Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- وزیر ورزش و جوانان گفت:بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه و تعهدکار ما در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از کوهدشت، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز جمعه در نشست شورای اداری شهرستان کوهدشت اظهار داشت: این اعضای هیئت دولت مردمی آیت الله رئیسی کار خود را از نخستین ساعات روز آغاز می کنند و با افتخار تا پاسی از شب مشغول به فعالیت اند، از خداوند متعال می خواهیم که به ما توفیق خدمتگزاری مردم را عطا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: همه تلاش خود را جهت برنامه محور بودن کارها خواهیم داشت تا بردار برآیند کارها در امروزی که فرصت و اجازه آزمون و خطا نداریم به بهترین نحو رخ دهد.

سجادی با اشاره به وجود همه ظرفیت های اثرگذار برای ارتقاء وضع کشور عنوان کرد: وجود دانشگاه‌ها، نعمات خداوندی، منابع ارزشمند کشور، منابع انسانی، متخصصان، نیروهای کارآمد، علم و فناورری، رسانه‌ها، دانشجویان و ... سبب ایجاد ارتباط شده و ما از تازه ترین اتفاقات روز دنیا باخبر هستیم و زیبنده جمهوری اسلامی ایران است که از این اتفاقات نسبت به روز و برای پیشبرد اهداف مدیریتی در همه جای کشور استفاده کند.

وی در خصوص ضرورت تکمیل سد معشوره گفت: کمترین فایده این سد مهار سیلاب است، با توجه به میزان اندک پیشبرد فرایند تکمیل این سد باید مورد توجه واقع شود.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ما امروز دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم، افزود: جوانان کشور به عنوان نسل میانی جامعه از ما انتظاراتی دارند در این راستا بیانیه گام دوم انقلاب که نقشه راه و تعهدکار ما در دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی است.

سجادی ادامه داد: اگر به دنبال خیزش تمدنی هستیم باید از جوانان استفاده کنیم برهمین اساس جوانان باید مطالبه گر باشند، به طور کلی 70 درصد جامعه ما را جوانان تشکیل می دهند این درصد از جوانان با گذشت سال های بسیار از انقلاب اما محکم پای آن ایستاده اند.

وی تصریح کرد: جوانان ما امروز با شنیده ها و خوانده های خود از انقلاب حراست و پشتیبانی می کنند.

‍‎وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تجهیزات، امکانات و تکنولوژی در ورزش همه چیز نیست، اظهار داشت: باید از حداقل امکانات موجود با برنامه ریزی استفاده کرد، نه صرفا قناعت کنیم اما به دنبال تکمیل باشیم.

سجادی گفت: یکی از نقاط ثقل کار ما جوانان هستند، این قشرچالش ها و نیازهایی را دارد؛ در هیئت دولت همه روزه صحبت از کسب و کار، اشتغال و معیشت است.

وی افزود: استان لرستان خط پشتیبان و حلقه دوم دفاع مقدس بود اکنون نیز اینگونه است؛ از مسؤولانی که در حوزه های مرتبط با جوانان هستند بحث بیانیه گام دوم انقلاب، امید و عزت آفرینی و رسیدگی به امور جوانان را در دستور کار خود قرار دهند.

وزیر ورزش و جوانان درخصوص ضرورت راه اندازی خانه های جوان در کوهدشت بیان کرد: در این خانه ها خوراک فکری، مهارتی، فرهنگی، معنوی و نیازهای جوانان را مرتفع می کند، اگر این مورد در کوهدشت انجام خواهد شد و منابع آن نیز موجود است.

سجادی در رابطه با توجه به وجود سمن ها عنوان کرد: با توجه به اینکه مشکلاتی از قبیل اعتیاد گریبانگیر نسل جوان شده است و می توان بخشی از علت آن را به بیکاری نسبت داد با ایجاد سمن هایی  که در این زمینه ایفای نقش می کنند می توان از این معضل جلوگیری کرد.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور از ایجاد ۲.۵ میلیون شغل و کاهش ۱.۵درصدی نرخ بیکاری از آغاز دولت سیزدهم تاکنون خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگاراقتصادی خبرگزاری تسنیم،مهارت و فناوری یکی از عامل های اصلی رشد و توسعه ی اقتصادی پایدار در کشورها به شمار می رود. به همین منظور آموزش های فنی و حرفه ای، نقش مهمی را در افزایش اشتغال مولد، بهبود فضای کسب و کار، استفاده ی بهینه از فرصت ها و افزایش کارایی اقتصاد مقاومتی در درون جامعه بر عهده دارد. بر این پایه سازمان بین المللی کار(I.L.O) آموزش های مهارتی را به عنوان یکی از پایه های اساسی فعالیت خویش قرار داده است و همواره آن را به دیگر کشورها توصیه می کند.

جوانان با فراگیری مهارت های فنی و حرفه ای در واقع نیروی خلاقیت و کاربردی خود را در یک فضای رقابتی در مسیر خدمت به مردم به کار می گیرند. این آموزش های مهارتی زمینه ساز ایجاد حرفه های با ثبات است و از پدید آمدن شغل های کاذب و ناپایدار که توسعه ی همه جانبه ی کشور را هدف قرار می دهد و سبب آسیب های مختلف اجتماعی می شود، جلوگیری به عمل می آورد.

مهرداد عظیمی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با ارائه مهمترین خدمات و اقدامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال گذشته، اظهار کرد: امسال در راستای تحقق شعار سال و کمک به صنعت و اقتصاد، ظرفیت مراکز جوار کارگاهی 50 درصد افزایش خواهد یافت.

وی از رشد 33 درصدی حوزه آموزش های فنی و حرفه‌ای و 38 درصدی سنجش صلاحیت حرفه ای در سال گذشته خبر داد و افزود: پارسال واگذاری امر آموزش های فنی و حرفه‌ای به بخش خصوصی هزار و 140 درصد افزایش یافت.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور ادامه داد: سال گذشته در حوزه کاهش نرخ بیکاری اتفاق قابل توجهی افتاد و یکی از وعده های دولت در حوزه اشتغال محقق شد، ضمن اینکه صدمات حین کار در سال گذشته 14درصد کاهش یافت.

عظیمی بیان کرد:  یکی از این ظرفیت‌ها، سرمایه نیروی انسانی است و یکی از ماموریت‌های دستگاه‌ها به ویژه رسانه‌ها، معرفی درست توانمندی‌های استان ها است.

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور، کارگران را مجاهدان عرصه اقتصادی دانست و یادآور شد: هرچه قدر بخش خصوصی را تقویت و شرایطی را فراهم کنیم و مردم امور اقتصادی را دست بگیرند، موفقیت بیشتری خواهیم داشت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • کلاف سردرگم فاضلاب شهر بندرعباس با عزم دولت سیزدهم باز شد
  • ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید