Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان، از برگزاری آزمون جامع امروز در دو زمان متفاوت برای گروه‌های شرکت‌کننده خبر داد و گفت: نتایج آزمون روز دوشنبه ۲۲ آذرماه جاری اعلام خواهد شد.

به گزارش ایمنا به نقل از دانشگاه فرهنگیان، رضا کچوئیان امروز (جمعه نوزدهم آذرماه) افزود: این آزمون بین ساعات ۱۰ تا ۱۱:۳۰ دقیقه صبح و ۱۳ تا ۱۴:۳۰ دقیقه برای دو گروه مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش و مهارت آموزان ماده ۲۸ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه تنها منبع اعلام نهایی نتایج آزمون بعد از تأیید رئیس دانشگاه، سایت اصلی دانشگاه فرهنگیان است، تصریح کرد: نتایج آزمون روز دوشنبه ۲۲ آذر ماه جاری از طریق سامانه مروارید اطلاع رسانی خواهد شد، شرکت کنندگان در آزمون می‌توانند روز دوشنبه از ساعت ۱۵ با ورود به این سامانه و با کد ۷ هزار نتایج را دریافت کنند.

دبیر شورای تخصصی نظارت دانشگاه فرهنگیان، افزود: برگزاری آزمون چند گزینه‌ای و مهلت در نظر گرفته شده بیش از دو و نیم برابر زمان استاندارد پاسخگویی به سوالات و همچنین تصحیح الکترونیکی اوراق، برگزاری آزمون را در بالاترین حد استاندارد قرار داد حال افرادی که موفق به کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون نشوند، می‌توانند به عنوان آزمون جبرانی با سری چهارم مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش در آزمون جامع شرکت کنند.

وی درباره آمار آزمون امروز توضیح داد: مجموع کل شرکت کنندگان در آزمون جامع امروز را ۳۵ هزار و ۸۳ تن اعلام و اظهار داشت: آزمون مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش با مدت زمان پیش بینی شده ۹۰ دقیقه برای جمعیتی بالغ بر ۱۶ هزار و ۴۸۸ نفر و آزمون مهارت آموزان ماده ۲۸ ورودی سال ۹۹ و جاماندگان سال‌های قبل نیز به مدت ۹۰ دقیقه برای تعداد ۱۸ هزار و ۵۹۵ نفر شرکت کننده برگزار شد.

کچوییان تصریح کرد: همه مشمولان شرکت کننده در آزمون‌های جامع ماه‌های شهریور و مرداد گذشته که موفق به کسب حد نصاب نمره لازم برای دریافت گواهی صلاحیت حرفه‌ای معلمی نشده بودند، به منظور تبدیل وضعیت و استخدام در دستگاه وزارت آموزش و پرورش به عنوان آزمون جبرانی در آزمون برگزار شده عصر امروز، شرکت کردند.

وی خطاب به مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش، شرکت کلیه افرادی را که با کسب نمره‌های قبولی از دروس کارآموزی و فرهنگی موفق به کسب نمره کل ۶۵۰ و یا بالاتر نشده بودند، در آزمون برگزار شده صبح امروز ضروری خواند و گفت: همه افرادی که بنا به دلایل متعدد در آزمون‌های برگزار شده دوره‌های قبل نیز شرکت نکرده و یا غایب بوده‌اند، موظف به شرکت در آزمون جامع امروز بوده‌اند.

کد خبر 540981

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان پردیس های دانشگاه فرهنگیان اعلام نتایج کنکور دانشگاه فرهنگیان آزمون جامع دانشگاه فرهنگیان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان آزمون جامع برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار و ۴۷۹ داوطلب ایلامی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند

طاهر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام اظهار کرد: در مجموع ۱۴ هزار و ۴۷۹ نفر داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی شرکت می‌کنند.

وی افزود: از این تعداد پنج هزار و ۴۶۹ نفر مرد و ۹ هزار و ۱۰ نفر زن هستند.

علی‌محمدی ابراز کرد: داوطلبان حوزه‌های آزمون سراسری اداره کل آموزش و پرورش استان هفت هزار و ۴۱۴ نفر و تعداد داوطلبان حوزه‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان هفت هزار و ۶۵ نفر است.

رئیس دانشگاه ایلام یادآور شد: کنکور سراسری نوبت اول در روز‌های ششم و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در رشته‌های علوم تجربی، علوم انسانی، علوم ریاضی، زبان و هنر برگزار می‌شود.

علی‌محمدی با بیان اینکه کلیه تمهیدات لازم برای برگزار این آزمون در حوزه‌های امتحانی استان فراهم است، تصریح کرد: در شهرستان ایلام در مجموع هفت هزار و ۶۵ داوطلب شامل پنج هزار و ۴۶۹ نفر مرد و چهار هزار و ۴۲۲ نفر زن در این آزمون شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری ۱۴۰۳ از سوم اردیبهشت آغاز و تا امروز پنجم اردیبهشت ادامه دارد.

رئیس دانشگاه ایلام ابراز کرد: نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳، ششم و هفتم اردیبهشت و نوبت دوم هفتم و هشتم تیرماه امسال برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده
  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • ۱۴ هزار و ۴۷۹ داوطلب ایلامی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور