Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: امیدوارم کمیته داوران کلاس‌های توجیهی بیشتری برای داوران برگزار کند تا زحمات تیم‌ها از بین نرود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سمیه شهبازی پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر نماینده البرز در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشخص بود که بازیکنان تیم البرز تمرین زیادی در کنار یکدیگر داشته‌اند و تیم منظمی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دیدار پایاپایی را شاهد بودیم اما در نیمه دوم بازی بیشتر در دست ما بود. از بازیکنانم که بسیار جنگنده بازی کردند تشکر می‌کنم. بهانه نمی‌آورم اما هفته گذشته به دلیل اشتباه داور نتوانستیم پیروز شویم و در دیدار امروز هم داوری مشکلاتی داشت. امیدوارم کمیته داوران کلاس‌های توجیهی بیشتری برای داوران برگزار کند تا زحمات تیم‌ها از بین نرود.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن درباره اینکه به نظر می‌رسید سرعت بازیکنان حریف در توپ‌گیری بیشتر از بازیکنان ذوب‌آهن بود، گفت: فکر می‌کنم فاصله بین خطوط تیم به‌خصوص در نیمه اول بیشتر بود و این باعث شد تیم البرز بتواند در این فضاها خوب عمل کند. در نیمه دوم این ضعف را برطرف کرده و تلاش کردیم این خطوط را به هم نزدیک‌تر کنیم.

سرپرست تیم فوتبال بانوان البرز: در نیمه دوم بازی با ذوب‌آهن خستگی به تیم غلبه کرد/ داوری خوب بودهفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان| تساوی ذوب‌آهن در خانه و پیروزی سپاهان در زمین ملوانلیگ‌ برتر فوتبال بانوان| برتری سپاهان در خانه ملوان/ حریف شهرداری سیرجان در زمین حاضر نشد

شهبازی درباره خطایی که در دقایق ابتدایی نیمه نخست روی بازیکن تیمش صورت گرفت، گفت: در آن صحنه مدافع حریف که روی زمین افتاده بود با پای خود به بازیکن ما ضربه‌ای زد که فکر می‌کنم باید پنالتی اعلام می‌شد.

وی درباره برگزاری این دیدار در زمین چمن مصنوعی بیان کرد: بازی روی چمن مصنوعی انرژی بیشتری از بازیکنان می‌گیرد و درصد آسیب‌دیدگی و گرفتگی عضلات بالا می‌رود. پیش از این در زمین چمن خوب ورزشگاه فولادشهر بازی می‌کردیم. برای دیدار امروز هم یک هفته در زمین چمن مصنوعی تمرین کرده بودیم و فکر نمی‌کنم وضعیت زمین توجیه خوبی برای این نتیجه باشد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اضافه کرد: متأسفانه تمرینات خود برای این فصل را دیر آغاز کردیم و بیشتر بازیکنان در گذشته با من کار نکرده‌اند، بنابراین برای رسیدن به هماهنگی کمی زمان نیاز داریم.

انتهای پیام/165/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

اجتماع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در مقابل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه -هفتم اردیبهشت- پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 748134

دیگر خبرها

  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران