Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – یحیی گل محمدی در اغلب کنفرانس های خبری خود از بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس ابراز گلایه کرده است. علاوه بر آن سرمربی پرسپولیس بارها از رفتن و جدایی کنعانی زادگان، نوراللهی یا حتی شهریار مغانلو به صورت مستقیم و غیر مستقیم گلایه کرده است درحالی که در نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه با نظر مستقیم یحیی گل محمدی ۵ بازیکن جدید خرید!

این نفرات با نظر مستقیم و اصرار یحیی گل محمدی و بدون دخالت باشگاه یا مدیریت پرسپولیس انجام شد تا این تیم تقویت شود اما در عمل…

در زیر میخواهیم نگاهی به ۵ خرید یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات تابستانی بیندازیم؛

علیرضا ابراهیمی؛ نه کنعانی زادگان شد و نه سید جلال!

علیرضا ابراهیمی اولین خرید پرسپولیس در فصل جاری بود که تنها یک مرتبه  فرصت فیکس شدن پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابرشنیده ها یحیی گل محمدی او را به عنوان جانشین محمد حسین کنعانی زادگان یا حتی سید جلال حسینی خرید اما نه این شد و نه آن!

در مورد این نیمکت نشین مطلق و سیرجانی پرسپولیس فقط شنیده می شود در تمرینات خوب سر می زند ولی در مسابقات بهتر روی نیمکت می نشیند!

رضا دهقانی؛ نیامده به تبریز رفت!

ماجرای این خرید جوان یحیی گل محمدی از علیرضا ابراهیمی هم جالب تر بود. وینگری که سال گذشته هم مورد نظر سرمربی پرسپولیس بود اما سپاهان رضایتنامه اش را صادر نکرد.

تابستان امسال، دهقانی به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس پیوست و پس از یک نمایش ضعیف مقابل آلومینیوم اراک قید ادامه بازی در این تیم را زده و با اجازه آقا یحیی راهی تراکتور تبریز شد! به او هم گفته شد امسال در پرسپولیس خیلی به تو بازی نمی رسد اما کسی نپرسید اصلا چرا این بازیکن خریداری شد؟

رضا اسدی؛ هیاهوی بسیار برای هیچ

پرسروصداترین خرید پرسپولیس یکی از ضعیف ترین هافبک های دفاعی لیگ برتر بوده است. بازیکنی که در اتریش هم کم اثر بود ولی با اصرار فراوان یحیی گل محمدی خریداری شد تا شماره ۸ بپوشد و جانشین احمد نوراللهی شود اما زهی خیال باطل!

او در همین چند هفته گذشته هم نشان داده که نه یک هافبک بازیساز است و نه تخریبی! نه می تواند شوت بزند نه در گلزنی تبحر دارد و هرگز نمی تواند جانشین خوبی برای بهترین هافبک فصل گذشته فوتبال ایران (بخوانید احمد نوراللهی) باشد.

علی نعمتی؛ هنوز خیلی کار دارد

آنهایی که بازی پرسپولیس و هوادار را ازنزدیک دیدند گواهی می دهند علی نعمتی حالا حالاها کار دارد. او هم مثل علیرضا ابراهیمی نمی تواند جانشین خوبی برای کنعانی زادگان باشد با این تفاوت که به نعمتی بازی می رسد اما به مدافع سیرجانی نه!

نعمتی چپ پا نیز از جمله بازیکنان مورد علاقه یحیی گل محمدی است که این مربی ۲ سال دنبال خریدش بود و حالا به نظر نمی رسد بتواند ستون محکمی در خط دفاع پرسپولیس باشد. برای درک بیشتر این حقیقت یک بار دیگر بازی با هوادار و گل های خورده پرسپولیس را مرور کنید!

حامد پاکدل؛ یک گل و دیگر هیچ!

یک گل در هفته اول لیگ برابر فولاد خوزستان و دیگر هیچ! این آمار مهاجم تازه وارد پرسپولیس بوده است. بازیکنی که قرار بود جانشین شهریار مغانلو شود اما …

اگر در بازی های گذشته انتقاداتی به تایم بازی و تعویض حامد پاکدل به یحیی گل محمدی وارد بود این بار در دیدار با هوادار این مهاجم فرصت کافی هم داشت اما دریغ از یک ضربه به چارچوب!

پی نوشت؛ به راستی پرسش اینجاست؛ این ۵ بازیکن با چه توجیهی خریداری شدند؟ این درست که همه خریدهای یک تیم نمی توانند در تیم جدید جواب بدهند اما اینکه همه خریدهای یک تیم هم جواب ندهند سئوالی است که سرمربی پرسپولیس باید جواب بدهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا ابراهیمی خبر ویژه رضا اسدی رضا دهقانی علیرضا ابراهیمی علیرضا ابراهیمی کنعانی زادگان یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۹:۳۰ فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. 

آخرین تقابل دو تیم در چارچوب هفته دهم این فصل لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با برتری یک بر صفر طلایی پوشان به پایان رسید. سپاهان و پرسپولیس تا کنون ۸۱ مرتبه مقابل هم ایستاده‌اند که ۲۷ بار سرخپوشان تهران برنده شده‌اند، ۲۱ بار نماینده اصفهان برنده شده و ۳۳ بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. 

حواشی آخرین رویارویی دو تیم به شرح زیر است: 

*یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق پرسپولیس پس از ورود به ورزشگاه با علی خسروی ناظر ویژه داوری و عضو کمیته داوران خوش و بش کرد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*سرمربی سابق تیم پرسپولیس از سوی هواداران تیمش به شدت تشویق شد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*نبیل باهویی از لیست پرسپولیس خط خورد و جایی در میان بازیکنان اصلی و ذخیره نداشت.

*رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و احسان پهلوان چهار بازیکن ترکیب اصلی سپاهان یودند که سابقه بازی در پرسپولیس را داشتند.

*گئورگی گولسیانی، سروش رفیعی، میلاد سرلک و دانیال اسماعیلی‌فر از ترکیب اصلی پرسپولیس پیش‌تر پیراهن سپاهان را پوشیده بودند.

*هواداران سپاهان پیش از شروع بازی علیه بیرانوند شعار دادند که با واکنش این دروازه‌بان همراه شد.

*چند دقیقه پیش از شروع بازی مقابل در ورودی ورزشگاه نقش جهان ازدحام شده بود.

*جو ورزشگاه نقش جهان قبل از مسابقه با طرح‌های هواداران سپاهان بسیار جذاب شده بود.

*بازیکنان سپاهان در نیمه دوم با ۵ دقیقه تأخیر وارد زمین شدند.

*کادرفنی پرسپولیس و یحیی گل محمدی به تصمیمات داور معترض بودند.

*موعود بنیادی‌فر داور بازی در دقایق پایانی به ژوزه مورایس بابت اعتراضش کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی