Web Analytics Made Easy - Statcounter

یولیان ناگلزمان امیدوار است که یوسوا کیمیش برای نیم فصل دوم آماده باشد

 در هفته پانزدهم بوندسلیگا، بایرن مونیخ و ماینتس به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش طرفداری به نقل از سایت بایرن مونیخ؛ یولیان ناگلزمان در کنفرانس خبری پیش از بازی در مورد وضعیت یوسوا کیمیش، مصدومان بایرن مونیخ و همچنین درباره وضعیت روحی روبرت لواندوفسکی بعد از  ناکامی در کسب توپ طلا صحبت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یولیان ناگلزمان در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:

 شرایط کیمیش و چوپوموتینگ شبیه به هم هست، هر دو آن ها بخاطر مشکل خفیفی در ریه به مدت 10 روز نیاز به استراحت دارند. پس از این مدت ریه اشان دوباره چک می شود. امیدوارم و انتظار دارم در ژانویه برای نیم فصل دوم به تیم بازگردند.

 یولیان ناگلزمان درباره ماینتس:

 عملکرد آن ها مرا شگفت زده نکرد، تحت هدایت بو اسونسون پیشرفت بسیار خوبی داشتند.  آن ها با شور و حرارت دفاع می کنند و در ضد حملات خطرناک هستند. همچنین 2 مهاجم بسیار خوب دارند. ماینتس شایسته رتبه بهتری در جدول است.

 ناگلزمان در مورد مصدومیت ها: 

 لئون گورتسگا متاسفانه بازی فردا را از دست خواهد داد. او مصدومیتی در تاندون خود دارد. سرژ گنابری فردا در دسترس خواهد و مشکلی نخواهد داشت

 ناگلزمان درباره نگرانی از تاثیرات طولانی مدت مبتلا شدن به کرونا روی یوسوا کیمیش:

 نگران نیستم، زیرا شرایط آنقدر ها بد به نظر نمی رسد و او علائم جدی نداشته است. او به زودی به میادین باز می گردد و محدودیت هایی که اکنون دارد از بین می رود.

 ناگلزمان در مورد لواندوفسکی:

 نگرش و تمایل او به گل زدن بعد از اتفاقات توپ طلا تغییری نکرده است. او زبان بدن خوبی دارد و هر روز با خوشحالی به تمرین می آید. لواندوفسکی در فرم خوبی قرار دارد، او همچنین در دفاع نیز به ما کمک زیادی می کند. من فکر می کنم هدف روبرت تنها موفقیت با بایرن مونیخ است.

 یولیان ناگلزمان در مورد کسب احتمالی صدمین پیروزی خود در بوندسلیگا مقابل ماینتس:

 من فکر می کردم برد های بیشتری داشته باشم (خنده). این دستاورد خوبی است و من از بابت آن خوشحالم. از اینکه همچین چیزی را یادآوردی کرد، متشکرم، من این را نمی دانستم.

 ناگلزمان در مورد 3 بازی آخر امسال:

  بازیکنان ما اعتماد به نفس خوبی دارند. ما به خوبی از سد برنامه پیچیده بازی های پاییز گذر کردیم. امروز دوباره خیلی خوب تمرین کردیم و اکنون از 3 بازی آخر سال، تنها پیروزی می خواهیم. باید در این مدت در صورت نیاز از سیستم چرخشی استفاده کنیم. همه بازیکنان تاثیرگذاری خوبی دارند.

 یولیان ناگلزمان درباره وضعیت روحی یوسوا کیمیش:

 البته که او همیشه می خواهد در زمین حضور داشته باشد، به خصوص او بازیکنی بوده که همیشه آمادگی جسمانی خوبی داشته است. او مدت زیادی دور از میادین بوده است. در هر صورت با پوشش رسانه ای که در این مورد وجود دارد، ما شملا را بی خبر نمی گذاریم. او گناهکار نیست، هرکسی نظرات و دیدگاه های مخصوص به خود را در آلمان دارد. او تصمیم خود را گرفته و ما باید آن را بپذیریم.

 ناگلزمان در مورد کورنتین تولیسو:

فرم فعلی کوکو برای من تعجب آور نیست. او در حال حاضر بسیار خوشحال است، زیرا قبلا در حد استاندارد های خودش نبود، او بازیکن بسیار مهمی برای ما است، از نظر فیزیکی او اکنون از محدودیت های خود عبور کرده، او فردا نیز بازی می کند و بازی به بازی در حال پیشرفت کردن است.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! ادامه رقابت نزدیک علی کریمی و علی پروین / نتایج تیم منتخب قرن (36) رضا عنایتی: حامد لک گل به خودی زد و هیچ خطای هندی رخ نداد خوش بینی رئال مادرید به جذب آزاد آنتونیو رودیگر بارسلونا و فروپاشی کامل؛ دی یونگ و تراشتگن در لیست فروش / آ اس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یولیان ناگلزمان ناگلزمان در مورد یوسوا کیمیش بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت روماریو پس از 16 سال: برانکارد لازم شدم!

به گزارش "ورزش سه"، روماریو چند روز قبل اعلام کرده بود که قصد دارد در سن ۳۸ سالگی بار دیگر به میادین فوتبال برگردد و در تیمی که ریاست آن را بر عهده دارد به میدان برود.

او روز گذشته اولین جلسه تمرینی‌اش را با آمریکا ده ریو ژانیرو برگزار کرد. این اتفاق در حالی افتاد که او در ۱۶ سال گذشته به‌صورت حرفه‌ای فوتبال را دنبال نکرده است و حالا دست قراردادی با کمترین دستمزد ممکن با این تیم امضا کرده و رویای بازی برابر رومارینیو، پسرش، را دارد و این ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی برزیل که قهرمانی در جام جهانی 1994 با این تیم را در کارنامه دارد پس از تمرین گفت: «درباره تمرینات... خیلی خسته هستم. برانکارد باید بیاید و من را بلند کند... 16 سال است که تمرین نکرده بودم.»

او به شوخی درباره احتمال زدن ضربه پنالتی برای تیمش اضافه کرد: «اگر پنالتی اعلام شود، رئیس باشگاه از مربی می‌خواهد که پشت آن قرار بگیرد. اگر مربی این تصمیم را نپذیرد، اخراج خواهد شد و رئیس در هر حال پنالتی را خواهد زد. این مسئولیت رئیس باشگاه است.»

باشگاه آمریکا ده ریو ژانیرو تصمیم گرفت که نام روماریو ده سوزا فاریا را در فهرست بازیکنانش ثبت کند تا او بتواند در رقابت سری A2 برزیل بازی کند.

روماریو در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «می‌خواهم یک موضوع را به صراحت به همه بگویم. قرار نیست من برای قهرمانی در لیگ رقابت کنم. تصمیم ما بر این است که من دقایقی در چند بازی در زمین حضور داشته باشم چون مهم‌ترین موضوع برای این تیم در این رقابت‌ها مسائل تکنیکی است.

بزرگترین هدف من در این تیم این است که فرصت بازی برابر پسرم را به‌دست آورم. ورزشکاران زیادی هستند که چنین هدفی دارند. لبرون جیمز، ریوالدو... افراد بسیار کمی چنین موقعیتی را پیدا می‌کنند و این در حالی است که تعداد زیادی دوست دارند این فرصت را داشته باشند. من این فرصت را خواهم داشت.»

دیگر خبرها

  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود
  • بازگشت روماریو پس از 16 سال: برانکارد لازم شدم!
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • خاویر تباس: اگر تکنولوژی خط دروازه بی‌نقص بود، از آن استفاده می‌کردیم
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • کاش رئیس بایرن بودم تا ناگلزمان اخراج نشود