنوفی که در بیماری کرونا لطمه دیده‌اند نیز در اولویت قرار بگیرد.

نیازی ادامه داد: باتوجه به اینکه بخش عمده‌ای از خانوارهای استان تحت پوشش کمیته امداد هستند و بخش عظیمی از مردم استان با یارانه معیشتی به سر می‌برند انتظار عظیم ما در خصوص اشتغال جوانان غیور، باسواد، ولایت مدار، نجیب و انقلابی لرستان است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نخبگان در خط اولویت مقام معظم رهبری هستند، افزود: در استان ما نیز در مقام صعود نخبگانی داریم که از برخی از آن‌ها را به فخری‌زاده کوچک تعبیر می‌کنم و برخی نیز از کشورهای دیگر دعوتنامه دارند ولی به خاطر غیرت دینی و اسلامی خود می‌خواهند در کشور و استان خود کمک کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كميته امداد مجلس خبرگان رهبری کمیته امداد مردم لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)

ایسنا/لرستان سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: ۲۵۰۰ نفر از مردم ولایت مدار لرستان در سالروز رحلت به امام خمینی(ره) به مرقد مطهر اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا غلامی امروز، ۱۲ اردیبهشت ماه، در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) لرستان که در بیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد، با اشاره به اعزام ۲۵۰۰ نفر از مردم ولایت مدار لرستان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) در سالروز رحلت ایشان، اظهار کرد:  ۱۵۷ برنامه شاخص از جمله گرامیداشت و مراسم در سطح شهرستان‌ها، بخش‌ها، حوزه‌های علمیه، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، کانون‌های فکری و پرورش کودکان و نوجوانان و ... در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برپایی ختم قرآن در سطح استان و همچنین برپایی موکب‌ها در مسیر برپایی مراسم، با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان با رویکردهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری از دیگر برنامه ها است.

غلامی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) از جنس انبیا بود، جمله‌ای بهتر از این برای توصیف ایشان نمی‌توان گفت.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: یکی از پیشنهادات ما برپایی کارگاه‌های آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و تبیین با محوریت ائمه جمعه و جماعات است و همچنین آموزش و پرورش برای معلمین و مربیان جلسه ای از اندیشه امام و تفکر رهبری را در راستای جهاد تبیین برگزار کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امام جمعه رشت : بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • محور اصلی کار خود را توجه به کسب‌وکار و اشتغال مردم گذاشته‌ام
  • سطح رفاه اجتماعی در لرستان را ارتقا دهیم
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه ورزی دانشجویان 
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)