Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی دومین جشنواره موسیقی مقامی «تارآوا» خراسان شمالی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، بر اساس رأی هیئت داوران متشکل از «دکتر مجید قیطاقی»، «روشن گل افروز»، «عظیم رستمی»، «هاشم شجاعی» و «محمد حسن پور» در بخش بانوان و در رده سنی زیر ۲۰ سال «مرضیه قلی پور»، «سامه قدیمی» و «مبینا وحیدی» به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی شدند و از «یکتا آزاد مطلق» تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، دیپلم افتخار و تندیس جشنواره نیز در رده سنی ۲۰ تا ۳۰ سال به «مریم کلاته»، «ویدا حدادیان» و «زهرا جمال پسند» رسید و «مبینا قلی زاده» شایسته تقدیر شد.

این گزارش حاکی است، «زهره ولی نژاد»، «زهرا احمدی» و «آسیه حمیدنیا» توانستند به عنوان برگزیدگان رده سنی ۳۰ سال به بالا در این دوره از جشنواره معرفی شوند و تندیس جشنواره و دیپلم افتخار این بخش را از آن خود کنند.

 در بخش گروه نوازی نیز «دلنوازان» به عنوان گروه برگزیده و «دلژین» به عنوان گروه شایسته تقدیر معرفی شدند.

بر اساس این گزارش دیپلم افتخار و تندیس جشنواره در رده سنی زیر ۲۰ سال نیز به مردان هنر «مهیار بهاری»، «امیر حسین زارع»، «امیر حسین رمضانیان» و «محمد نبی پور» رسید و از «رضا محرابی» نیز در این بخش تجلیل به عمل آمد.

در رده سنی ۲۰ تا ۳۰ سال نیز هئیت داوران «علی اکبر حداد»، «مصطفی اسلامی»، «سهراب بابازاده»، «بهنام ایزدی» را برگزیده اعلام کرد و از «مهران والی زاده» تقدیر به عمل آورد.

همچنین در رده سنی ۳۰ سال به بالا، «احمد دهقان»، «جواد کمالی» و «گلدی یزدانی» توانستند دیپلم افتخار و تندیس این جشنواره را از آن خود کنند و «سعید یزدانی» نیز شایسته تقدیر شد.

 این گزارش حاکی است، در بخشی گری و رده سنی ۲۰ تا ۳۰ سال نیز «مجید الیاسی»، «رامین نوروزی»، «وحید طاهری» به عنوان برگزیدگان موفق به کسب دیپلم افتخار و شدند و هئیت داوران از «صادق غلامرضا زاده» تقدیر به عمل آورد.

در رده سنی ۳۰ سال به بالا در همین بخش نیز «حمید افراسیابی»، «مصطفی توکلیان» و «مرتضی محمدزاده» به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی شدند و از «مهدی یزدانی» تقدیر شد.

در بخش گروه نوازی نیز گروه «شایجانه»، «آرتان» و «دایان» موفق شدند تا به عنوان برگزیدگان این دوره از جشنواره در این بخش معرفی شوند. هم چنین هئیت داوران در این بخش از «سامان فیروزه» و «مهدی محسنی» تقدیر به عمل آورد.

لازم به ذکر است، هئیت داوران از شرکت کنندگان خردسال «النا صادقی»، «تینا حدادیان»، «مهتاب ابراهیمی بردر»، «یاسمن ابراهیمی»، «حسام غلامیان»، «پرهام مظلوم»، «ابوالفضل اقبالی»، «هدیه آدینه پور» و «آیلین تربتیان» تجلیل کرد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالی استانی فرهنگی و هنری موسیقی مقامی و نواحی عنوان برگزیدگان دیپلم افتخار خراسان شمالی تقدیر به عمل هئیت داوران رده سنی ۳۰ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، به مناسبت هفته کار و کارگر مسابقات قویترین مردان و دارت بانوان ویژه کارکنان مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران در سالن هلال احمر شهرستان بافق برگزارشد.   در اولین دوره از مسابقات قویترین مردان بیش از ۲۰ ورزشکار دردو وزن منفی۸۰ و مثبت ۸۰ کیلوگرم و در۴ آیتم با هم به رقابت پرداختند.   در پایان این مسابقات و در وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم علیرضا فلاح به عنوان قهرمانی دست یافت و قویترین مرد فلات نام گرفت.   در این وزن مهدی بافقی دوم و حسین صالحی به مقام سوم دست یافتند.   اما در وزن منفی ۸۰ کیلوگرم مسعود غلامی پدیده این دوره از مسابقات شد و بر سکوی نخست ایستاد.   امیرحسین فتاحی دوم شد و حسین سلطانی نژاد جایگاه سوم را از آن خود کرد.   در مسابقات دارت ویژه بانوان نیز ورزشکاران به رقابت پرداختند که در پایان سمانه رمضانپور قهرمان شد، فائزه عسکری جایگاه دوم را از آن خود کرد و زینب ابوالحکیمی به مقام سوم رسید.   اختتامیه این مسابقات با حضور حمید رحیمی مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی، نوری رئیس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی شهرستان، ایزدیان رئیس اداره ورزش و جوانان، پورذکریا مدیر امور معادن و امیری رئیس روابط عمومی مجتمع برگزار و از مقام آوران با اهدا حکم قهرمانی و هدیه‌ای تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • معرفی نفرات برتر کشتی شیرکوه
  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد