Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال فولاد خوزستان نیمه اول دیدار مقابل نساجی قائمشهر در هفته نهم لیگ برتر را با برتری پشت سر گذاشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین دیدار هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های فولاد خوزستان و نساجی مازندران از ساعت 18 امشب (جمعه) در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نیمه نخست با برتری یک گله شاگردان جواد نکونام همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیاندا پاتوسی در دقیقه 16 دروازه نساجی را باز کرد تا تیمش با برتری یک گله به رختکن برود. این بازیکن به دلیل اضافه وزن و دور بودن از شرایط آرمانی، مدت‌ها در ترکیب فولاد قرار نمی‌گرفت و حالا با برگشتن به فرم ایده‌آل برای تیمش گلزنی کرده است.

قضاوت این دیدار برعهده بیژن حیدری است. این داور در نیمه نخست بازی به ساسان انصاری کارت زرد نشان داد.

لیگ برتر فوتبال| صدرنشینی گل‌گهر با پیروزی در مشهد/ برتری مس و آلومینیوم برای عقب نماندن از قافله مدعیان

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)

به گزارش ورزش سه، آخرین تمرین نساجی مازندران پیش از دیدار مقابل ذوب آهن برگزار شد و بازیکنان این تیم زیر نظر کادرفنی برنامه‌های تاکتیکی را مرور کردند.

نساجی در هفته بیست و چهارم سه امتیاز مهم خانگی مقابل تراکتور به دست آورد و رقابت در قعر جدول را اوج حساسیت رساند و فردا باید در دیدار سرنوشت سازی دیگر مقابل ذوب آهن به میدان برود.

پیش از شروع تمرین بازیکنان نساجی دور زمین را دویدند و در ادامه کار با توپ را در برنامه‌های خود قرار دادند.

کادرفنی نساجی در گوشه‌هایی از زمین بازیکنان این تیم را زیر نظر گرفتند تا تاکتیک‌هایی که در بازی با ذوب آهن مدنظر دارند با دقت زیادی در تمرین اجرا کنند.

در ادامه تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده خواهید کرد:

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • تساوی تیم بسگتبال ذوب‌آهن با طبیعت
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود