Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام در مراسمی با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور همزمان با سراسر کشور از ۶ پرستار استان ایلام تجلیل شد.

"حسن بهرام نیا " استاندار ایلام ،؛در مراسم گرامیداشت روز پرستار که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار و با اشاره به فرمایشات رئیس جمهور محترم که بطور واضح و مبرهن مشکلات جامعه پرستاری را بیان و دستورات لازم را مبنی بر رفع مشکلات آنان صادرکردند، اظهار کرد: مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان با نصب العین قرار دادن دستور رئیس جمهور محترم هر چه سریعتر مطالبات پرستاران استان را احصا و اقدامات لازم را در جهت حل مشکلات انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسئولیت پیگیری مشکلات پرستاران را رئیس جمهوری به معاون اجرایی محول کردند، تاکید کرد: مشکلات تبدیل وضعیت، استخدام نیروهای جدید، جذب نیروهای ۸۹ روزه و.. در راستای حمایت از پرستاران در استان تسریع یابد.

بهرام‌نیا با بیان اینکه پرستار یک واژه آشناست و هر کس آنرا می شنود هویت یک انسان مهربان و صبور را تجسم می کند که سینه ای فراخ دارد و کوهی از صبر و استقامت است، ابراز داشت: بیمارانی که به بیمارستان مراجعه می‌کنند هرکدام دردهایی دارند و انتظار دارند در پیشگاه پرستاران و کادر درمان التیام و بهبودی پیدا کنند، قطعاً پرستاران با این روحیه جهادی و مردم دارانه، در این راستا تلاش می نمایند  و این تلاش همواره با رافت و مهربانی که از ویژگی‌های شما پرستاران است همراه است.

استاندار ایلام گفت: انتظار ما و مراجعین هم از شما پرستاران هم همین است که مراجعین با رضایت کامل و لبخندی بر لب و سیما، دعاگوی شما باشند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جانفشانی و ایثار پرستاران در مواجهه با بیماری کرونا، تصریح کرد: پرستاران در خط مقدم مبارزه با بیماری منحوس کرونا همواره جان بر کف و بدون هیچ چشم داشتی در راستای کمک به بیماران تلاش کردند، تلاشی مقدس که در این راه شش نفر از کادر درمان( پزشک و پرستار ) استان به خیل عظیم شهدا پیوستند.

استاندار ایلام در پایان این مراسم از ۶ نفر از پرستاران استان تقدیر  و سپس با حضور در بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) ضمن دیدار با پرستاران و کادر درمان از آنان تجلیل و از دانشگاه علوم پزشکی خواست از خدمات پرستاران در این روز تقدیر کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام  نیز در این نشست گفت: ۳ هزار و ۳۱۲ پرستار، هوشبری، بهیار در بیمارستان های دولتی ایلام مشغول فعالیت هستند که حدود دو سوم این گروه  بانوان هستند.

دکتر محمد کریمیان گفت:  سعی شده مطالبات پرستاران با توجه مشکلات تحریم و همچنین مسایل اقتصادی را در موعد مقرر پرداخت کنیم.

وی افزود: ۹ بیمارستان دولتی در استان  فعال هستد و به مردم خدمات ارایه می دهند که از این تعداد ۶ بیمارستان در شهرستان ها و سه بیمارستان آموزشی و درمانی  در مرکز استان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد؛ همچنین ۲ بیمارستان بخش خصوصی و یک بیمارستان تامین اجتماعی در استان فعال است که در مجموع ۱۲ بیمارستان خصوصی و دولتی به مردم استان خدمات  ارایه می دهند.

وی از بهره برداری بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی طی یک ماه آینده خبر داد و گفت: در صورت افتتاح این بیمارستان بخش زیادی از پرستاران جذب و بکارگیری خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام روز پرستار دانشگاه علوم پزشکی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۶۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند

علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام اظهار کرد: این افراد در مقاطع مختلف تحصیلی از میان معلمان، مربیان پرورشی، مدیران و معاونان مدارس شهری و روستایی این استان برگزیده شده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد، سه نفر معلم از سه مقطع تحصیلی بوده و پنج نفر نیز شامل مدیر، معاون، معلم پرورشی و ... که برای انتخاب معلم نمونه در سطح کشور نیز معرفی شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام یادآور شد: انتخاب این معلمان نمونه بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی از وزارت آموزش و پرورش و بر اساس شاخص‌های تعیین شده صورت گرفته است.

درویشی همچنین از انتخاب ۶ نفر از معلمان استان با عنوان جلوه‌های ویژه معلمی خبر داد و گفت: این افراد فعالیت‌هایی خارج از وظایف معلمی از جمله جلب مشارکت مردمی، تدریس در شرایط بیماری و ... داشته‌اند که از تلاش‌های این معلمان نیز قدردانی می‌شود.

به گفته درویشی، به منظور اجرای برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم ستاد‌هایی در مناطق مختلف آموزشی استان تشکیل و در حال برنامه ریزی و فعالیت هستند.

وی از اعزام شماری از معلمان استان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: مراسم گرامیداشت روز معلم و تقدیر از معلمان نمونه استانی هفته آینده در مرکز استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • ورود سامانه بارشی جدید از دهم اردیبهشت به ایلام
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود