Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-03@21:52:09 GMT

جزئیاتی تازه از خانه وحشت در تهران

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۶۵۵۶

جزئیاتی تازه از خانه وحشت در تهران

صراط:

سعید ۳۳ ساله شامگاه دوشنبه به اتهام قتل یک زن و زندانی کردن هفت زن در خانه وحشت در جنوب تهران بازداشت شد. ماموران در بازرسی از خانه او کارت ملی دختر جوانی را یافتند که احتمال می‌دهند او نیز یکی از افراد زندانی در این خانه باشد که هنوز معلوم نیست او از سوی متهم به قتل رسیده یا فرصتی برای فرار پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، همچنین ماموران با ادامه تحقیقات متوجه شدند در دو ماه گذشته جسد دو دختر جوان در حوالی خانه متهم پرونده کشف شده بود که احتمال می‌رود این دو نیز از سوی سعید به قتل رسیده باشند. دیروز دو دختر نجات‌یافته نیز دوباره مورد بازجویی‌های قضایی ــ پلیسی قرار گرفتند این بار ابعاد جدیدی از اقدامات متهم در خانه وحشت را افشا کردند.

زهرا یکی از قربانیان گفت: مادرم وقتی مرا باردار شده بود، پدرم خیلی تلاش کرد تا من سقط شوم و همین کار‌ها باعث شد از ناحیه پا دچار معلولیت شوم. پدرم مرا سربار می‌دانست. دیگر نمی‌توانستم در آن خانه با نگاه‌های سرد پدرم و اطرافیان بمانم و تصمیم گرفتم به ترکیه مهاجرت کنم. کمی پول جمع کردم و از خانه‌مان در اسلامشهر فرار کرده و به تهران آمدم. می‌خواستم به کمک یک قاچاق‌بر به ترکیه بروم که در دام سعید گرفتار شدم. مرا به خانه و نزد خواهرش برد. سعید مرا مورد سوء‌استفاده جنسی قرار داد. از صحنه‌های این ارتباط‌ها با من فیلم می‌گرفت.

دختر نجات‌یافته ادامه داد: او علاوه بر این فیلم‌ها مرا بار‌ها مجبور کرده بود که مقابل دوربین به مسؤولان نظام و کشور و مقدسات توهین کنم. او تهدید می‌کرد که اگر به فکر فرار باشم، با انتشار فیلم‌های خصوصی آبروی خانواده‌ام را می‌برد. او همچنین خودش را سرهنگ معرفی می‌کرد و تهدید می‌کرد فیلم توهین من به مسؤولان را در اختیار همکارانش قرار می‌دهد و پرونده سیاسی برای من تشکیل می‌دهد تا به اعدام محکوم شوم. از ترسم مجبور شدم در آن خانه بمانم. سعید این فیلم‌ها را از بقیه دختران و حتی دختر کشته‌شده هم گرفته بود. او آن شب که دختر جوان را کشت جسد او را به حمام برد، چند روزی آنجا نگهداری کرد و بعد به اتاق برد و در کمد گذاشت. برای این‌که بوی جسد در فضا نپیچد هر روز ساعت‌ها عود روشن می‌کرد. من از او وحشت دارم اگر آزاد شود مرا به قتل می‌رساند. از ترس او برای همیشه به ترکیه می‌روم.

دیگر دختر نجات‌یافته هم گفت: پدرم معتاد بود و مجبورم می‌کرد بیرون از خانه هر کاری انجام دهم و با پول آن برایش شیشه بخرم. به همین دلیل سه سال قبل از خانه‌مان در تهرانپارس بیرون زده و در دام سعید افتادم. او از من هم فیلم‌های سیاه و سیاسی گرفته بود. همیشه وقتی قربانی جدید به خانه می‌آورد جای بقیه دختران را جابه‌جا می‌کرد. در اتاق، حمام یا سرویس بهداشتی قرار می‌داد تا کمتر همدیگر را ببینیم و نتوانیم فرصتی برای فرار پیدا کنیم.

با توجه به گفته‌های این دو دختر، ماموران از سعید به‌عنوان متهم اصلی خانه وحشت تحقیق کردند. او در مواجهه با دو دختر نجات‌یافته اعتراف کرد که فیلم‌های سیاه را از آن‌ها گرفته و در فلشی نگهداری کرده، اما درباره بقیه فیلم‌ها سکوت کرد. همچنین مدعی شد آن فیلم‌های سیاه برای این بوده که بگویم خود دختران تمایل به برقراری این رابطه‌ها داشته‌اند.

سعید درباره انگیزه‌اش از زندانی کردن زنان گفت: از خانم‌ها متنفرم و به همین دلیل آن‌ها را در خانه‌ام برای مدتی حبس می‌کردم.

در جریان تحقیقات ماموران متوجه شدند این متهم برادری دارد که به خانه وحشت در رفت و آمد بوده است. او گفت: برادرم و خواهرم اجازه نمی‌دادند که من زیاد به آنجا رفت و آمد کنم. از جرایمی که او مرتکب شده بود اطلاعی نداشتم. فقط یکی از دختران را چند مرتبه در آن خانه دیدم که برادرم می‌گفت او همسرش است. بعد از آن‌که برادرم دستگیر شد تازه فهمیدم چه جرایمی را مرتکب شده است.

محمد وهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران در این‌باره گفت: از متهم در ارتباط با قتل دو زن که جسدشان در حوالی خانه وحشت پیدا شده در حال تحقیق هستیم. علاوه بر آن، چون هویت مقتول هنوز مشخص نیست آزمایش دی‌ان‌ای از او گرفته شده و قرار شد که ماموران پرونده‌های دختران جوان گمشده در اداره‌های پلیس سراسر کشور را بررسی کنند. همچنین متهم پرونده و خواهرش برای بررسی سلامت روانی به پزشکی قانونی معرفی شدند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: خانه وحشت تجاوز جنسی قتل صراط دختر نجات یافته خانه وحشت فیلم ها دو دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!

زن میانسال که از حدود یک هفته قبل از دخترش اطلاعی نداشت، با دیدن دختر فراری خود در مرکز انتظامی لب به گلایه گشود و با بیان اینکه دیگر از رفتار‌ها و آبروریزی‌های دخترم خسته شده‌ام و می‌خواهم سرپرستی او را به شوهر سابقم بسپارم، درباره ماجرا‌های فرار دخترش از منزل به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری شفای مشهد گفت: بعد از فوت همسرم با مرد دیگری ازدواج کردم، اما با او سازگاری اخلاقی نداشتم به همین دلیل هم از شوهر دومم طلاق گرفتم تا خودم فرزندانم را تربیت کنم ولی با آنکه ۴ نفر از فرزندانم زندگی خوبی دارند، در تربیت آخرین دخترم عاجز مانده‌ام و او بلا‌هایی به سرم آورده است که دیگر تاب تحمل آنها را ندارم.

لادن وقتی وارد دبیرستان شد تحت تاثیر رفتار‌های ۲ نفر از دوستانش قرار گرفت و آداب معاشرت، گفتار و حتی پوشش او به کلی تغییر کرد به طوری که بدون حجاب بیرون می‌رفت و لباس‌های بسیار زننده‌ای می‌پوشید. من هم اگرچه از این رفتار‌ها زجر می‌کشیدم، اما به توصیه دخترانم زیاد سختگیری نمی‌کردم تا لادن لجبازی نکند و اوضاع بدتر نشود.

این ماجرا تا حدی پیش رفت که دیگر نمی‌توانستم دخترم را کنترل کنم. او بعد از دیپلم در یک داروخانه مشغول کار شد و به بهانه اضافه‌کاری تا نیمه‌های شب به خانه نمی‌آمد و گاهی نیز تا سپیده‌دم در منزل دوستانش به سر می‌برد. در همین روز‌ها بود که فهمیدم با پسری آشنا شده است و مدام از طریق فضای مجازی با او ارتباط دارد به گونه‌ای که حتی در مهمانی‌ها هم گوشی تلفن از دستش نمی‌افتاد.

در این شرایط با آن پسر جوان تماس گرفتم و به او گفتم بیش از ۲ سال است که با لادن ارتباط داری. حالا بیا و تکلیف او را مشخص کن. فرزین هم که فقط برای هوسرانی با دخترم دوست شده بود، وقتی این جملات را شنید، خیلی راحت گفت: من در کیش هستم و هیچ علاقه‌ای هم به دختر شما ندارم، لطفا مزاحم نشوید!

این شکست عاطفی موجب شد دخترم نسنجیده ما را مقصر این شکست عشقی بداند، در حالی که آن پسر فقط با چرب‌زبانی به دنبال هوسرانی بود. بعد از این ماجرا روزی لادن با یک سگ پشمالو وارد خانه شد و ادعا کرد می‌خواهد آن سگ را در خانه نگهداری کند. این رفتار او موجب شد دخترانم و بستگان نزدیکم با ما قطع رابطه کنند چراکه آنها نمی‌توانستند با این فرهنگ زندگی کنند.

من مجبور بودم با رفتار‌های دخترم کنار بیایم، اما کار به جایی رسید که پای او به خانه مجردی ۲ نفر از دوستانش باز شد که هیچ قید و بند اخلاقی نداشتند و عامل بدبختی لادن شدند. یکی از همین دوستانش از او خواسته بود عکس‌های بسیار زننده و شرم‌آوری از خودش بگیرد و آنها را در فضای مجازی به اشتراک بگذارد. آنها آنقدر از زیبایی‌های ظاهری دخترم تعریف و تمجید کرده بودند که او هم تحت تاثیر همین حرف‌ها چنین رفتار زشتی را مرتکب شد و این تصاویر را در فضای مجازی منتشر کرد.

از آن روز به بعد هیچ‌کدام از اطرافیانم به خاطر این رسوایی و آبروریزی به خانه ما نیامدند و از شدت شرم حتی لادن را جزء فامیل خودشان نمی‌دانستند. اکنون نیز حدود یک هفته است از منزل فرار کرده و من هیچ اطلاعی از او نداشتم تا اینکه از کلانتری تماس گرفتند و من او را در اینجا دیدم.

با توجه به حساسیت این پرونده، مشاوره‌های روانشناختی توسط کارشناسان اجتماعی در حالی با راهنمایی‌های سرگرد احسان سبکبار (رئیس کلانتری شفای مشهد) آغاز شد که دختر ۲۰ ساله در جریان عواقب فرار از منزل و سرنوشت دخترانی قرار گرفت که پس از فرار به دام باند‌های تبهکاری و فساد افتاده‌اند و آینده خود را نابود کرده‌اند.

منبع: خراسان

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن
  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن | می‌خواستم شوهر خوبی نصیبم شود اما این مرد...
  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام
  • تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی