Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین معتمدی‌فر امام جمعه تربت جام گفت: چرا در شهری که این همه نیروی متخصص و با استعداد وجود دارد از سایر مناطق برای انتخاب شهردار به بنده و آقای فرماندار زنگ می‌زدند و می‌گفتند اگر نیرو ندارید ما نیرو بفرستیم! چرا باید چوب حراج بر حیثیت ما بزنند؟

وی گفت: بالاخره اعضای شورا اسلامی و شهرداری بعد از پنج دفعه مکاتبه و امروز و فردا کردن به فکر افتادند! قرار است بزودی اتفاقاتی بیفتد، باید با انتخاب شهردار متعهد دلسوز گذشته‌ها را جبران کنید کاری نکنید از چاله در بیاییم و در چاه بیفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه تربت جام خطاب به اعضای شورای اسلامی شهرگفت: اعضای شورا و سکان داران مدیریت شهری متوجه باشید شهر مصائب و مشکلاتی دارد، نگاهی به شهر بکنید نیازمندی‌ها را متوجه خواهید شد، کدام خیابان از آسفالت سالم برخوردار است؟ کدام پیاده رو شکل پیاده رو است؟ باید برای راه رفتن در پیاده‌رو‌ها لباس کوهنوردی به تن کرد! چرا فقط جایی که آستین‌ها نو است باید زندگی خوب و تمیز داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین معتمدی فر گفت: در مورد انتخاب شهردار راجع به بحث شیعه و سنی بودن نظر بنده علی السویه است کسی که برای مردم کاری انجام دهد باری از دوش مردم بردارد مد نظرتان باشد، اموال فروشی و فروش املاک و اموال شهرداری را ممنوع کنید، برای پرداخت، عیدی پاداش، حقوق، مرخصی‌های رفتگران زحمتکش به فکر باشید، آب شده رفته زمین! دود شده رفته هوا! نباشد.

وی گفت: برای راه اندازی پروژه‌های نیمه تمام از دروازه زیارت گرفته تا الی آخر به فکر باشید، در مراجعات مردمی به شهرداری، حفظ حرمت، عزت و احترام به مردم را در اولویت قرار دهید، باید با عزت و احترام کار مردم انجام شود.

امام جمعه تربت جام گفت: به همت اعضای شورای تامین و سایر دست‌اندرکاران، مجوز تاسیس کمپ ترک اعتیاد برای شهر گرفته شد و در همین یکی دو روز اخیر صد نفر از کسانی که دچار بیماری اعتیاد هستند ساماندهی شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین معتمدی فر با اشاره به مشکلات دامداران و کشاورزان تربت‌جام گفت:تربت جام سال‌ها بعنوان اولین تولید کننده خربزه کشور، سومین تولید کننده زعفران کشور، اولین سیلوی گندم استان، دومین تولید کننده دام سبک استان، دومین تولیدکننده شیر استان و. بوده، اما الان چی؟

وی گفت: روستای بزد دارای ۱۸ گله گوسفند بوده الان ۳ گله دارد! بی کفایتی، بی تدبیری، بی برنامه گی تا کی؟ در کجای دنیا بین شیر و خوراک دام رابطه مستقیم نیست شما چکاره اید که هزینه سنگین به دوش مردم می‌اندازید؟ حواستان باشد ما امت پیغمبر رحیم هستیم اگر دامداری سنتی بخوابد با مشکلات عدیده مواجه خواهیم شد.

آقایان استاندار! مدیر کل! و مدیر جهاد کشاورزی! صدا و نفس‌های به شمار افتاده دامداران تربت جام را تا دیر نشده بشنوید! شهرستانی که ۱۵۰۰ حلقه چاه دارد چرا نتواند خوراک دام تهیه کند؟

امام جمعه تربت جام گفت: برای تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های پرستاران بعد از گذشت دو سال مجاهدت شبانه روزی در خط مقدم جبهه مقابله با ویروس کرونا، در وصف این عزیزان واژه کم آوردیم و جملاتی که بتواند گذشت و ایثار آنان را توصیف کند وجود ندارد، اظهار محبت و مودت نسبت به بیماران داشته و برای نجات بیماران مبتلا به کرونا که حتی عزیزانشان از این بیماری فراری بودند از جان خود مایه گذاشتند و در کنار آن‌ها در غربت اتاق‌ها بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین معتمدی فر گفت: در همه میادین شهر باید تندیسی از پرستاران ساخته و نصب شود تا یادمان نرود که چگونه برای نجات جان انسان‌ها از جان خود مایه گذاشتند و فراتر از وظایف قانونی خود عمل کردند در ایام سخت کرونا برای خانواده دلتنگ می‌شدند، ولی مردانه ایستادند و با سختی کار کنار آمدند، مدافعان سلامت و پرستاران بدانند که در نزد مردم، محترم، عزیز دردانه اند.

وی گفت: بنده به نیابت از طرف مردم عزیز از تک تک شما پرستاران و مدافعان سلامت بیمارستان‌های سجادیه، مهر مادر و بیمارستان ارتش تشکر، تعظیم و کرنش می‌کنم، از گروه‌های جهادی، مردمی، خیرین سلامت، بسیجیان و عزیزان دانشکده علوم پزشکی تشکر و قدردانی می‌کنم و به ارواح پاک و مطهر شهدا بویژه شهدای سلامت درود می‌فرستم.



انتهای پیام// ز.ج.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه تربت جام امام جمعه تربت جام تربت جام گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۶۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در سفر به شادگان ضمن دیدار با مردم و عشایر این شهرستان با مشکلات و مطالبات شهروندان آشنا شد.

حجت الاسلام منصوری امام جمعه شادگان در این مراسم گفت:  در این سفر  حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان به همراه سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج)   خوزستان و مجموعه شجره تربیتی استان در شهرستان شازگان حضور پیدا کردند و علاوه بر بررسی مسائل مربوط به شجره طیبه صالحین  و حلقه‌های  تربیتی در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی (ره) حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این دیدار دغدغه‌های مردم با  حضور  مسئولین شهرستان  مطرح شد و انشالله سفر نماینده ولی فقیه در استان سفر پر خیر و برکتی برای شهرستان باشد.

 در این دیدار  مشکلات حوزه‌های مختلف  عمرانی و.. مطرح شد و بر حسب مورد جهت رسیدگی دستورات لازم  به مدیران مربوطه صادر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در جغتای
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • حمله خرس وحشی به یک دامداری در ایلام و تلف شدن دام‌هایش
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب را تهدید می‌کند
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!